Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wooninitiatief

Gestart door speculeter, juni 01, 2013, 13:30:23

Vorige topic - Volgende topic

Louw

Ik heb een verstandelijk gehandicapt broertje van 22 maar die is voor heerenveen dus dat gaat hem niet worden haha

Dokkumer

Citaat van: Louw op september 18, 2014, 14:56:41
Ik heb een verstandelijk gehandicapt broertje van 22 maar die is voor heerenveen dus dat gaat hem niet worden haha
Dan zit hij wel dicht in de buurt natuurlijk. En kan hij meteen een klein beetje geherstructureerd worden :D

speculeter

Citaat van: Louw op september 18, 2014, 14:56:41
Ik heb een verstandelijk gehandicapt broertje van 22 maar die is voor heerenveen dus dat gaat hem niet worden haha
als hij hier komt wonen is dat gauw gebeurd. :_schater
Ons Thomashuis staat in Noordwolde Louw dus dat is dichtbij.
Bovendien zijn de begeleidsters hier ook allemaal voor dkv..
Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Groet Peter.

speculeter

Veel aanmeldingen de laatste tijd en we zitten inmiddels helemaal vol met 9 bewoners.
Bedankt voor het meedenken ed!!