Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Niemand is groter dan de club. Slotje.

De Gast

Tuurlijk geen slotje. Valt genoeg te bespreken.

Financieel staat het water je tot aan de lippen. Dan is dit blijkbaar wat je wilt en kunt aanbieden. Men gaat daar wel heel makkelijk aan voorbij.

YellowBlue

Citaat van: De Gast op mei 17, 2026, 15:04:06
Tuurlijk geen slotje. Valt genoeg te bespreken.

Financieel staat het water je tot aan de lippen. Dan is dit blijkbaar wat je wilt en kunt aanbieden. Men gaat daar wel heel makkelijk aan voorbij.
ok, gaan we nog even door. Volgens Dieners ging het om de duur van het contract. Dan had hij de automatische verlenging na 25 wedstrijden toch gewoon verzilverd. De echte reden is volgens mij een ego dingetje.

Bob Paisley

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2026, 13:05:31
Daar gaat het helemaal niet om. Het is veel te groot uitgemeten over 30+ slechts 1 jaar.
Het is een en en situatie. Hij wil een langer contract plus weinig salaris inleveren.  (en dat is zijn goed recht)
Daarnaast is hij een speler die echt heel veel verdiend voor kkd begrippen. Zelf voor ere begrippen van Cambuur.
Dit heeft zelfs Henk toegegeven in de podcast van de LC.
Je moet niet een situatie krijgen ala Pama met te veel grote verschillen in het salarishuis.


Ja een vedette mag wat meer verdienen, maar dit was echt exorbitant hoog tegenover de rest.

Lambooij kijkt puur zakelijk naar de selectie en laat zich niet lijden door sentimenten.
Hij kijkt puur naar bedrag X waar hij zoveel mogelijk goede spelers voor probeert te halen, schijnbaar lukt dat niet me Diemers erbij.


Prima stuk

Bankzitter

Citaat van: De Gast op mei 17, 2026, 15:04:06
Tuurlijk geen slotje. Valt genoeg te bespreken.

Financieel staat het water je tot aan de lippen. Dan is dit blijkbaar wat je wilt en kunt aanbieden. Men gaat daar wel heel makkelijk aan voorbij.

We zijn gepromoveerd, maken goede transfers en er zijn weer certificaten verkocht... de acute zorgen zijn wel weg daarmee.
Maar je hebt wel gelijk dat Lambooij met een budget moet werken voor de selectie en zorgvuldig daarmee moet omgaan.

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2026, 15:48:52
We zijn gepromoveerd, maken goede transfers en er zijn weer certificaten verkocht... de acute zorgen zijn wel weg daarmee.
Maar je hebt wel gelijk dat Lambooij met een budget moet werken voor de selectie en zorgvuldig daarmee moet omgaan.

Of de acute problemen weg zijn kunnen niet beoordelen, want de cijfers van vorig seizoen zijn na mijn weten nog steeds niet gepubliceerd.

Bernardo

Citaat van: Lore op mei 17, 2026, 16:59:33
Of de acute problemen weg zijn kunnen niet beoordelen, want de cijfers van vorig seizoen zijn na mijn weten nog steeds niet gepubliceerd.
En dat kan je best zorgwekkend noemen.

Lore

Citaat van: Bernardo op mei 17, 2026, 18:20:19
En dat kan je best zorgwekkend noemen.

Ja, volgens mij is er ook een wettelijke termijn en die is al snel dichterbij aan het komen. Ik dacht eerste dat het met de verkoop van certificaten te maken had. Dat moest vastgesteld worden in een vergadering en daarna stijgt het eigen vermogen. Maar dat is nu ook al een paar weken geleden. Ik hoop maar dat het dat toch is

Enige ander reden die ik kan bedenken is een conflict met de accountant.

diekhuzen

Citaat van: Bernardo op mei 17, 2026, 12:25:40
Ik snap Diemers wel, komt op mij best redelijk over bij ESPN. Heb nog steeds wel het gevoel op basis van dit interview dat Diemers nog steeds het liefste bij Cambuur wil blijven.


Ik blijf het een onbegrijpelijke keuze vinden van Cambuur, we hebben ervaring nodig, Diemers is topfit en kent de club. Had hem gewoon die 2-jaar geboden, nu maar afwachten wat er voor terugkomt.
Want als het beleid echt is we geven 30+ maar een contract voor een jaar, dan zullen daar weinig spelers voor komen in die leeftijd.

Mark is Lars behoorlijk aan het onderuit halen. Volgens mij geniet Mark ook wel van alle aandacht en staat hij te springen om er constant op tv over te praten. Het blijft een broodvoetballer en dat is geen probleem, maar misschien zou hij zichzelf dan iets minder moeten profileren als clubman en wat minder tv aandacht opzoeken en met zijn zaakwaarnemer in gesprek gaan voor een oplossing

Pisvlek

FC Emmen toont serieuze interesse in Mark Diemers van SC Cambuur

Emmen, 19 mei 2026 ? FC Emmen heeft naar verluidt concrete interesse in het aantrekken van middenvelder Mark Diemers van SC Cambuur. Volgens ingewijden zouden de gesprekken tussen beide clubs al in een vergevorderd stadium zijn.

Diemers, die bekend staat om zijn technische vaardigheden en overzicht op het middenveld, zou volgens bronnen binnen de clubleiding van FC Emmen goed passen bij de ambities van de Drentse club om zich structureel te versterken voor het komende seizoen.

?Mark heeft bewezen een speler van kwaliteit te zijn en past uitstekend binnen het profiel dat wij voor ogen hebben voor ons middenveld,? aldus een anonieme bron binnen de club. ?De onderhandelingen verlopen goed en we zijn optimistisch over een succesvolle afronding.?

Bij SC Cambuur is men nog niet officieel op de hoogte gesteld van een afgeronde deal, maar de betrokken partijen zouden achter de schermen intensief communiceren over de voorwaarden van een mogelijke transfer.

FC Emmen benadrukt dat er nog geen definitieve overeenstemming is bereikt, maar de belangstelling voor Diemers onderstreept de intentie van de club om zich sportief verder te versterken.

michello

Goed CGPT werk.  :proost

Bens

Ik gun Mark een mooie club, als hij naar Emmen gaat kan hij in Leeuwarden blijven wonen. Toch vindt ik het jammer dat hij het komende seizoen niet in de Cambuur kleuren voetbalt.

Andy King

Citaat van: Pisvlek op mei 19, 2026, 12:45:02
FC Emmen toont serieuze interesse in Mark Diemers van SC Cambuur

Emmen, 19 mei 2026 ? FC Emmen heeft naar verluidt concrete interesse in het aantrekken van middenvelder Mark Diemers van SC Cambuur. Volgens ingewijden zouden de gesprekken tussen beide clubs al in een vergevorderd stadium zijn.

Diemers, die bekend staat om zijn technische vaardigheden en overzicht op het middenveld, zou volgens bronnen binnen de clubleiding van FC Emmen goed passen bij de ambities van de Drentse club om zich structureel te versterken voor het komende seizoen.

?Mark heeft bewezen een speler van kwaliteit te zijn en past uitstekend binnen het profiel dat wij voor ogen hebben voor ons middenveld,? aldus een anonieme bron binnen de club. ?De onderhandelingen verlopen goed en we zijn optimistisch over een succesvolle afronding.?

Bij SC Cambuur is men nog niet officieel op de hoogte gesteld van een afgeronde deal, maar de betrokken partijen zouden achter de schermen intensief communiceren over de voorwaarden van een mogelijke transfer.

FC Emmen benadrukt dat er nog geen definitieve overeenstemming is bereikt, maar de belangstelling voor Diemers onderstreept de intentie van de club om zich sportief verder te versterken.

Contract voor een jaar?

Stiens

Dit is een nepbericht, of zoals Trump zou zeggen #fakenews

Marc S

Lars en Mark mogen elkaar niet heel erg, hier hadden ze echt wel uit kunnen komen.