Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op mei 08, 2026, 04:33:14
Het gaat hier niet om het voetballende gedeelte maar om het eigen ego. Die Lambooij is een passant. Degene die hem voor de voeten loopt trapt ie de deur uit. Cambuur is een opstapje voor hem.  Hef die vent nog nooit zien lachen, dat binne de ergsten. Stiekemerds. Wakker wudde.
Nou Wiekie het oek sien gal weer kenne spuie . Wat een onzin kraamst uut

Delamere

Citaat van: wiekie1969 op mei 08, 2026, 04:33:14
Het gaat hier niet om het voetballende gedeelte maar om het eigen ego. Die Lambooij is een passant. Degene die hem voor de voeten loopt trapt ie de deur uit. Cambuur is een opstapje voor hem.  Hef die vent nog nooit zien lachen, dat binne de ergsten. Stiekemerds. Wakker wudde.
Het gaat hier vooral om het enorme ego van Diemers en zijn niet te stillen honger naar geld. De zgn clubman uithangen, het publiek bespelen door het kussen van het Cambuur-logo en lullige dingen over Lambooij te roepen in de pers. Dat binne de ergsten. Wetend dat de financi?le positie van Cambuur lastig is, toch het alleronderste uit de kan te willen. Mooie Mark als rupsje Nooitgenoeg. Terwijl hijzelf na al die jaren in het betaalde voetbal er allang heel warmpjes bijzit.
Slaap lekker verder!

papier

Citaat van: Eewal op mei 08, 2026, 07:45:20
Dat mensen hier Lambooij affakkelen is echt te triest voor woorden.

Lachwekkend dat mensen het belang van een individu boven het belang van de club plaatsen. Lambooij doet uitstekend werk, heeft in zijn tjid voor de club al meer waarde gebracht dan Diemers. Simpele rekensom dus.

Specuveter

Citaat van: Eewal op mei 08, 2026, 07:45:20
Dat mensen hier Lambooij affakkelen is echt te triest voor woorden.
Allemaal mensen met korte termijn geheugen volgens mij
Moet je eens kijken wat hij ons al heeft gebracht
Wat willen ze dan? Henri vdVeght weer terug??

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op mei 08, 2026, 04:33:14
Het gaat hier niet om het voetballende gedeelte maar om het eigen ego. Die Lambooij is een passant. Degene die hem voor de voeten loopt trapt ie de deur uit. Cambuur is een opstapje voor hem.  Hef die vent nog nooit zien lachen, dat binne de ergsten. Stiekemerds. Wakker wudde.
Wat ben jij soms ook een vreselijk figuur
Te triest voor woorden

EdsjeSCC

Citaat van: papier op mei 08, 2026, 07:56:51
Lachwekkend dat mensen het belang van een individu boven het belang van de club plaatsen. Lambooij doet uitstekend werk, heeft in zijn tjid voor de club al meer waarde gebracht dan Diemers. Simpele rekensom dus.

Lachwekkend dat jij denkt dat mensen die hem willen houden denken aan het individu, zij denken dat het team oftewel de club er beter van wordt/een grotere kans maakt op handhaving met hem er bij.

Ik word ook zo moe van de oneliner "niemand is groter dan de club" wat steeds wordt nagepapegaaid

papier

Citaat van: EdsjeSCC op mei 08, 2026, 08:01:14
Lachwekkend dat jij denkt dat mensen die hem willen houden denken aan het individu, zij denken dat het team oftewel de club er beter van wordt/een grotere kans maakt op handhaving met hem er bij.

Ik word ook zo moe van de oneliner "niemand is groter dan de club" wat steeds wordt nagepapegaaid

Een team is toch veel meer dan een individu. Mark is voetballend wellicht de beste maar laat het collectief niet per se beter spelen. Ook voetballend heel logisch dat je hem laat gaan als je rekening met houden met andere factoren. De club is geen filantropische instelling.

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op mei 08, 2026, 08:01:14
Lachwekkend dat jij denkt dat mensen die hem willen houden denken aan het individu, zij denken dat het team oftewel de club er beter van wordt/een grotere kans maakt op handhaving met hem er bij.

Ik word ook zo moe van de oneliner "niemand is groter dan de club" wat steeds wordt nagepapegaaid
eens. En ik lees nog veel meer domme dingen hier.

sunderland

Citaat van: Sonnema op mei 08, 2026, 07:24:07
Het is net hier of is Diemers tot god verheven. Het is gewoon klaar voor hem, we moeten door. Prima voetballer, alleen zien Lambooij en Plat het anders en misschien ook wel de assistenten. Niet te lang bij treuren, bedankt voor de afgelopen 2 jaar. Succes bij een nieuwe club.
en zo is het. Het is wel zo dat Plat en zijn assistenten graag met Diemers verder wouden

De Gast

De club wil toch ook met Diemers door. Alleen Diemers wil niet.

EdsjeSCC

Citaat van: papier op mei 08, 2026, 08:03:43
Een team is toch veel meer dan een individu. Mark is voetballend wellicht de beste maar laat het collectief niet per se beter spelen. Ook voetballend heel logisch dat je hem laat gaan als je rekening met houden met andere factoren. De club is geen filantropische instelling.

Ik denk dat hij het collectief wel beter laat spelen in de eredivisie, maar dat heb ik al 2 keer eerder uitgelegd waarom ik dat denk

Lore

Citaat van: wiekie1969 op mei 08, 2026, 04:29:19

Hest helemaal geliek. Engnek ist. Gladjakker pur sang.

Lukt het jou wel eens om een discussiepunt ook van een andere kant te bekijken voor dat je gaat schreeuwen?

Lore

Citaat van: De Gast op mei 08, 2026, 08:25:24
De club wil toch ook met Diemers door. Alleen Diemers wil niet.

Zo is het. En dat kan ook gewoon gebeuren. Blijkbaar kan en wil Cambuur het niet bieden. Dan is het het goed recht van Diemers om nee te zeggen en het goed recht van Cambuur om niet meer te bieden.

Als iedereen offline hetzelfde zou reageren als veel hier, dan zou ik niet graag bij een autoverkoper willen werken.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

moodygrunn

Om tot overeenstemming te komen zijn 2 partijen nodig. Dat ligt niet alleen aan de club of alleen aan de speler.
Dat Diemers geen 30% wil inleveren snap ik heel goed. Dat Lambooy een goede speler in de selectie ziet die zelfs voor Eredivisie begrippen te veel verdient bij Cambuur zegt imo ook iets over de hoogte van het salaris  van Diemers in de KKD. Ik kan er niet te rouwig om zijn. Komt wel weer een nieuwe speler. Maar ik denk dat Lambooy wel een stuk of 3 basisspelers van 30+ moet gaan aantrekken.
In Henk en Sandor we trust