Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2025, 00:41:01
Hij kan natuurlijk wel wat met een bal. Qua overzicht ook dikke prima, maar toch:

Mijn verwachtingen waren vanaf het begin in ieder geval veel hoger.
- Waren mijn verwachtingen (veel) te hoog?
- Snappen zijn teamgenoten hem niet? Zijn die zoveel minder waardoor hij minder goed lijkt?
- Is hijzelf misschien niet zo goed meer?

Voor het seizoen Hertenkamp geluisterd. Ik vond er een soort arrogantie vanaf stralen ofzo.. "Vorig seizoen heel goed seizoen", "beste speler", "allemaal berichten dat ik moet blijven". En nog meer van dat.
Voor mijn beeldvorming helpt dat in ieder geval niet echt mee.

Maar, het kan ook best aan mij liggen hoor :thumbsup

Het is wel een mannetje, maar ideale schoonzonen hadden wij al genoeg toch? Als ik de laatste pagina?s van dit topic lees dan lijkt het alsof Mark een blok aan het been is van het elftal en nog minder waarde toevoegt dan Martin Dugas.

YellowBlue

Ik begrijp werkelijk niet dat mensen Diemers een zwakke schakel vinden.

rvw

Diemers moet het team dienen , het team moet niet diemers dienen , daar gaat het fout.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op augustus 17, 2025, 19:13:59
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen Diemers een zwakke schakel vinden.
hij was laatste wedstrijd vorig seizoen met afstand de beste. Tegen Oss kon het beter.

Yellow Army

Hij is in ieder geval fit
Area 58

Stanley

Vorig jaar tegen Vitesse niet fit, maar Cambuur won 0-6 met Souren als vervanger van Diemers.

Lore

Citaat van: Stanley op augustus 17, 2025, 23:20:46
Vorig jaar tegen Vitesse niet fit, maar Cambuur won 0-6 met Souren als vervanger van Diemers.

Dus? Omdat het een wedstrijd goed ging zonder hem is hij het probleem?

Galdiano

Citaat van: Lore op augustus 17, 2025, 23:49:45
Dus? Omdat het een wedstrijd goed ging zonder hem is hij het probleem?

We speelden gelijk met veel meer plezier en passie.
Je ziet nu toch ook dat alles om Diemers draait? Hoe vaak vertraagt hij het spel wel niet.
Ik heb tegen Vitesse Souren nog nooit zo snel zien spelen als toen, ook de drive en power naar voren gericht was opvallend.
Als Diemers in het team staat speelt Souren te veel met de handrem erop.

Diemers vertraagd het spel veel te veel door zijn eindeloze gekap en gedraai. En die vrije trappen die hij meekrijgt levert ook niets op want 9 van de 10 keer neemt hij ze zelf.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stanley

Citaat van: Lore op augustus 17, 2025, 23:49:45
Dus? Omdat het een wedstrijd goed ging zonder hem is hij het probleem?
Diemers is een hele goede voetballer, De beste waarschijnlijk, maar dat alles bij hem ingeleverd moet worden hebben de tegenstanders nu wel door. Het gaat ten koste van de creativiteit van de andere spelers. Mooi voorbeeld:
Mulders was de basis van een geweldige aanval met als resultaat een doelpunt en een overwinning. Bij de zes nul overwinning tegen Vitesse zie je de vrijheid en het initiatief van de andere spelers.

Lore

#684
Tsjah, maar n=1. Dus voor mij zegt dat gewoon weinig. Niemand praat over de wedstrijd tegen jong Ajax uit.

Dat ging niet zo heel goed, zonder diemers.

https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=2743.120

Bankzitter

Ligt het dan Diemers dat iedereen de bal bij hem inlevert? Blijkbaar was dat dan de enige die aanspeelbaar is en vrijwel nooit de bal inlevert.

De rest moet gewoon zorgen voor diepgang en dynamiek en voor meer afspeelmogelijkheden zorgen.Dan hoeft Diemers niet alles proberen op te lossen. 

De ommekeet vorig jaar kwam overigens toen Nieling en Diemers in de basis kwamen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 18, 2025, 11:09:18
Ligt het dan Diemers dat iedereen de bal bij hem inlevert? Blijkbaar was dat dan de enige die aanspeelbaar is en vrijwel nooit de bal inlevert.

De rest moet gewoon zorgen voor diepgang en dynamiek en voor meer afspeelmogelijkheden zorgen.Dan hoeft Diemers niet alles proberen op te lossen. 

De ommekeet vorig jaar kwam overigens toen Nieling en Diemers in de basis kwamen.
dan is het voor de tegenstander heel makkelijk Diemers uitschakelen en dan heb je Cambuur en dat is vorig seizoen regelmatig gebeurd.
B.v. Playoffs tegen Den Bosch.

Lore

Wel lekker dat het aandeel van diemers in de goal tegen Oss minimaal was. Als niet alles bij diemers vandaan hoeft te komen, worden wij een stuk lastiger te verdedigen

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 11:26:19
dan is het voor de tegenstander heel makkelijk Diemers uitschakelen en dan heb je Cambuur en dat is vorig seizoen regelmatig gebeurd.
B.v. Playoffs tegen Den Bosch.
tegen Den Bosch was Diemers de beste op het veld, dat is een heel slecht voorbeeld.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 11:44:28
tegen Den Bosch was Diemers de beste op het veld, dat is een heel slecht voorbeeld.
uit wedstrijd