Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: Gabster op juli 04, 2025, 22:07:27
ALs je mijn posts een beetje had gelezen dan wist jij dat ik al bij Cambuur kom voordat die Fedde ook maar geboren was.

Vind Diemers gewoon een poopie joopie die niet aan de verwachtingen voldaan heeft.
Teert teveel op het liwarders zijn, Maar laat ons wel ff weten hoeveel centjes hij heeft laten liggen.
Zo een vrouw hoef ik niet te hebben, veel Plezier ermee Holwerd.

Verder herhaal ik gewoon de woorden van de directie.
Sommige supporters zien hetzelfde, het is nu aan Mark om zich tijdens 25/26 te bewijzen.

Corners, vrijetrappen, vooruit voetballen, coachen van Medespelers kan mijn inziens beter bij mark.
corners door ander laten nemen, hij op 16 voor de afgeslagen ballen!

Gabster

Blij dat eindelijk iemand anders de corners ging nemen naar mate de wedstrijd vorderde.

Mark is zo een speler die goed in corners is op de training Maar er in de wedstrijden geen rendement uit kan halen.

Tijd voor iemand anders voor de corners.
In Henk we trust!

Noordcambuur

Diemers is een leuke speler maar verder kom je niet ver met hem.
Hij vertraagt het spel veel te veel met Souren erbij die kunnen niet samenspelen.

En over fitheid van de spelers het is om je voor te schamen verdomme knal er een keer op ben je na een uurtje kapot laat je wisselen voor een andere speler.

Ik wil niet weer een paar wedstrijden om dit aan te zien kijk naar vorig seizoen niet weer asjeblieft.

Holwerd voor Cambuur

Hij had vast wel weer goede statistieken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

justremco

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2025, 14:01:45
Hij had vast wel weer goede statistieken.

Lekker makkelijk scoren weer dit. Als de helft van de selectie eens goede statistieken kon overleggen dan stonden we er een stuk beter voor?

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Dat je goed kan voetballen weten we
Maar het is soms ook wel een ergernis hoor dat kappen draaien en vertragen
Het is mij soms teveel de Diemers show
Of schop ik nu tegen zere been van mensen?

Bankzitter

Het kwartje moet even vallen dat ?ie niet alles hoeft te doen. Er zit genoeg kwaliteit in de rest van het elftal.

CaseP

Citaat van: Specuveter op augustus 16, 2025, 16:02:12
Dat je goed kan voetballen weten we
Maar het is soms ook wel een ergernis hoor dat kappen draaien en vertragen
Het is mij soms teveel de Diemers show
Of schop ik nu tegen zere been van mensen?

Het viel mij gister op, toen hij weer eens een overtreding zocht en bleef liggen , dat Henk hem verbaal behoorlijk te lijf ging. Die leek er ook even klaar mee te zijn

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 16, 2025, 16:02:12
Dat je goed kan voetballen weten we
Maar het is soms ook wel een ergernis hoor dat kappen draaien en vertragen
Het is mij soms teveel de Diemers show
Of schop ik nu tegen zere been van mensen?
nee hoor je hebt het goed samengevat maar voeg nog wat toe.
Hoevaak hij op de grond ligt in de wedstrijd niet normaal.
Verdomme kerel ga nou eens voetballen i.p.v. de Diemers show.

R058

Aan de bal vind ik het toch allemaal wel goed. Door het uitstellen lokt hij tegenstanders zodat je verderop meer ruimte hebt. Juist als je dan sneller naar voren speelt, ligt er minder ruimte. En als hij wel snel een bal wil geven, wordt hij vaak onderuit gehaald.
Verdedigend vond ik hem wel echt niet goed. Sowieso die tackle waar hij rood voor had moeten krijgen, maar ook daarna zette hij een paar keer zo'n sliding in. Teruglopen op de counter ook ondermaats.

denistel

#671
moet juist wel sneller spelen want nu verliest ie de bal te vaak en komen anderen
in de problemen.

nee,wel?

blieft een overskatte speuler echter krijt wat meer krediet onder de noemer jonge van de stad mark de liwwadder en dergelijk gebler sun topper is ut niet anders stond ie wel ergens anders op de loanlijst.

Lore

Hij doet echt helemaal niets goed h??   :proost

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op augustus 17, 2025, 00:13:32
Hij doet echt helemaal niets goed h??   :proost

Hij kan natuurlijk wel wat met een bal. Qua overzicht ook dikke prima, maar toch:

Mijn verwachtingen waren vanaf het begin in ieder geval veel hoger.
- Waren mijn verwachtingen (veel) te hoog?
- Snappen zijn teamgenoten hem niet? Zijn die zoveel minder waardoor hij minder goed lijkt?
- Is hijzelf misschien niet zo goed meer?

Voor het seizoen Hertenkamp geluisterd. Ik vond er een soort arrogantie vanaf stralen ofzo.. "Vorig seizoen heel goed seizoen", "beste speler", "allemaal berichten dat ik moet blijven". En nog meer van dat.
Voor mijn beeldvorming helpt dat in ieder geval niet echt mee.

Maar, het kan ook best aan mij liggen hoor :thumbsup


SC Cambuur Kampioen 2019-2021