Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Erg blij dat hij blijft! Is verre weg onze beste speler (en eigenlijk de competitie) en een jongen van de stad.

Oud Cambuur

Citaat van: oost op juni 28, 2025, 15:45:30
Geweldig dat hij blijft  |:)

Hopelijk gaat zijn rendement wel omhoog ten opzichte van afgelopen seizoen. Want daar hadden de (azijn) zeikers zeker wel gelijk in

Je hebt nu zoiezo een ander centraal duo waar in mijn beleving veel meer voetbal in zodat Diemers zich niet meer hoeft te laten inzakken om de bal op te halen. Dus zou mij niet verbazen als hij meer rendement gaat opleveren

Bankzitter

Geweldig nieuws.

En inderdaad , Lambooij spreek je 2x als speler: bij het tekenen en bij het bloemetje op de middenstip. Verder heb je daar als speler weinig mee te maken.

Ik zou de ploeg om Diemers heen bouwen zodat hij nog meer rendeert.

Lore

Citaat van: sunderland op juni 28, 2025, 15:53:52
Prachtig dat ie ook verteld waarom. Dat Lambooij de boosdoener was in het gesprek

Dat zegt hij niet toch? Hij heeft het over de directie. Dat kunnen een aantal mensen zijn,  maar lambooij is manager, geen directie.

Bernardo

Citaat van: Lore op juni 28, 2025, 15:58:10
Dat zegt hij niet toch? Hij heeft het over de directie. Dat kunnen een aantal mensen zijn,  maar lambooij is manager, geen directie.

Was denk ik eerder een sneer naar Ard die afgelopen week aangaf in interview bij Cambuur TV dat ze er niet komen om geld.

Yellow Army

Citaat van: Bernardo op juni 28, 2025, 16:02:15
Was denk ik eerder een sneer naar Ard die afgelopen week aangaf in interview bij Cambuur TV dat ze er niet komen om geld.

Ik denk dat ie ze gewoon allemaal bedoelt. Je mag er nl vanuit gaan dat de directie en TM als 1 stem aan de overlegtafel hebben gezeten
Area 58

sunderland

Citaat van: Lore op juni 28, 2025, 15:58:10
Dat zegt hij niet toch? Hij heeft het over de directie. Dat kunnen een aantal mensen zijn,  maar lambooij is manager, geen directie.
technisch manager zegt hij !

Bernardo

Citaat van: Yellow Army op juni 28, 2025, 16:13:55
Ik denk dat ie ze gewoon allemaal bedoelt. Je mag er nl vanuit gaan dat de directie en TM als 1 stem aan de overlegtafel hebben gezeten

Ja je hebt gelijk, hij benoemd in het interview bij VI zowel directie als de technisch manager.

oost

Citaat van: Oud Cambuur op juni 28, 2025, 15:56:00
Je hebt nu zoiezo een ander centraal duo waar in mijn beleving veel meer voetbal in zodat Diemers zich niet meer hoeft te laten inzakken om de bal op te halen. Dus zou mij niet verbazen als hij meer rendement gaat opleveren

Ik hoop met je mee.
Dat hij het kan staat niet ter discussie  :proost

Stiens

Prachtig nieuws, de beste speler van de KKD blijft in Leeuwarden. |:)

gobo

Heel mooi nieuws dit. Zijn we ook van dit geluk hier op het forum af. Souren die gaat maar beter renderen met Diemers. Aanpassen!
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Destroyer

 |:) fantastisch nieuws  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Huizen

Amofa knalt naar voren dat gaat veel opleveren met Diemers. Kom aan  |:)

Gabster

#583
Jammer dat ie blijft, hij blijft Maar praten over geld dat Hij had kunnen verdienen, terwijl hijzelf de keuze maakte om voor Cambuur te spelen. Dan had Hij Maar een Andere keuze moeten maken vorig jaar.
Cambuur bied een salaris aan en als hij dat salaris accepteerd dan is dat volledig zijn keuze.

Slechte corners, teveel met een popie jopie houding naar supporters bezig zijn terwijl hij voor zijn ?kwaliteiten? onder de maat presteerde. En Dan nog ff voor de camera de directie en lambooij afvallen?.

En dat is Dan je ?aanvoerder?.
In Henk we trust!

Oud Cambuur

Citaat van: Gabster op juni 28, 2025, 17:03:40
Jammer dat ie blijft, hij blijft Maar praten over geld dat Hij had kunnen verdienen, terwijl hijzelf de keuze maakte om voor Cambuur te spelen. Dan had Hij Maar een Andere keuze moeten maken vorig jaar.
Cambuur bied een salaris aan en als hij dat salaris accepteerd dan is dat volledig zijn keuze.

Slechte corners, teveel met een popie jopie houding naar supporters bezig zijn terwijl hij voor zijn ?kwaliteiten? onder de maat presteerde. En Dan nog ff voor de camera de directie en lambooij afvallen?.

En dat is Dan je ?aanvoerder?.

Lachwekkende reactie dit