Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 18:55:44
We zitten straks op 3,2 miljoen(2,7 nu) hoezo drukt hij zwaar op de spelersbegroting?

Omdat het binnen de huidige selectie een grootverdiener is. Voor Diemers haal je twee andere spelers.

Derkx R.H.

Citaat van: NRG op juni 26, 2025, 18:58:24
Omdat het binnen de huidige selectie een grootverdiener is. Voor Diemers haal je twee andere spelers.
Die zijn er altijd binnen selectie, maar twee spelers met de zelfde kwaliteiten op het veld en daarbuiten? Je hebt het over de beste KKD speler(VI) en constantste speler. Ik kan me de eerste wedstrijden zonder hem nog wel herinneren...

NRG

Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 19:06:16
Die zijn er altijd binnen selectie, maar twee spelers met de zelfde kwaliteiten op het veld en daarbuiten? Je hebt het over de beste KKD speler(VI) en constantste speler. Ik kan me de eerste wedstrijden zonder hem nog wel herinneren...

Van mij mag ie blijven hoor. Ik betaal maar een heel klein deel van zijn salaris.

Sonnema

Je beste voetballer en van mij mag hij ook zeker blijven. Alleen bepaald hij niet altijd waar hij speelt, op 10 is hij beter dan alles van achteruit willen bepalen. Corners aan een ander overlaten en niet alle vrijetrappen op willen eisen. Beide zullen water bij de wijn moeten doen om er uit te komen, maar niet ten koste van alles.

sunderland

Citaat van: NRG op juni 26, 2025, 18:58:24
je haalt sowieso 2 middelmatige spelers dan. Die hebben we wel genoeg

zeewolde

_O_ _O_
Citaat van: sunderland op juni 26, 2025, 23:05:42
je haalt sowieso 2 middelmatige spelers dan. Die hebben we wel genoeg

PePe

Diemers mag van mij blijven, maar een Feijenoord salaris bij Cambuur zit er echt niet in.

Derkx R.H.

Citaat van: PePe op juni 27, 2025, 09:06:10
Diemers mag van mij blijven, maar een Feijenoord salaris bij Cambuur zit er echt niet in.
Wij betalen ook geen Feijenoord salaris, snap niet waarom je link legt...

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 27, 2025, 09:14:39
Wij betalen ook geen Feijenoord salaris, snap niet waarom je link legt...
idd . Gaat nergens over, als hij bij Feyenoord 6 ton had en hier 2 ton dan kun je het een beetje in het juiste perspectief plaatsen waarom hij twijfelt. In Zweden zal het daar tussenin zitten .

diekhuzen

Is en blijft een broodvoetballer. Afsluiten bij je eigen club of een paar ton extra?  Heeft waarschijnlijk aardig vermogen opgebouwd.
Het is clich? dat een voetballer alles tijdens zijn carri?re moet verdienen. Het is vooral in een relatief korte periode veel verdienen en daar is bijna iedereen wel gevoelig voor. Vorige jaar was het lekker in Leeuwarden wonen met gezin en dat is nu blijkbaar minder relevant.

Bankzitter

Het grote probleem lijkt mij op dit moment dat er nog te veel onzekerheid is over financi?n waardoor we alleen een langdurig contract met lager salaris kunnen bieden.

Met wat goede transfers en het "plan Kooij" kan de vlag in de winterstop wel weer anders hangen. Dus waarom niet tegen het huidige salaris door en de afspraak maken dat ze in de winter over verlenging praten?  Met als "gentlemen's agreement" dat als er nog steeds niets mogelijk is, Diemers vrij is om een andere club te zoeken.  Maar ook met een grote kans dat ze er dan wel uitkomen omdat er inmiddels wat meer ruimte is gekomen.

janou

Citaat van: Bankzitter op juni 27, 2025, 14:55:18
Het grote probleem lijkt mij op dit moment dat er nog te veel onzekerheid is over financi?n waardoor we alleen een langdurig contract met lager salaris kunnen bieden.

Met wat goede transfers en het "plan Kooij" kan de vlag in de winterstop wel weer anders hangen. Dus waarom niet tegen het huidige salaris door en de afspraak maken dat ze in de winter over verlenging praten?  Met als "gentlemen's agreement" dat als er nog steeds niets mogelijk is, Diemers vrij is om een andere club te zoeken.  Maar ook met een grote kans dat ze er dan wel uitkomen omdat er inmiddels wat meer ruimte is gekomen.

Lijkt mij een hele eerlijke oplossing.

Andy King

Citaat van: diekhuzen op juni 27, 2025, 12:35:34
Is en blijft een broodvoetballer. Afsluiten bij je eigen club of een paar ton extra?  Heeft waarschijnlijk aardig vermogen opgebouwd.
Het is clich? dat een voetballer alles tijdens zijn carri?re moet verdienen. Het is vooral in een relatief korte periode veel verdienen en daar is bijna iedereen wel gevoelig voor. Vorige jaar was het lekker in Leeuwarden wonen met gezin en dat is nu blijkbaar minder relevant.

Misschien een clich?, maar daarom niet minder waar. Meestal het geval bij clich?s.

Oud Cambuur

Citaat van: diekhuzen op juni 27, 2025, 12:35:34

Flauwe kul zijn gezin wil heel graag in Leeuwarden blijven wonen daarom denk ik dat als hij weg gaat dan naar een Nederlandse club kan zijn gezin hier blijven

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juni 27, 2025, 16:02:47
Flauwe kul zijn gezin wil heel graag in Leeuwarden blijven wonen daarom denk ik dat als hij weg gaat dan naar een Nederlandse club kan zijn gezin hier blijven
Dkv heeft ook interesse getoond