Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

voetballers mutte niet su janke over geld at su nou wel of niet prestere,de centen komme wel, at dou en ik een maand niet prestere mutte we op kantoor komme,en menigeen krijt in januari een jaaropgaaf en en ziet dat ie ut afgelopen jaar weer aan ut swoegen weest is en weer amper 30.000 euro bijelkaar sprokkeld het. su zwaar he su ut niet bitsie traine, bitsie fitnesse, kutwedstried spele en heu de centen bin weer binnen.......betaald voetballer ut is geen hogere wiskunde

Poetser

Citaat van: sunderland op juni 27, 2025, 16:08:10
Dkv heeft ook interesse getoond

Haha dat gaat echt niet gebeuren

De Gast

Bankje warm houden daar en wel 2 ton opstrijken. Keuzes...

Benniepos

Als ik AdG mag geloven, is het niet alleen geld. Diemers heeft ook punten ter verbetering te horen gekregen. En dat was bij hem ook niet goed gevallen

Inferno-058

Heb nog steeds een goed gevoel betreft het verlengen...

De Gast

Citaat van: Benniepos op juni 27, 2025, 21:08:42
Als ik AdG mag geloven, is het niet alleen geld. Diemers heeft ook punten ter verbetering te horen gekregen. En dat was bij hem ook niet goed gevallen

Misschien moest Mark even met beide beentjes op de grond worden gezet.

Inferno-058

#561
Hij blijft nog een seizoen aldus Diemers op z?n Instagram

Andy King

Citaat van: Inferno-058 op juni 28, 2025, 15:13:25
Hij blijft nog een seizoen aldus Diemers op z?n Instagram

Nou, kunnen alle azijnzeikers op dit forum weer even in hun mandje.

wacko jacko


Huizen


oost

Geweldig dat hij blijft  |:)

Hopelijk gaat zijn rendement wel omhoog ten opzichte van afgelopen seizoen. Want daar hadden de (azijn) zeikers zeker wel gelijk in

Harry L.

Heel mooi voor ons, verreweg onze beste speler

sunderland

Prachtig dat ie ook verteld waarom. Dat Lambooij de boosdoener was in het gesprek

Lore

Toch grappig dat sommigen diemers niet goed genoeg vinden voor Cambuur

Noordcambuur

En nu verder bouwen op naar nieuwe verdedigers en aanvallers.

Diemers goed gedaan :thumbsup