Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: janou op juni 26, 2025, 09:52:26
In bepaalde zin wel, zijn waarschijnlijk nooit naar school gegaan en hebben nul werkervaring. Dus dat zou je prima kunnen zien als een beperking om aan een baan te komen.

Ze zoeken bij Caparis altiet wel mensen.

Arno A

In bepaalde zin wel, zijn waarschijnlijk nooit naar school gegaan en hebben nul werkervaring. Dus dat zou je prima kunnen zien als een beperking om aan een baan te komen.

Is nu gelukkig beter geregeld ; ( vroeger sigarenwinkel beginnen )

SC Cambuur en onderwijs

We vinden het belangrijk dat elke speler uit onze jeugdopleiding een startkwalificatie haalt op onderwijsgebied. Om onderwijs en topsport goed met elkaar te kunnen combineren, hebben we twee onderwijspartners aan de jeugdopleiding verbonden. Zodoende kan het trainingsschema en het schoolprogramma zo goed mogelijk op elkaar afgestemd worden. Voor voortgezet onderwijs is er een samenwerking met OSG Piter Jelles en voor het MBO met het Firda. Daarnaast hebben we ?op maat? ook contacten met NHL Stenden en het Johan Cruijff College in Groningen.

Andy King

Misschien zijn daar mogelijkheden? Een opleidingstraject als trainer na zijn actieve voetbalcarri?re. Zonder garanties natuurlijk.

papier

Citaat van: drg op juni 26, 2025, 09:29:58
Ik blijf dat altijd zo'n rotargument vinden. Alsof ze een arbeidsbeperking hebben na hun voetbalcarriere.

Vind ik ook. Enerzijds heb je ook de tijd en mogelijkheden om een opleiding te doen tijdens je carri?re, zat spelers die dat doen. Anderzijds heb je ook daarna nog wel de mogelijkheid om dat te doen en is het ook niet erg om op latere leeftijd met minder ervaring te beginnen.

Los van salaris doe je toch ook werk omdat je iets belangrijk vindt en iets bij wil dragen? En brengt het je als het goed is ook waardering, eigenwaarde en hopelijk een leuke omgeving met collega's? Ik zou zelf niet voor het dubbele van een leuke naar een klotebaan gaan. Kennelijk vindt Diemers de euro's + het feit dat hij in een vertrouwde omgeving werkt en werkt bij zijn favoriete voetbalclub niet voldoende tov werken bij een andere club met een hoger salaris. Dan kan ik maar een conclusie trekken, de euro's wegen zwaarder dan de andere factoren. Is niet erg, mag allemaal. Trek lekker die conclusie en ga door.

Oud Cambuur

Denk dat Mark graag naar zijn carri?re verder in het voetbal wil als trainer 

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juni 26, 2025, 11:20:29
Denk dat Mark graag naar zijn carri?re verder in het voetbal wil als trainer
Na zijn eigen zeggen ziet hij meer in het TD/TM schap van een club..

Korezev

Citaat van: papier op juni 26, 2025, 11:08:09
Vind ik ook. Enerzijds heb je ook de tijd en mogelijkheden om een opleiding te doen tijdens je carri?re, zat spelers die dat doen. Anderzijds heb je ook daarna nog wel de mogelijkheid om dat te doen en is het ook niet erg om op latere leeftijd met minder ervaring te beginnen.

Los van salaris doe je toch ook werk omdat je iets belangrijk vindt en iets bij wil dragen? En brengt het je als het goed is ook waardering, eigenwaarde en hopelijk een leuke omgeving met collega's? Ik zou zelf niet voor het dubbele van een leuke naar een klotebaan gaan. Kennelijk vindt Diemers de euro's + het feit dat hij in een vertrouwde omgeving werkt en werkt bij zijn favoriete voetbalclub niet voldoende tov werken bij een andere club met een hoger salaris. Dan kan ik maar een conclusie trekken, de euro's wegen zwaarder dan de andere factoren. Is niet erg, mag allemaal. Trek lekker die conclusie en ga door.
Geloof jij echt nog in sprookjes?

papier

Citaat van: Korezev op juni 26, 2025, 12:29:25
Geloof jij echt nog in sprookjes?

Vrij armoedige post van je, dat kan je vast beter.

sunderland

Vind niet overal wat van man. Laat iedere speler zijn eigen leven bepalen in alles.

Korezev

Heb jij ooit een voetballer gezien die bij zijn ploeg blijf terwijl hij ergens anders tig keer zoveel kan verdienen.
Als ze jou benaderen en je  kunt 3 keer zoveel verdienen, dan zeg jij nee omdat jij zulke vreselijk lieve collega's hebt.
Droom lekker door en word weer wakker in de werkelijke wereld

papier

Citaat van: Korezev op juni 26, 2025, 13:52:27
Heb jij ooit een voetballer gezien die bij zijn ploeg blijf terwijl hij ergens anders tig keer zoveel kan verdienen.
Als ze jou benaderen en je  kunt 3 keer zoveel verdienen, dan zeg jij nee omdat jij zulke vreselijk lieve collega's hebt.

Je gaat voorbij aan een aantal zaken die ik heb beschreven.

Lore

Citaat van: drg op juni 26, 2025, 09:29:58
Ik blijf dat altijd zo'n rotargument vinden. Alsof ze een arbeidsbeperking hebben na hun voetbalcarriere.

Okay, misschien is de formulering niet helemaal goed. Ze hebben tijdens hun carri?re als voetballer de mogelijkheid om de risico's na hun carri?re enorm te beperken.

moodygrunn

Er is een enkeling, zoals Totti. Maar dat is eerder uitzondering dan regel
In Henk en Sandor we trust

NRG

Uiteindelijk draait het altijd om geld. Als Diemers ergens 2 of 3 keer zoveel kan verdienen zo ie wel gek zijn om bij Cambuur te blijven. Aan de andere kant denk ik ook dat Cambuur opgelucht is als ie vertrekt. Drukt nu wel zwaar op het spelersbudget.

Derkx R.H.

Citaat van: NRG op juni 26, 2025, 18:52:26

Uiteindelijk draait het altijd om geld. Als Diemers ergens 2 of 3 keer zoveel kan verdienen zo ie wel gek zijn om bij Cambuur te blijven. Aan de andere kant denk ik ook dat Cambuur opgelucht is als ie vertrekt. Drukt nu wel zwaar op het spelersbudget.
We zitten straks op 3,2 miljoen(2,7 nu) hoezo drukt hij zwaar op de spelersbegroting?