Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Mogelijk vertrekt er deze zomer ook een speler transfervrij. En niet de minste. Het verhaal is bekend: Mark Diemers heeft een clausule in zijn contract, waardoor hij Cambuur tot en met 8 juli kosteloos kan verlaten.

Lambooij: ,,Mark wilde zelf een exit-clausule in zijn verbintenis. Hij staat gewoon nog een jaar bij ons onder contract. Hij mag zelf kiezen of hij wil vertrekken. Mark heeft dus de regie. Hij wil zich graag langer binden aan de club. We hebben daar met hem over gesproken, maar hebben ook onze financi?le mogelijkheden en beperkingen. Voor Mark klopte dat totale plaatje niet. Dat kan. Vooropgesteld, ik hoop dat hij blijft, maar we hebben vorig jaar allemaal deze clausule ondertekend. En daar houden wij ons aan.?

Bron: LC.nl

Lore

Echt he-le-maal niets nieuws toch? Maar LC heeft weer een stukje!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lambooij op juni 25, 2025, 15:35:01
Vooropgesteld, ik hoop dat hij blijft,
Bron: LC.nl

HOAX!
Lambooij heeft een hekel aan Mark!

Bron: Wiekie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oud Cambuur

Voor die 20000 die hij per maand aan salaris heeft kun je ook 2 andere leuke voetballer halen en misschien dat Souren zich beter ontwikkeld

zeewolde

Citaat van: Oud Cambuur op juni 25, 2025, 16:04:49
Voor die 20000 die hij per maand aan salaris heeft kun je ook 2 andere leuke voetballer halen en misschien dat Souren zich beter ontwikkeld
zeker, en dan vooral spelers van 21- 22 jaar halen.
Het liefst zoals die half geblesserde jong-az er.

Dan weten we wel zeler dat we niet bovenin mee gaan draaien.


Volgens mij zonder Diemers zijn alle spelers onder de 24?

Derkx R.H.

Ik mis het feit in het LC dat er deze week weer gesproken wordt met Diemers, waarbij ook AdG, HdJ en LL aanwezig zullen zijn.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 25, 2025, 17:10:09
Ik mis het feit in het LC dat er deze week weer gesproken wordt met Diemers, waarbij ook AdG, HdJ en LL aanwezig zullen zijn.
henk wil heel graag dat ie blijft en dat wil Diemers zelf ook heel graag. Zou mooi zijn als PK ook bij dat gesprek is. Vroeger zat Jan Riedstra zelf bij dat soort gesprekken met de grote jongens. Meende dat Jansen toen in een half uur weer buiten was met een contract.

upweer

Citaat van: sunderland op juni 25, 2025, 21:17:15
henk wil heel graag dat ie blijft en dat wil Diemers zelf ook heel graag. Zou mooi zijn als PK ook bij dat gesprek is. Vroeger zat Jan Riedstra zelf bij dat soort gesprekken met de grote jongens. Meende dat Jansen toen in een half uur weer buiten was met een contract.

Deze week is er weer een gesprek

Lore

Citaat van: sunderland op juni 25, 2025, 21:17:15
henk wil heel graag dat ie blijft en dat wil Diemers zelf ook heel graag. Zou mooi zijn als PK ook bij dat gesprek is. Vroeger zat Jan Riedstra zelf bij dat soort gesprekken met de grote jongens. Meende dat Jansen toen in een half uur weer buiten was met een contract.

Dan hoop ik dat ze dingen wel wat beter opschrijven met betrekking tot PK. Met Riedstra heeft het ons bijna onze club gekost!

papier

Citaat van: Lore op juni 26, 2025, 07:26:14
Dan hoop ik dat ze dingen wel wat beter opschrijven met betrekking tot PK. Met Riedstra heeft het ons bijna onze club gekost!

Zo is het, eigen broek ophouden. En daar hoort ook een gezond salarishuis bij. Dan moet je keuzes maken, als dat betekent dat je niet verder gaat voor Diemers dan is dat zo. Zoals we in het filmpje met de Graaf hebben kunnen zien is het aanbod al aan de bovenkant, dan houdt het een keer op.

Lore

Citaat van: papier op juni 26, 2025, 08:07:35
Zo is het, eigen broek ophouden. En daar hoort ook een gezond salarishuis bij. Dan moet je keuzes maken, als dat betekent dat je niet verder gaat voor Diemers dan is dat zo. Zoals we in het filmpje met de Graaf hebben kunnen zien is het aanbod al aan de bovenkant, dan houdt het een keer op.

Precies en dat valt niemand kwalijk te nemen. Mark moet het in een paar jaar verdienen en Cambuur moet  binnen de begroting blijven. Maar hij is nog niet weg!

drg

Citaat van: Lore op juni 26, 2025, 08:11:55
Mark moet het in een paar jaar verdienen

Ik blijf dat altijd zo'n rotargument vinden. Alsof ze een arbeidsbeperking hebben na hun voetbalcarriere.

janou

Citaat van: drg op juni 26, 2025, 09:29:58
Ik blijf dat altijd zo'n rotargument vinden. Alsof ze een arbeidsbeperking hebben na hun voetbalcarriere.

In bepaalde zin wel, zijn waarschijnlijk nooit naar school gegaan en hebben nul werkervaring. Dus dat zou je prima kunnen zien als een beperking om aan een baan te komen.

Bankzitter

Slot verdient nu meer dan als speler, toch?