Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Galdiano op juni 22, 2025, 11:23:13
Die is gewoon weg.

Zweden is een goed land om te leven met je gezin.
Niveau van het voetbal is ook gewoon goed.
jij blij

el haj

Citaat van: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 15:06:56
Je moet even beter lezen wat er staat het wordt netjes uitgelegd

W?t staat uitgelegd? Waar heb je het in vredesnaam over? Ik heb het over normen en waarden..

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Diemers weg: prima
Diemers blijft: prima

Hij is in mijn beleving toch ietwat tegengevallen.

Wel fijn dat we het waarschijnlijk begin juli al weten ipv op 31 augustus.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

En door..
Als die jongen zo veel moet verdienen dat de hele balans in de selectie wegvalt dan maar niet.

Hoe graag wou je nou terugkomen om de club verder te helpen als je een ontsnappingsclausule laat opnemen. :zucht

zeewolde

Citaat van: De Gast op juni 22, 2025, 16:30:48
En door..
Als die jongen zo veel moet verdienen dat de hele balans in de selectie wegvalt dan maar niet.

Hoe graag wou je nou terugkomen om de club verder te helpen als je een ontsnappingsclausule laat opnemen. :zucht
en hoeveel verdient hij?
Wat is teveel?

Gaat het niet om contractjaren?

wiekie1969

Citaat van: mark1989 op juni 22, 2025, 15:09:44
Diemers overschat zichzelf een beetje. Natuurlijk zou hij nog een klein stapje hoger kunnen. maar middenmoot eredivisie gaat hem niet halen.
Dan speelt ie onderkant eredivisie. Met meer salaris. Maar de vraag is wat is leuker. Bij je club en stad afsluiten en lekker dicht bij huis. Of ergens nog cashen.
Het is zijn keuze. Maar ook zonder Diemers kan Cambuur verder. Dan komt er meer loopvermogen en kun je sneller omschakelen.

Komt er dan ook meer voetbal in??? Dacht het niet.

wiekie1969

Lambooij heeft een hekel aan Diemers. Dat is geen ja-knikker, die gaat zijn eigen gang.

Succes in Zweden Mark.

Johan-12

Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:06:37
Lambooij heeft een hekel aan Diemers. Dat is geen ja-knikker, die gaat zijn eigen gang.

Succes in Zweden Mark.
Blijkbaar is Lambooij  geen ja-knikker, en heeft Diemers daar een hekel aan. Diemers wil een dik contract, en Lambooij (Cambuur) zegt geen ja.

Je kan het elke kant op lullen zoals je wilt. Diemers had afgelopen seizoen ook geen 10 goals en 10 assists  maar was wel belangrijk in bepaalde wedstrijden. Dus verhaal heeft echt 2 kanten. En paar mensen weten wat voor (dik?) contract hij nu heeft en wil hebben.

Poetser

Citaat van: Johan-12 op juni 22, 2025, 17:19:53
Blijkbaar is Lambooij  geen ja-knikker, en heeft Diemers daar een hekel aan. Diemers wil een dik contract, en Lambooij (Cambuur) zegt geen ja.

Je kan het elke kant op lullen zoals je wilt. Diemers had afgelopen seizoen ook geen 10 goals en 10 assists  maar was wel belangrijk in bepaalde wedstrijden. Dus verhaal heeft echt 2 kanten. En paar mensen weten wat voor (dik?) contract hij nu heeft en wil hebben.

Wat ik begreep het ie 200k per jaar

denistel

2 ton of 3 ton waar hebben we het over we spelen kkd dan vind
ik 10.000 in de maand al veel.sommigen spelen misschien voor
30 of 40 duizend.

Johan-12

Citaat van: denistel op juni 22, 2025, 17:54:33
2 ton of 3 ton waar hebben we het over we spelen kkd dan vind
ik 10.000 in de maand al veel.sommigen spelen misschien voor
30 of 40 duizend.
Dat is ook veel. Al zou ik het bij figuren zoals Muhren begrijpen, omdat zo iemand leverde en gigantisch verschil gaf.

Daarom ben ik gewoon benieuwd wat zo'n Diemers nu heeft, wat Cambuur eventueel wil geven. Dat kan je ook beoordelen wie aan wie te weinig waardering geeft of gewoon re?el is.

Oud Cambuur

Citaat van: Poetser op juni 22, 2025, 17:25:06
Wat ik begreep het ie 200k per jaar

Denk niet dat cambuur dat betaald doe het door de helft dan kom je meer in de buurt, maar dan is het nog veel.

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 18:03:23
Denk niet dat cambuur dat betaald doe het door de helft dan kom je meer in de buurt, maar dan is het nog veel.
Het is zelfs een beetje meer, 220K per jaar.. Casas verdiende ruim 10K per maand. Dat zijn tegenwoordig normale bedragen in de top van de KKD.
Spelers begroting 3,2 miljoen, dit is puur voor salarissen...

sunderland

Vind het zo mooi hier. De 1 weet nog meer dan de ander. Lees ook dat de meesten precies weten wat Lambooij heeft gezegd. Zitten meerdere bestuursleden bij die gesprekken.
Hoop dat Kooi hem over de streep kan trekken