Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

#405
Citaat van: roepieh op juni 22, 2025, 12:36:01
Tegen welke prijs?
In ieder geval niet de helft wat hij nu verdient, want dat is het huidige aanbod van Cambuur(Lambooij)..

Volgens mij zijn vele vergeten hoe (wij) Cambuur stond te prutsen de eerste potjes vorig seizoen. Met Diemers werd het een geheel. Hele domme keus om hem te laten gaan.

KlinkHamer

Citaat van: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 13:05:55
Dat heb jij niet voor het zeggen dat hij wel of niet terugkeert bij eventuele vertrek. En we zijn allemaal aan het speculeren maar niemand weet hoe het precies zit buiten Diemers en Lambooij. Hij is gewoon aanwezig woensdag op de 1ste training en we zien wel wat de toekomst brengt
Ja precies, speculatie op basis van stukje uit de LC , over iets dat al lang bekend is. Soort van opgewarmde drol .

Johan-12

Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2025, 13:43:39
In ieder geval niet de helft wat hij nu verdient, want dat is het huidige aanbod van Cambuur(Lambooij)..
Gaat zijn slecht gevoel dan over waardering of alleen over geld?

Derkx R.H.

Citaat van: KlinkHamer op juni 22, 2025, 13:48:05
Ja precies, speculatie op basis van stukje uit de LC , over iets dat al lang bekend is. Soort van opgewarmde drol .
Het verhaal lijkt ook op wat Andor schreef een tijdje terug...niks nieuws iig.

Derkx R.H.

Citaat van: Johan-12 op juni 22, 2025, 13:49:14
Gaat zijn slecht gevoel dan over waardering of alleen over geld?
Beide.. Uit 3 jaar verlengen spreekt waardering, maar niet voor de helft van zijn huidige salaris :thumbsup

Johan-12

Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2025, 13:51:24
Beide.. Uit 3 jaar verlengen spreekt waardering, maar niet voor de helft van zijn huidige salaris :thumbsup
Dan gaat het dus om geld.
Prima hoor, daar moet speler en club hun eigen keuzes in maken.

Waardering is er volgens.mij voldoende voor Diemers binnen de gehele club. Maar ik hoop dat hij ook begrijpt dat het hier en daar op het veld nog best wel beter kan.

PePe

Ik denk overigens dat Souren beter gaat spelen, zonder Diemers, dan met Diemers.

Derkx R.H.

Citaat van: Johan-12 op juni 22, 2025, 13:57:26
Dan gaat het dus om geld.
Prima hoor, daar moet speler en club hun eigen keuzes in maken.

Waardering is er volgens.mij voldoende voor Diemers binnen de gehele club. Maar ik hoop dat hij ook begrijpt dat het hier en daar op het veld nog best wel beter kan.
Hoe ga jij reageren als je baas zegt je mag blijven maar wel voor de helft van je salaris, voel jij je dan gewaardeerd?

Derkx R.H.

Citaat van: PePe op juni 22, 2025, 14:03:49
Ik denk overigens dat Souren beter gaat spelen, zonder Diemers, dan met Diemers.
Waarom denk je dit?

PePe

Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2025, 14:03:59
Hoe ga jij reageren als je baas zegt je mag blijven maar wel voor de helft van je salaris, voel jij je dan gewaardeerd?

Ga je dan ook naar Zweden?

Johan-12

Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2025, 14:03:59
Hoe ga jij reageren als je baas zegt je mag blijven maar wel voor de helft van je salaris, voel jij je dan gewaardeerd?
Dan zou ik zeggen dat dat de reden is, en gewoon duidelijk aangeven. Ik zou geen verhaal ophangen dat bepaalde mensen in de organisatie geen waardering voor mij hebben. Daarnaast kan hij ook gewoon zijn 1 jarig contract uitdienen.

Inferno-058

Dit is gewoon het spelletje wat Diemers speelt. De druk opvoeren waardoor SCC moet instemmen... 2 jaar contract lijkt mij een prima middenweg voor beiden.

PePe

Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2025, 14:04:45
Waarom denk je dit?

Souren levert de bal vaak in bij Diemers. (Makkelijke oplossing)
Zonder Diemers verwacht ik dat Souren meer diepte naar voren gaat zoeken.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op juni 22, 2025, 12:29:14
Ik word een b??tje Diemers moe....
klopt ben ik helemaal met jouw eens :thumbsup

el haj

Met je volle verstand nog geen jaar terug een contract tekenen en dan nu onderstaande durven verkondigen

Citeer? Ik ga ik hier volgend seizoen niet voetballen met een ??njarig contract?, zei Diemers

Ik vind het walgelijk gedrag. Knijp maar een andere club uit.