Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Die is gewoon weg.

Zweden is een goed land om te leven met je gezin.
Niveau van het voetbal is ook gewoon goed.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Ken ie sien tattoo oek wel laten verwijderen

Oud Cambuur

Hij zet hiermee gewoon Cambuur onder druk lijkt mij om een meerjarig contract af te dwingen

Bankzitter

Het is een spel wie het eerst met de ogen knippert.
Maar beide partijen willen het liefst verder.

Specuveter

Ik word een b??tje Diemers moe....

sunderland

Citaat van: Specuveter op juni 22, 2025, 12:29:14
Ik word een b??tje Diemers moe....
hij kan in Zweden waarschijnlijk meer als het dubbele verdienen en hij kan nog paar jaar voetballen. Wat zou jij doen?  Aan het einde van de rit een miljoen meer op de bank of kiezen voor het leven hier met zijn gezin. Zeg het maar

roepieh

Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2025, 11:12:06
Ik hoop dat HdJ met zijn vuist op tafel slaat en zegt dat zijn aanvoerder moet blijven...

Tegen welke prijs?

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op juni 22, 2025, 12:33:10
hij kan in Zweden waarschijnlijk meer als het dubbele verdienen en hij kan nog paar jaar voetballen. Wat zou jij doen?  Aan het einde van de rit een miljoen meer op de bank of kiezen voor het leven hier met zijn gezin. Zeg het maar
Hij krijgt ook daar heus geen 3 jarigcontract hoor die lui zijn niet gek

Whoestemen

Mark is een Leeuwarden en een prima kerel. Ik zou het jammer vinden als hij gaat, maar hij moet zelf de afweging maken. Is alleen jammer dat het de club zo in z?n greep heeft. Zijn keuze doet niks af aan zijn binding met stad en club wat mij betreft.

PePe

Mark is een goede speler, maar helaas draaide het te veel om hem, hierdoor was het spel van Cambuur te voorspelbaar. Ik ben bang dat Mark zijn eigen glazen ingooid wat betreft de toekomst. Ik begrijp beide partijen overigens wel.

michello

Citaat van: roepieh op juni 22, 2025, 12:36:01
Tegen welke prijs?

Hij wil gewoon geld zien, (ook nog wel logisch nu hij nog fors betaald kan worden in z?n nadagen) dat gaan wij niet doen. Dus dan kan hij beter vertrekken. Vind het nogal een risico om heel ver mee te gaan in zijn eisen.

michello

Citaat van: sunderland op juni 22, 2025, 12:33:10
hij kan in Zweden waarschijnlijk meer als het dubbele verdienen en hij kan nog paar jaar voetballen. Wat zou jij doen?  Aan het einde van de rit een miljoen meer op de bank of kiezen voor het leven hier met zijn gezin. Zeg het maar

Tuurlijk, maar ga dan als Diemers zijnde niet zo?n jankverhaal ophangen over ik wil blijven clubliefde etc maar zeg wat je echt wil.

Galdiano

Citaat van: PePe op juni 22, 2025, 12:51:17
Mark is een goede speler, maar helaas draaide het te veel om hem, hierdoor was het spel van Cambuur te voorspelbaar. Ik ben bang dat Mark zijn eigen glazen ingooid wat betreft de toekomst. Ik begrijp beide partijen overigens wel.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Mark is echt wel te vervangen. Hij is voor Cambuur begrippen een groot verdiener dat verleng je niet zomaar even met 3 jaar.

Als hij nu wel een andere keuse maakt, hoeft hij als speler in iedergeval niet meer terug te keren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op juni 22, 2025, 12:59:51
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Mark is echt wel te vervangen. Hij is voor Cambuur begrippen een groot verdiener dat verleng je niet zomaar even met 3 jaar.

Als hij nu wel een andere keuse maakt, hoeft hij als speler in iedergeval niet meer terug te keren.

Dat heb jij niet voor het zeggen dat hij wel of niet terugkeert bij eventuele vertrek. En we zijn allemaal aan het speculeren maar niemand weet hoe het precies zit buiten Diemers en Lambooij. Hij is gewoon aanwezig woensdag op de 1ste training en we zien wel wat de toekomst brengt

Johan-12

Ik ben wel benieuwd wat hij dat heeft gemist aan waardering.
Het is toch niet zo gek dat er ook wel wat kritische punten in zo'n gesprek naar voren komen.
Hij heeft goed seizoen gehad maar geen super seizoen volgens mij. Niet 10 goals en 10 assists bijvoorbeeld.
Had hij meer inbreng dan bijvoorbeeld een Duivenstein of Veerman?

Hij moet zelf zijn keuzes maken, maar ook re?el zijn.
Volgens mij krijgt hij binnen Cambuur voldoende waardering van alles en iedereen, maar zijn spel kan nog echt beter volgens mij.
Mochten ze in Zweden wel dik contract voor 3 jaar geven, dan begrijp ik hem. Maar ze zullen in Zweden ook niet zomaar 3 jarig contract geven is mijn verwachting.
Uiteindelijk is het ook bij Diemers zo, je wil graag of niet voor Cambuur spelen.