Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

2 jaar dan is Diemers 34 jaar tekenen en klaar is het.
Wil hij weg ook goed maar dan niet weer terugkomen?.

Bankzitter

Citaat van: Inferno-058 op juni 22, 2025, 14:09:59
Dit is gewoon het spelletje wat Diemers speelt. De druk opvoeren waardoor SCC moet instemmen... 2 jaar contract lijkt mij een prima middenweg voor beiden.

En Lambooij net zo goed. Je gaat niet de onderhandeling in met ?Mark, je bent goed, eigenlijk onmisbaar.?.  Je speelt het koel en zegt iedereen is vervangbaar.

Er kan ook meer als Nieling is verkocht, daarvoor nog niet.

Oud Cambuur

Citaat van: el haj op juni 22, 2025, 14:18:21
Met je volle verstand nog geen jaar terug een contract tekenen en dan nu onderstaande durven verkondigen

Ik vind het walgelijk gedrag. Knijp maar een andere club uit.

Niks walgelijke aan zowel club als diemers zijn met deze constructie akkoord gegaan

el haj

Citaat van: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 14:22:37
Niks walgelijke aan zowel club als diemers zijn met deze constructie akkoord gegaan

Das m?n hele punt; je bent akkoord gegaan en dan met een tweejarig contract; dan is het heel logisch dat je na een jaar nog een ??njarig contract hebt. Dan is het toch te bizar - en respectloos - voor woorden dat je hier niet gaat voetballen met een ??njarig contract?

Oud Cambuur

Citaat van: el haj op juni 22, 2025, 14:25:08
Das m?n hele punt; je bent akkoord gegaan en dan met een tweejarig contract; dan is het heel logisch dat je na een jaar nog een ??njarig contract hebt. Dan is het toch te bizar - en respectloos - voor woorden dat je hier niet gaat voetballen met een ??njarig contract?

Nee het is een 2 jarig contract met de optie dat Diemers voor 8 juli 2025 eventueel kan vertrekken. Na 8 juli moet er een transfersom betaald worden

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 14:31:28
Nee het is een 2 jarig contract met de optie dat Diemers voor 8 juli 2025 eventueel kan vertrekken. Na 8 juli moet er een transfersom betaald worden
Zou het net zeggen... :thumbsup

Destroyer

Het is een spel, denk toch dat hij blijft.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Derkx R.H.

Citaat van: PePe op juni 22, 2025, 14:11:13
Souren levert de bal vaak in bij Diemers. (Makkelijke oplossing)
Zonder Diemers verwacht ik dat Souren meer diepte naar voren gaat zoeken.
Dit deed hij de eerste wedstrijden van vorig seizoen ook niet, en hadden veel commentaar op Souren.

AL

Souren vind ik juist de enige speler die direct kan spelen en ook vooruit. Altijd voetballende oplossing.
Begon matig maar vanaf de winterstop vond ik hem onze beste speler.

gobo

Bijzonder. Diemers moet zijn gezin onderhouden en moet dienovereenkomstig ook rekening dus houden met het geld dat er dan binnen stroomt. Als je dan op een andere plaats dan je thuishonk ruim meer kan verdienen voor een paar jaar dan doe je dat gewoon. Lijkt me niet iets waar je iemand op kan veroordelen.
Alle forumleden hier hebben nog nooit in zo'n situatie gezeten maar hebben wel een mening klaar.
Ik zou hem dolgraag hier houden, maar als hij het ergens anders ruim beter kan hebben wie zijn wij dan om daar iets van te vinden?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

el haj

Citaat van: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 14:31:28
Nee het is een 2 jarig contract met de optie dat Diemers voor 8 juli 2025 eventueel kan vertrekken. Na 8 juli moet er een transfersom betaald worden

En als er dan geen club komt? Gewoon weigeren te spelen/trainen? Contract inleveren?
Het ?ik speel hier niet met eenjarig contract? is wat mij tegen de borst stuit, niet de clausule an sich. Dat soort uitspraken zijn toch niet te verdedigen? Dit moet zogenaamd een clubman zijn?

Specuveter

Lekker naar Zweden laten gaan.
Voor dat vorstelijke salaris wat vrijkomt kan je vast wel een prima jongere speler vinden die zich dan bij ons in de kijker kan spelen toch??

Oud Cambuur

Citaat van: AL op juni 22, 2025, 14:42:46
Souren vind ik juist de enige speler die direct kan spelen en ook vooruit. Altijd voetballende oplossing.
Begon matig maar vanaf de winterstop vond ik hem onze beste speler.

Kreeg de ruimte omdat mark altijd 1 of 2 spelers bij zich had staan toen mark de eerste wedstrijden niet mee deed was het commentaar over Souren nietvan de lucht

Oud Cambuur

Citaat van: el haj op juni 22, 2025, 14:56:38
En als er dan geen club komt? Gewoon weigeren te spelen/trainen? Contract inleveren?
Het ?ik speel hier niet met eenjarig contract? is wat mij tegen de borst stuit, niet de clausule an sich. Dat soort uitspraken zijn toch niet te verdedigen? Dit moet zogenaamd een clubman zijn?
Je moet even beter lezen wat er staat het wordt netjes uitgelegd

mark1989

Diemers overschat zichzelf een beetje. Natuurlijk zou hij nog een klein stapje hoger kunnen. maar middenmoot eredivisie gaat hem niet halen.
Dan speelt ie onderkant eredivisie. Met meer salaris. Maar de vraag is wat is leuker. Bij je club en stad afsluiten en lekker dicht bij huis. Of ergens nog cashen.
Het is zijn keuze. Maar ook zonder Diemers kan Cambuur verder. Dan komt er meer loopvermogen en kun je sneller omschakelen.