Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: denistel op juni 13, 2025, 20:06:52
hij wil 3 jarig contract snap cambuur op zich wel hoor
onbegrijpelijk bedoel je! Een speler van buitencategorie die graag wil blijven... en dan er zo mee omgaan.

mark1989

Er van uitgaande dat Diemers de duurste speler uit de selectie is en zwaar op de begroting drukt. Stel hij raakt geblesseerd dan zit je behoorlijke klem als hij dan nog 2 jaar op de begroting staat. Dat risico kan cambuur gewoon niet nemen.  Dus ik snap de keuze van cambuur wel.

Bankzitter

Je kunt je toch verzekeren tegen blessures?

YellowBlue

Citaat van: mark1989 op juni 13, 2025, 21:39:58
Er van uitgaande dat Diemers de duurste speler uit de selectie is en zwaar op de begroting drukt. Stel hij raakt geblesseerd dan zit je behoorlijke klem als hij dan nog 2 jaar op de begroting staat. Dat risico kan cambuur gewoon niet nemen.  Dus ik snap de keuze van cambuur wel.
onzin man, je moet je handen dichtknijpen met zo'n speler.  Het kan er ook voor zorgen dat andere spelers hier graag willen spelen. Jongen van de stad, kan makkelijk eredivisie aan, verlengen godver.

mark1989

Citaat van: YellowBlue op juni 13, 2025, 21:41:54
onzin man, je moet je handen dichtknijpen met zo'n speler.  Het kan er ook voor zorgen dat andere spelers hier graag willen spelen. Jongen van de stad, kan makkelijk eredivisie aan, verlengen godver.

Dat doen ze ook wel, maar je kan niet een speler houden ten koste van alles. En de ontwikkeling van de hele club voor jaren op het spel zetten. Cambuur moet ook gewoon gezond blijven. Er is geen enkele garantie dat Diemers 3 jaar lang goed en belissend blijft. Dus ja ik vind ook dat ze gewoon hem een goed contract moeten aanbieden. maar moet wel reeel blijven.

sunderland

Citaat van: mark1989 op juni 13, 2025, 21:39:58
Er van uitgaande dat Diemers de duurste speler uit de selectie is en zwaar op de begroting drukt. Stel hij raakt geblesseerd dan zit je behoorlijke klem als hij dan nog 2 jaar op de begroting staat. Dat risico kan cambuur gewoon niet nemen.  Dus ik snap de keuze van cambuur wel.
tjonge jonge , stel jij stapt straks op de fiets en iemand rijd jou omver? Stel

sunderland

Citaat van: YellowBlue op juni 13, 2025, 21:41:54
onzin man, je moet je handen dichtknijpen met zo'n speler.  Het kan er ook voor zorgen dat andere spelers hier graag willen spelen. Jongen van de stad, kan makkelijk eredivisie aan, verlengen godver.
vind ik ook. Zeg wel vaker, 1 hele goeie ipv 1.5 normale.

De Gast

Citaat van: Tanjajeah op juni 13, 2025, 21:01:42
Nou, deze reactie snap ik niet helemaal. Hij geeft aan dat hij heel graag wil blijven. Terwijl hij voor elke club in het rechterrijtje van de Eredivisie een regelrechte versterking is.

Mwaaah die tijd is wel geweest hoor. Is hier op z?n plek maar zal elders op het bankje belanden en er zeker niet uitspringen.

We hoeven hem niet heilig te verklaren.

Bankzitter

Plus zijn rol buiten het veld.
Het is haast een extra assistent voor Henk.
Reken maar dat hij de zaak scherp houdt.

Vlampiep

#279
Eigenlijk voel ik mij zwaar verneukt door
de club. Een aanzienlijke verhoging op mijn seizoenkaart en nu lijkt het dat de beste spelers te gaan vertrekken en een grote onzekerheid in de financi?le ruimte is ontstaan. Die hautaine houding van het bestuur is op ramkoers met de belofte van 1 maand.geleden, meedoen om de eerste 2 plaatsen

Beul B

goed verwoord Vlampiep

Inferno-058

Citaat van: denistel op juni 13, 2025, 20:15:11
hoorde 3 maar als ie niet blijft komt er toch geld vrij voor andere aankopen op het middenveld
Vindt maar eens een vervanger voor Diemers...  :rodekaart

Inferno-058

Citaat van: YellowBlue op juni 13, 2025, 21:41:54
onzin man, je moet je handen dichtknijpen met zo'n speler.  Het kan er ook voor zorgen dat andere spelers hier graag willen spelen. Jongen van de stad, kan makkelijk eredivisie aan, verlengen godver.
Juist

V-man

#283
Er is dus niet eens over geld gesproken. Ben benieuwd wat dan vanuit de staf aangegeven is richting Mark.

Bankzitter

Mark wil garanties dat ze top KKD spelen.
Dat is op dit moment niet 100% te zeggen omdat het afhankelijk is van oa transfers en het plan Kooij. De club is wat te zakelijk in de communicatie wat de oers dan gelegenheid geeft om het wat  op te blazen (ook bij verlengen van Henk).
Diemers gebruikt dat ook natuurlijk in de onderhandelingen.