Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: denistel op juni 13, 2025, 20:06:52
hij wil 3 jarig contract snap cambuur op zich wel hoor
2 jaar toch ?...maar deze moet je er gewoon bij houden ....anders kest het wel vergeten met die middenvelders die we heffe.

denistel

Citaat van: Jandehulk op juni 13, 2025, 20:09:46
2 jaar toch ?...maar deze moet je er gewoon bij houden ....anders kest het wel vergeten met die middenvelders die we heffe.

hoorde 3 maar als ie niet blijft komt er toch geld vrij voor andere aankopen op het middenveld

Derkx R.H.

Citaat van: denistel op juni 13, 2025, 20:06:52
hij wil 3 jarig contract snap cambuur op zich wel hoor
Ik snap Diemers wel...

zeewolde

Citaat van: denistel op juni 13, 2025, 20:15:11
hoorde 3 maar als ie niet blijft komt er toch geld vrij voor andere aankopen op het middenveld
2 20- jarige spelers van jong AZ zeker?

Ik dacht dat we voor kwaliteit en top 2 gingen.

De beste speler van  de kkd zo afdanken? :(

Zuid1991

Zwaar ut gevoel dat we (supporters) de gek aangestoken worden?.
Gouden toekomst?..

denistel

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2025, 20:19:00

alles draait om geld en dat hebben we gewoon te weinig zeg ik al tijden

denistel

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2025, 20:19:00

verkoop praatjes he we gaan zien of ze het waar kunnen maken.

Noordcambuur

We zitten momenteel niet goed in het nieuws Diemers,stadion en spelers die weg gaan.

michello

Hij verdiend riant, ook volgend seizoen en dan gaat ie nu lopen mekkeren dat er geen waardering is. Hij weet zelf ook wel dat ie ook gewoon weg kan aan het eind van het seizoen en dan ook nog wel elders aan de bak komt. Hij heeft het toch zo naar z?n zin? Clubliefde? Als de club 2 jaar extra heeft toegezegd en er nog niet over de financi?n is gepraat gaat het al helemaal nergens over. Lekker naar Zweden dan maar.

mark1989

Ik weet niet hoe het gesprek is gelopen, maar als het waar is dat cambuur twijfelt over 3 jaar contract snap ik dat wel. Ik denk dat Cambuur nu max 2 jaar wil anbieden en dat lijkt me ook reel. Er kan immers later alsnog een jaar vast geplakt worden.

Wees nou maar gewoon blij met de aanbieding. geen tijd voor teleurstelling. Lekker nog 2 jaar bij Cambuur. daarna zien we wel verder.

Tanjajeah

Citaat van: michello op juni 13, 2025, 20:48:57
Hij verdiend riant, ook volgend seizoen en dan gaat ie nu lopen mekkeren dat er geen waardering is. Hij weet zelf ook wel dat ie ook gewoon weg kan aan het eind van het seizoen en dan ook nog wel elders aan de bak komt. Hij heeft het toch zo naar z?n zin? Clubliefde? Als de club 2 jaar extra heeft toegezegd en er nog niet over de financi?n is gepraat gaat het al helemaal nergens over. Lekker naar Zweden dan maar.

Nou, deze reactie snap ik niet helemaal. Hij geeft aan dat hij heel graag wil blijven. Terwijl hij voor elke club in het rechterrijtje van de Eredivisie een regelrechte versterking is. Dan toon je jezelf toch een clubman? Ik weet zeker dat er clubs zijn waar hij makkelijk het dubbele kan verdienen.

Maar de clubleiding is niet enthousiast om Diemers te verlengen, er is zelfs niet eens over geld gepraat.

Ik kan Lambooij hierin totaal niet volgen. Het is toch gewoon niet te begrijpen, dit? En wat ik dan ook waardeloos vind is dat Lars 'niet voor commentaar bereikbaar is'. Het gaat hier over de aanvoerder van vorig seizoen, een jongen van de stad.

michello

Er is (als ik de berichten mag geloven) w?l over verlenging gepraat. Als hij 3 jaar wil en Cambuur 2 is er dan opeens geen waardering? Dit is ook gewoon het spelletje van team Diemers volgens mij. Hij kiest er bovendien voor om helemaal niet meer te gaan praten.

Andy King

Citaat van: Derkx R.H. op juni 13, 2025, 19:55:00
Cambuur dreigt aanvoerder Diemers al na een jaar kwijt te raken: "Viel rauw op mijn dak"

Andor Faber

Vandaag, 19:41 ? 2 minuten leestijd
Aanvoerder Mark Diemers bedankt het publiek na de uitschakeling in de play-offs

De kans is een stuk groter geworden dat Mark Diemers vertrekt bij SC Cambuur. Een gesprek met de clubleiding over het verlengen van zijn contract verliep anders dan wat de Leeuwarder had gehoopt.
"Ik had het me anders voorgesteld en ging met een teleurstelling weg", zegt de 31-jarige middenvelder. "Ik ging naar binnen in de hoop om een meerjarig contract te tekenen. Dat liep anders en daarom heb ik besloten om op dit moment niet over contractverlenging te praten."
Ik voelde veel twijfel bij een deel van de directie, wat ik niet helemaal terecht vond.
Mark Diemers mist 'een stukje waardering en vertrouwen'
Het contract van de Cambuuraanvoerder loopt nog een jaar door, maar hij heeft een optie waarmee hij tot en met 8 juli naar een andere club toe kan. Dat is niet zijn insteek, want Diemers wil het liefst doorgaan met voetballen in de stad waar hij geboren en getogen is.

Meerjarig contract
Maar, dan wil hij wel graag een langer contract tekenen zodat hij ook zekerheid heeft voor de komende jaren. Naar eigen zeggen miste Diemers in het gesprek met de Cambuurleiding 'een stukje waardering en vertrouwen'. "Ik voelde veel twijfel bij een deel van de directie, wat ik niet helemaal terecht vond. Daar zijn we niet helemaal uitgekomen."
De waardering waar Diemers over spreekt, heeft volgens hemzelf niets met geld te maken. "Daar hebben we met geen woord over gesproken."

Over anderhalve week begint Cambuur aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen en dus geniet Diemers op het moment van een vakantie met zijn vriendin en twee kinderen. Dat was ook wel even nodig na het teleurstellende gesprek van vorige week. "Het deed vorige week wel pijn. En nog wel een beetje. Het viel wel rauw op mijn dak."

Zweedse interesse
Zoals het er nu voor staat, zal Diemers op 25 juni bij de eerste training gewoon op het trainingsveld staan bij Cambuur. Maar het blijft tot en met in ieder geval 8 juli onzeker of hij zijn laatste contractjaar bij Cambuur afmaakt of niet.
Er is, zo zegt Diemers zelf, al een club uit Zweden die interesse heeft getoond in hem.
Technisch manager Lars Lambooij van Cambuur was vrijdag niet bereikbaar voor een reactie.

Het spel is op de wagen.

sunderland

Citaat van: Andy King op juni 13, 2025, 21:14:57
Het spel is op de wagen.
jep . 1 groot spel net als met Kooi en de gemeente.
Beter nu dat in augustus zou ik denken

Bankzitter

Diemers heeft een groot ego en ik heb het idee dat Lambooij nou niet echt iemand is die heel veel warmte uitstraalt in zo'n gesprek.
En ze spelen beide een spel wat door de pers nog een tikkie aangedikt wordt. Heb nog steeds goede hoop dat ze er wel uitkomen.