Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Hoe ging het ?gesprek? tussen Henk en Mark met Noord?

Zuid1991

Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2025, 11:17:13
Er heeft in de ere en KKD niemand meer uit een vrije trap gescoord dan Diemers (3x).
Dat is waar. Diemers heeft een goede trap.
Des te gekker is het bijna al zijn corners zo matig/slecht zijn.

R058

Citaat van: Zuid1991 op mei 17, 2025, 11:23:13
Dat is waar. Diemers heeft een goede trap.
Des te gekker is het bijna al zijn corners zo matig/slecht zijn.
Misschien ligt het dan dus niet aan hem? Maar aan de instructies van de staf en de andere spelers.

Johan-12

Citaat van: R058 op mei 17, 2025, 11:32:04
Misschien ligt het dan dus niet aan hem? Maar aan de instructies van de staf en de andere spelers.
Die zullen niet zeggen dat de bal te laag bij de 1e paal moet of in de handen van de keeper.
Ik vind Mark een geweldige speler, maar die corners en vrije trappen die voor de goal moeten komen zijn gewoon erg matig met zijn kwaliteiten.

Inferno-058

Heb zo'n gevoel dat hij verlengd

YellowBlue

Citaat van: R058 op mei 16, 2025, 23:56:12
Hoe vaak hij uit vrije trappen scoort is gewoon goed. En die corners vind ik ook niet zijn schuld. Wie in de staf verzint het om iedereen in de 5 meter te zetten zonder beweging en je beste kopper (Nieling) bij de 1e paal. En dat 20 keer. Volstrekt achterlijk wie dat verzonnen heeft.
h?h? iemand die het snapt

Arno A

Citaat van: Inferno-058 op mei 17, 2025, 11:38:48
Heb zo'n gevoel dat hij verlengd

Hij kan een tweejarig contract tekenen, maar voor een lager salaris zei Lambooij in de Sportcast. Onderhandelingen duren nog. Spelersbudget blijft hooguit gelijk. Zonder verkopen naar beneden!

Tanjajeah

Citaat van: Arno A op juni 03, 2025, 07:51:19
Hij kan een tweejarig contract tekenen, maar voor een lager salaris zei Lambooij in de Sportcast. Onderhandelingen duren nog. Spelersbudget blijft hooguit gelijk. Zonder verkopen naar beneden!

Een 2-jarig contract bovenop zijn nog 1-jarige contract zal dat dan zijn?

sunderland

Citaat van: R058 op mei 16, 2025, 23:56:12
Hoe vaak hij uit vrije trappen scoort is gewoon goed. En die corners vind ik ook niet zijn schuld. Wie in de staf verzint het om iedereen in de 5 meter te zetten zonder beweging en je beste kopper (Nieling) bij de 1e paal. En dat 20 keer. Volstrekt achterlijk wie dat verzonnen heeft.
burghout was daar verantwoordelijk voor. Je hoeft ook niet 15 van de 20 vangballen te geven voor de keeper

Derkx R.H.

Cambuur dreigt aanvoerder Diemers al na een jaar kwijt te raken: "Viel rauw op mijn dak"

Andor Faber

Vandaag, 19:41 ? 2 minuten leestijd
Aanvoerder Mark Diemers bedankt het publiek na de uitschakeling in de play-offs

De kans is een stuk groter geworden dat Mark Diemers vertrekt bij SC Cambuur. Een gesprek met de clubleiding over het verlengen van zijn contract verliep anders dan wat de Leeuwarder had gehoopt.
"Ik had het me anders voorgesteld en ging met een teleurstelling weg", zegt de 31-jarige middenvelder. "Ik ging naar binnen in de hoop om een meerjarig contract te tekenen. Dat liep anders en daarom heb ik besloten om op dit moment niet over contractverlenging te praten."
Ik voelde veel twijfel bij een deel van de directie, wat ik niet helemaal terecht vond.
Mark Diemers mist 'een stukje waardering en vertrouwen'
Het contract van de Cambuuraanvoerder loopt nog een jaar door, maar hij heeft een optie waarmee hij tot en met 8 juli naar een andere club toe kan. Dat is niet zijn insteek, want Diemers wil het liefst doorgaan met voetballen in de stad waar hij geboren en getogen is.

Meerjarig contract
Maar, dan wil hij wel graag een langer contract tekenen zodat hij ook zekerheid heeft voor de komende jaren. Naar eigen zeggen miste Diemers in het gesprek met de Cambuurleiding 'een stukje waardering en vertrouwen'. "Ik voelde veel twijfel bij een deel van de directie, wat ik niet helemaal terecht vond. Daar zijn we niet helemaal uitgekomen."
De waardering waar Diemers over spreekt, heeft volgens hemzelf niets met geld te maken. "Daar hebben we met geen woord over gesproken."

Over anderhalve week begint Cambuur aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen en dus geniet Diemers op het moment van een vakantie met zijn vriendin en twee kinderen. Dat was ook wel even nodig na het teleurstellende gesprek van vorige week. "Het deed vorige week wel pijn. En nog wel een beetje. Het viel wel rauw op mijn dak."

Zweedse interesse
Zoals het er nu voor staat, zal Diemers op 25 juni bij de eerste training gewoon op het trainingsveld staan bij Cambuur. Maar het blijft tot en met in ieder geval 8 juli onzeker of hij zijn laatste contractjaar bij Cambuur afmaakt of niet.
Er is, zo zegt Diemers zelf, al een club uit Zweden die interesse heeft getoond in hem.
Technisch manager Lars Lambooij van Cambuur was vrijdag niet bereikbaar voor een reactie.

Arno A

ja hij kon alleen tekenen voor een lager salaris. nr 10 weer beschikbaar. Fedde?  :_schater

Bernardo

Op naar een tussenjaar

Jandehulk

Citaat van: Derkx R.H. op juni 13, 2025, 19:55:00
Cambuur dreigt aanvoerder Diemers al na een jaar kwijt te raken: "Viel rauw op mijn dak"

Andor Faber

Vandaag, 19:41 ? 2 minuten leestijd
Aanvoerder Mark Diemers bedankt het publiek na de uitschakeling in de play-offs

De kans is een stuk groter geworden dat Mark Diemers vertrekt bij SC Cambuur. Een gesprek met de clubleiding over het verlengen van zijn contract verliep anders dan wat de Leeuwarder had gehoopt.
"Ik had het me anders voorgesteld en ging met een teleurstelling weg", zegt de 31-jarige middenvelder. "Ik ging naar binnen in de hoop om een meerjarig contract te tekenen. Dat liep anders en daarom heb ik besloten om op dit moment niet over contractverlenging te praten."
Ik voelde veel twijfel bij een deel van de directie, wat ik niet helemaal terecht vond.
Mark Diemers mist 'een stukje waardering en vertrouwen'
Het contract van de Cambuuraanvoerder loopt nog een jaar door, maar hij heeft een optie waarmee hij tot en met 8 juli naar een andere club toe kan. Dat is niet zijn insteek, want Diemers wil het liefst doorgaan met voetballen in de stad waar hij geboren en getogen is.

Meerjarig contract
Maar, dan wil hij wel graag een langer contract tekenen zodat hij ook zekerheid heeft voor de komende jaren. Naar eigen zeggen miste Diemers in het gesprek met de Cambuurleiding 'een stukje waardering en vertrouwen'. "Ik voelde veel twijfel bij een deel van de directie, wat ik niet helemaal terecht vond. Daar zijn we niet helemaal uitgekomen."
De waardering waar Diemers over spreekt, heeft volgens hemzelf niets met geld te maken. "Daar hebben we met geen woord over gesproken."

Over anderhalve week begint Cambuur aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen en dus geniet Diemers op het moment van een vakantie met zijn vriendin en twee kinderen. Dat was ook wel even nodig na het teleurstellende gesprek van vorige week. "Het deed vorige week wel pijn. En nog wel een beetje. Het viel wel rauw op mijn dak."

Zweedse interesse
Zoals het er nu voor staat, zal Diemers op 25 juni bij de eerste training gewoon op het trainingsveld staan bij Cambuur. Maar het blijft tot en met in ieder geval 8 juli onzeker of hij zijn laatste contractjaar bij Cambuur afmaakt of niet.
Er is, zo zegt Diemers zelf, al een club uit Zweden die interesse heeft getoond in hem.
Technisch manager Lars Lambooij van Cambuur was vrijdag niet bereikbaar voor een reactie.
lambooij is een vreselijke lul... waarvoor kom je dan nog naar het stadion?..Nartey of marsman ?...

denistel

hij wil 3 jarig contract snap cambuur op zich wel hoor

Lore

Citaat van: Jandehulk op juni 13, 2025, 20:05:26
lambooij is een vreselijke lul... waarvoor kom je dan nog naar het stadion?..Nartey of marsman ?...

Want? Wat heeft de directie dan fout gedaan?