Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Citaat van: Specuveter op mei 12, 2025, 10:23:14
Lambooy is nogal een "eigenheimer" dus ik moet het allemaal nog maar zien.

Nou... ik denk dat dat wel meevalt. Dat hij niet sterk overkomt bij interviews is een ander verhaal. Ik krijg ook altijd het idee dat hij liever niet wordt ge?nterviewd en zijn kaarten tegen de borst houdt.

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 12, 2025, 12:52:17
Daar staat wel tegenover dat het aan de inkomstenkant waarschijnlijk ook wel een meevaller oplevert dit seizoen.
Het aantal toeschouwers is voorzichtig begroot maar het is iedere week uitverkocht huis. Dat is extra recettte (en zeker veel meer dan we in het oude stadion hadden). Nacompetitie is niet begroot voor zover ik weet.

Het budget gaat echt wel omhoog. Jeugdspelers doorstromen betekent dat je niet bij Oss of Den Bosch hoeft te shoppen voor een backie of middenvelder in de breedte... die heb je zelf wel in huis voor een relatief laag salaris. Je kan het budget dan reserveren voor basisspelers.

En als je zo'n Smeets hoorde dan moet het niet moeilijk zijn om spelers ook enthousiast te krijgen om hierheen te komen met dit stadion.

Incidentele inkomsten (zoals playoffs, etc) kan je geen structurele uitgaven (zoals salaris) mee betalen. Dus het zal echt uit de lopende begroting moeten komen. Hogere toeschouwersaantallen zou zeker kunnen.....als die hoger blijven. Er was begroot op 10.000, dat zou toch moeten lukken?

papier

De structurele kosten enigszins conservatief begroten is verstandig. Extra gelden kun je dan gebruiken voor incidentele kosten als een transfersom of teken bonus.

Bankzitter

Ja dat had ik in het hoofd. Voor salarissen heeft Lore helemaal gelijk natuurlijk.

PePe

Waarom wordt er momenteel over contracten veel via de media gecommuniceerd? Dit lijkt me geen goeie situatie.

sunderland

Citaat van: Andy King op mei 12, 2025, 14:00:17
Nou... ik denk dat dat wel meevalt. Dat hij niet sterk overkomt bij interviews is een ander verhaal. Ik krijg ook altijd het idee dat hij liever niet wordt ge?nterviewd en zijn kaarten tegen de borst houdt.
zo zie ik het ook. Hij weet verdomd veel.

Arno A

FC Groningen, dat al langer achter Diemers aanzit, grijpt daardoor waarschijnlijk mis. Het grootste probleem zou een percentage van de transfersom zijn. Diemers zou bij een verkoop recht hebben op een deel van het bedrag, maar zowel Fortuna als Groningen wil dat naar verluidt niet betalen. Dat is de reden waarom de onderhandelingen zo lang zouden duren.

Door VTBL?9 juni 2020?Aangepast: 9 juni 2020

Goede zaakwaarnemer!

De Gast

Zou Mark gisteravond ook naar Groningen-Ajax hebben gekeken en dan met name de laatste vrije trap? Zo niet, even kijken Mark. Misschien kunnen we er dan zelf ook eens een keer profijt van hebben.

Arno A

Niet beste speler bij kkd verkiezing. De uitslag is gebaseerd op stemmen van de trainers en aanvoerders van alle Keuken Kampioen Divisie-clubs en stemmen van fans.

In het klassement van VI staat Mark Diemers van SC Cambuur overigens bovenaan. De topdrie wordt gecompleteerd door Bilal Ould-Chikh (FC Volendam) en Ro-Zangelo Daal (Jong AZ).

https://www.vi.nl/competities/nederland/keuken-kampioen-divisie/2024-2025/rankings




Kuzmanovic-Apeldoorn

En balk pakt voor de 2de keer op rij de koppositie in de gele kaarten, toch wel knap als aanvaller, hoewel het dit jaar gedeeld is
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2025, 17:13:51
En balk pakt voor de 2de keer op rij de koppositie in de gele kaarten, toch wel knap als aanvaller, hoewel het dit jaar gedeeld is

Nou ja, in dat rijtje van 5 zijn er 3 aanvallers dus niet zo opvallend :P

michello

#221
Bedankt, succes elders. Die gaat echt niet blijven is mijn gevoel.

Specuveter

Citaat van: michello op mei 16, 2025, 22:34:55
Bedankt, succes elders. Die gaat echt niet blijven is mijn gevoel.
Nee...denk dat die hogerop wil...en ook kan

kapseltje

Stond na de wedstrijd samen met Henk voor Noord. Had het idee dat hij zei dat hij volgend jaar gewoon bij ons blijft, gezien de reactie...

Noordcambuur

Als hij weggaat dan hoeft hij voor mij terug te komen.