Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Als ? ie daardoor een mannetje bij Pauwels wegtrekt waardoor die passlijn openligt is, dan is dat toch ook prima? Vergeet ook niet dat elke tegenstander zich aanpast wat het ook lastiger maakt.

EdsjeSCC

Dat was dus niet het geval en liep alleen maar in de weg

AL

Gespeeld als een echte aanvoerder _O_

Noordcambuur

En zo goed met de supporters omgaan petje af :thumbsup

Specuveter

Echte kapitein vanavond
Prima pot

Yellow Army

Citaat van: AL op december 13, 2024, 22:33:44
Gespeeld als een echte aanvoerder _O_

Een aanvoerder in alle opzichten
Area 58

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op november 27, 2024, 09:20:56
Niet mee eens.
Kieftenbeld die zorgt voor balans. Die is zoveel beter controlerend. Zoveel slimmigheid in zijn spel.

Weet je wat het is?
Een speler komt met veel bravoure binnen. En terecht want hij komt tenslotte bij mooie clubs vandaan.
Week in week uit wordt er gezegd ik speel het liefst hoog op het middenveld. Helemaal goed.
Echter als de kans zich dan voordoet en hij speelt eindelijk eens op 10, dan mag je ook verwachten dat een speler van dit kaliber (en salaris) er gelijk staat. En dat gebeurd simpelweg niet.
Alle credits natuurlijk dat hij deze stap naar Cambuur heeft gemaakt.

Maar de corners zijn om te janken. Ze komen niet eens bij de eerste paal. Penalty's gefaald.
Vrije trappen matig. En ja hij schoot hem er gister mooi in.
Veel draaien, keren en lopen, er moet gewoon veel sneller gespeeld worden.

Ik hoop dat hij de komende weken eens laat zien wat hij echt kan. Leg gewoon meer risico in het spel.

Ah, dit bericht zocht ik.

Had ik te hoge verwachtingen van Diemers? Ik begin toch wel ernstig te twijfelen... Is dit wat het is? Wat denken jullie?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Moet veel directer spelen. Paar keer kon hij Souren zo inspelen en gaat dan toch weer eerst kappen.
Ik vond vandaag denk ik zijk slechtste wedstrijd.
Verder vind ik hem wel goed hoor.

Josli

Natuurlijk doet hij een paar keer per wedstrijd iets want andere spelers niet kunnen. Maar het is denk ik niet geheel toevallig dat we onze beste wedstrijd misschien wel gespeeld hebben toen hij er niet was. Ik vind hem ook geen goed koppel met Pauwels. Sowieso laat hij andere spelers niet beter voetballen en vertraagd hij vaak enorm. Dus ik snap je dilemma volledig. Ik denk ook dat hij veel beeter zou renderen op '10' en dan Souren en bijvoorbeeld Kieftenbeld erachter. Hij moet veel minder aan de bal komen, maar als hij hem krijgt veel hoger op het veld. Hoeft hij ook niet zoveel te verdedigen. Want dat is ook niet een hobby van hem. Tja en die spelhervattingen. Daar lachen we inmiddels al om op de tribune...

Bankzitter

Het viel mij op dat spelers vaak een "risicoloos"tikje naar Diemers doen in plaats van zelf voor de opening of actie te gaan.
En als Diemers de bal dan had was er ook weer niet genoeg beweging. Dan wordt het allemaal traag en voorspelbaar.

Sla Diemers maar over bij de opbouw en zorg dat hij vooral rond de 16 de bal krijgt. En anders R?lke want als die ruimte krijgt dan volgt er ook wel een goed schot of pasje.

Noordcambuur

Diemers doet altijd het zelfde kappen en draaien en vertragen van het spel.
Vrije trappen en corners zijn ook matig.

Bankzitter

Dat ligt ook er ook waar hij op het veld de bal krijgt.
Meestal net voor de opbouw waar andere spelers dat zouden moeten doen.

Soms heeft een speler ruimte om zlef wat te bedenken, Diemers zakt wat terug staat er 2 meter naast en dan gaat de bal opzij naar Diemers in plaats van vooruit.

Speel je hem hoog op het veld in de drukte aan, dan moet het allemaal sneller en dan maak je veel meer gebruik van zijn kwaliteit.

Corners ook mee eens, we krijgen er genoeg en ook genoeg spelers met een goede trap.
Dat zou veel meer goals en dus punten moeten opleveren.

Grijskijkert

Geschorst tegen Jong Ajax..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op februari 15, 2025, 08:52:36
Diemers doet altijd het zelfde kappen en draaien en vertragen van het spel.
Vrije trappen en corners zijn ook matig.
En toch de beste in de KKD...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur