Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Hij speelt hem altijd naar de goede kleur en zoekt ook steeds de beste oplossing.
Denk niet dat De Jong of De leeuw ineens wel de vrije trappen binnen schieten, ben bang dat zijn vervanger een stuk minder is.

Hard werken en de punten stelen vanavond.

Specuveter

Overgang Zonnig Malaga naar hier is ook groot
En dan word je verkouden/grieperig
Hopelijk Dinsdag er weer bij!

Trainert!

Mooie vrije trap!

verder al weken ondermaats. Jammer!

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op november 27, 2024, 00:04:59
Mooie vrije trap!

verder al weken ondermaats. Jammer!
klopt helemaal.

nee,wel?

nog niet helemaal de toevoeging waar menigeen op hoopt had

anderszchristian

Citaat van: nee,wel? op november 27, 2024, 09:14:43
nog niet helemaal de toevoeging waar menigeen op hoopt had
Op 10 had hij al op minimaal 6 goals gestaan, alleen is er niemand in dit elftal die de opbouw kan verzorgen of het spel kan verplaatsen, waardoor Mark ?noodgedwongen? voor de verdediging moet staan. Dan ben je qua statistieken misschien minder bepalend, maar voor de balans in het elftal onmisbaar.

Galdiano

#111
Citaat van: anderszchristian op november 27, 2024, 09:18:36
Op 10 had hij al op minimaal 6 goals gestaan, alleen is er niemand in dit elftal die de opbouw kan verzorgen of het spel kan verplaatsen, waardoor Mark ?noodgedwongen? voor de verdediging moet staan. Dan ben je qua statistieken misschien minder bepalend, maar voor de balans in het elftal onmisbaar.

Niet mee eens.
Kieftenbeld die zorgt voor balans. Die is zoveel beter controlerend. Zoveel slimmigheid in zijn spel.

Weet je wat het is?
Een speler komt met veel bravoure binnen. En terecht want hij komt tenslotte bij mooie clubs vandaan.
Week in week uit wordt er gezegd ik speel het liefst hoog op het middenveld. Helemaal goed.
Echter als de kans zich dan voordoet en hij speelt eindelijk eens op 10, dan mag je ook verwachten dat een speler van dit kaliber (en salaris) er gelijk staat. En dat gebeurd simpelweg niet.
Alle credits natuurlijk dat hij deze stap naar Cambuur heeft gemaakt.

Maar de corners zijn om te janken. Ze komen niet eens bij de eerste paal. Penalty's gefaald.
Vrije trappen matig. En ja hij schoot hem er gister mooi in.
Veel draaien, keren en lopen, er moet gewoon veel sneller gespeeld worden.

Ik hoop dat hij de komende weken eens laat zien wat hij echt kan. Leg gewoon meer risico in het spel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

anderszchristian

Kieftenbeld is inderdaad nog een speler die voor balans zorgt, alleen op een andere manier dan Diemers. Beide type spelers heb je nodig in je elftal. Zonder Diemers kunnen we opbouwend niet spelen zoals we willen en zonder Kieftenbeld wordt je middenveld overlopen.

Wat betreft dat kappen en draaien, dat zit nou eenmaal in zijn spel. Daar was destijds bij Feyenoord ook al veel commentaar op maar dat lijkt nou eenmaal zijn manier te zijn om naar oplossingen te zoeken. Met tegenstanders zoals gister die er heel kort op zitten, kan dit inderdaad het spel enorm vertragen.

Cambuur Groningen

Citaat van: anderszchristian op november 27, 2024, 09:38:41
Kieftenbeld is inderdaad nog een speler die voor balans zorgt, alleen op een andere manier dan Diemers. Beide type spelers heb je nodig in je elftal. Zonder Diemers kunnen we opbouwend niet spelen zoals we willen en zonder Kieftenbeld wordt je middenveld overlopen.

Wat betreft dat kappen en draaien, dat zit nou eenmaal in zijn spel. Daar was destijds bij Feyenoord ook al veel commentaar op maar dat lijkt nou eenmaal zijn manier te zijn om naar oplossingen te zoeken. Met tegenstanders zoals gister die er heel kort op zitten, kan dit inderdaad het spel enorm vertragen.
Wat mij betreft vanaf nu Kieftenbeld, Diemers, Souren in de basis. Dan later Nartey inbrengen

Bankzitter

Diemers draait ook op de automatische piloot al makkelijk mee in de zin dat hij aanspeelbaar is, geen balverlies lijdt en meestal vooruit speelt.

Maar hij moet nu wel extra  gaan leveren met goals and openingen. Het team leunt te veel op de acties van Pauwels.

Mooi dat Souren ook voor concurrentie zorgt.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Citaat van: AL op december 01, 2024, 13:46:49
Onbegrijpelijk

De cijfers in de KKD worden niet meer door rapporteurs gegeven maar gebaseerd op statistieken.
En die zijn bij Diemers gewoon zeer goed.

Ik snap de kritiek ook niet zo goed. OK, hij speelde te veel naast de 6 en moet meer beslissend worden rond de 16. Dat doet ''ie nu ook.
2 goals en nog eentje in de beker.

EdsjeSCC

Ik had vrijdag de eerste helft een aantal foto's gemaakt voor in de app, geen idee hoe ik ze hier moet neerzetten, maar hij heeft denk ik 80 procent van de tijd links vlakbij de zijlijn gestaan... de eerste en enige keer dat hij in de as van het veld de bal kreeg was het ook meteen raak