Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tony R?lke

Gestart door fred, juli 02, 2024, 10:48:23

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Fysiek uitstekend

Huizen

Citaat van: sunderland op juli 02, 2024, 12:24:32
Fysiek uitstekend

Rolke, Rolke, Rolke de Beer daar issie weer

Bankzitter

Die speelt de Jong hopelijk wat uit de basis.

Goed lied trouwens.

Tanjajeah

Wordt gepresenteerd als aanvallende middenvelder, maar heeft zijn meeste wedstrijden als spits gespeeld. Pas afgelopen seizoen speelde hij voor het eerst meer wedstrijden als middenvelder dan als spits. Heeft ook veelvuldig op de buitens gestaan. Multifunctioneel dus.

denistel

sterke kerel maakte een goede indruk er werd pittig getraind vandaag

sunderland

Citaat van: denistel op juli 02, 2024, 13:53:07
sterke kerel maakte een goede indruk er werd pittig getraind vandaag
hij liekt wel wat op dei  :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op juli 02, 2024, 14:02:38
hij liekt wel wat op dei  :devil
Ah mooi, afgetraind en wedstrijd fit dus 8)
Henk, held, bedankt

V-man

Citaat van: De Gast op juli 02, 2024, 12:04:08
Welkom  |:)

Met een Duutser d'r bij weet je in elk geval dat de wedstrijd pas gespeeld is na het laatste fluitsignaal. Dat is in elk geval al winst ten opzichte van afgelopen seizoen.
hahahaha ja mooi! Dit ken um wel es wudde!

Mike SCC

Citaat van: Bussum op juli 02, 2024, 12:38:24
Rolke, Rolke, Rolke de Beer daar issie weer

Mut dat dan niet in ut Duuts?

Mike SCC


V-man

Macht uns Fans verr?ckt!

fred

De nieuwe Thomas Hauser  |:) :) :)

Noordcambuur

Nog niet veel van Tony gezien is hij nu een aanvallende middenvelder of een verdedigende middenvelder.

Bankzitter

Hij viel tegen VVV in op de postie van Narty , beetje vanaf links er tussen in dus.
Hij heeft nog wat tijd nodig maar als de handelingssnelheid wat hoger wordt dan komt het wel goed.

sunderland

Geef hem de tijd even tot oktober. Ander land anders trainen. Was wel jeugdinternational dat is toch niet zomaar. Tot nu toe valt hij niet mee. Daar tegenover staat Nartey prima te voetballen en Souren is echt goed en De leeuw is ook prima. Maak mij meer zorgen over de jong die maar blijft mee hobbelen en niks extra?s brengt.