Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicky Souren

Gestart door Peetts, mei 27, 2024, 21:04:08

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Ik zie in hem ook meer een 8. Toen hij werd gehaald, zagen ze een 6 in hem. Dat hebben ze denk ik onderschat.
Voor beide beter om dan door te schakelen. Jammer, lijkt me een prettige jongen, maar soms ontstaan er nieuwe situaties.

Ik zou Daan Huisman (Eindhoven) graag zien komen als vervanger. Kan op alle posities op het middenveld spelen.

sunderland

Citaat van: SCC op december 04, 2025, 10:09:19
Ik zie in hem ook meer een 8. Toen hij werd gehaald, zagen ze een 6 in hem. Dat hebben ze denk ik onderschat.
Voor beide beter om dan door te schakelen. Jammer, lijkt me een prettige jongen, maar soms ontstaan er nieuwe situaties.

Ik zou Daan Huisman (Eindhoven) graag zien komen als vervanger. Kan op alle posities op het middenveld spelen.
idd zo zie ik het ook. Daan Huisman zit pit in idd maar of hij die voetballende 6 is betwijfel ik. Die jongen moet net als Balk heen en weer vliegen over het veld

moodygrunn

Die nr 22 van Helmond vond ik wel een goede
In Henk en Sandor we trust

papier

Citaat van: SCC op december 04, 2025, 10:09:19
Ik zie in hem ook meer een 8. Toen hij werd gehaald, zagen ze een 6 in hem. Dat hebben ze denk ik onderschat.
Voor beide beter om dan door te schakelen. Jammer, lijkt me een prettige jongen, maar soms ontstaan er nieuwe situaties.

Ik zou Daan Huisman (Eindhoven) graag zien komen als vervanger. Kan op alle posities op het middenveld spelen.

En hij werd gehaald voordat Diemers er was. Anders had hij nu vast op 8 gestaan denk ik.

PePe

Nicky moet misschien geduld hebben? (samenstelling van het elftal wijzigt vaak)

papier

Citaat van: PePe op december 04, 2025, 21:23:49
Nicky moet misschien geduld hebben? (samenstelling van het elftal wijzigt vaak)

Diemers is er eigenlijk altijd. Ik zou lekker verder kijken

Bankzitter

Er zal een 6 moeten worden gehaald nu Visser dit seizoen niet meer speelt.
Ik vind Souren een prima speler maar als hij de concurrentie met een Nap niet aandurft dan is het inderdaad wel beter verder te kijken want daar win je de oorlog niet mee. Dan  kun je beter al doorselecteren voor volgend seizoen.

michello

Als we beter willen worden dan inderdaad afscheid nemen. Het is het allemaal net niet en zeker als we promoveren zal hij overlopen worden in de eredivisie.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op december 05, 2025, 07:37:54
Er zal een 6 moeten worden gehaald nu Visser dit seizoen niet meer speelt.
Ik vind Souren een prima speler maar als hij de concurrentie met een Nap niet aandurft dan is het inderdaad wel beter verder te kijken want daar win je de oorlog niet mee. Dan  kun je beter al doorselecteren voor volgend seizoen.
moet je dan een speler halen met ED ervaring of een speler uit de KKD divisie.

Bankzitter

Of buitenland (Scandinavi?)?

Yellow Army

Citaat van: PePe op december 04, 2025, 21:23:49
Nicky moet misschien geduld hebben? (samenstelling van het elftal wijzigt vaak)

Hij is 4e keus voor de 6 positie na Visser, Nap en nu zelfs ook nog R?lke. Nee, zijn rol is uitgespeeld lijkt me.
Area 58

papier

Citaat van: Yellow Army op december 05, 2025, 18:31:10
Hij is 4e keus voor de 6 positie na Visser, Nap en nu zelfs ook nog R?lke. Nee, zijn rol is uitgespeeld lijkt me.

Als ik Nap nu zie spelen dan snap ik het niet

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op december 05, 2025, 20:55:15
Als ik Nap nu zie spelen dan snap ik het niet

Phoe dat was wel matig ja. Ik zou die hakjes maar even achterwege laten ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:18:18
Phoe dat was wel matig ja. Ik zou die hakjes maar even achterwege laten ;)
:thumbsup

ChantiSCC

Citaat van: Bankzitter op december 05, 2025, 07:37:54
Er zal een 6 moeten worden gehaald nu Visser dit seizoen niet meer speelt.
Ik vind Souren een prima speler maar als hij de concurrentie met een Nap niet aandurft dan is het inderdaad wel beter verder te kijken want daar win je de oorlog niet mee. Dan  kun je beter al doorselecteren voor volgend seizoen.

Zijn bezig met een speler van Lille. Hopelijk dat ze dat rond kunnen krijgen want dat hebben we wel nodig.