Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De allerlaatste: SC Cambuur - Helmond Sport

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 03, 2024, 22:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: sunderland op mei 11, 2024, 17:16:30
aansluiting ? Helemaal eens. Op naar nieuwe spelers en Dtd.
Correctie afsluiting  :D

okkele

Citaat van: Inferno-058 op mei 11, 2024, 20:20:55
De mensen met de bivakmutsen zorgden voor het vuurwerk en de sfeeractie. Zonder deze mensen was het gister heeel wat minder geweest.
nee, niet mijn bedoelingen verdraaien.
de jongens op noord die de boel regelen (en later ook iets voor hun gezicht hebben) daar sta ik ook mee te praten, dat is NIET het volk wat ik bedoel.
ik bedoel uiteraard die mongolen die direct na het laatste fluitje vanaf hoek west/noord op het veld langsrennen met hun vermommingen om de rest het veld op te lokken.
de sfeer-jongens heb ik alleen maar respect voor, ook nog gehad over de euro`s die ze kwijt zijn aan zoiets.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

James

Fantastische sfeer gisteren, vooral YNWA. Bivakmutsen is nergens voor nodig. Volgens mij heeft meer dan de helft hem op als een soort van zie mij stoer doen. Het heeft iets heel triestst wat mij betreft, een soort van hetzelfde niveau als we ga niet voor het 1 op 1 gevecht maar schoppen met zijn tienen ??n in elkaar. Was mooi gewest als een stwewart ??n van die mutsen er af had getrokken. Losers, kun je toch ook niet verkopen richting kleine kinderen of opa?s en oma?s

denistel

idd waarom met bivakmutsen iedereen vond die actie met fakkels mooi en
YNWA er bij vd Belt en de Graaf stonden bij ons op noord die vonden het prachtig.

Mooi afscheid kwam er 3,00 uur weg  :_schater :proost :proost :proost

Inferno-058

Citaat van: James op mei 11, 2024, 22:32:58
Fantastische sfeer gisteren, vooral YNWA. Bivakmutsen is nergens voor nodig. Volgens mij heeft meer dan de helft hem op als een soort van zie mij stoer doen. Het heeft iets heel triestst wat mij betreft, een soort van hetzelfde niveau als we ga niet voor het 1 op 1 gevecht maar schoppen met zijn tienen ??n in elkaar. Was mooi gewest als een stwewart ??n van die mutsen er af had getrokken. Losers, kun je toch ook niet verkopen richting kleine kinderen of opa?s en oma?s
Zonder bivakmuts krijg je een stadionverbod van 1,5 jaar als je een fakkel afsteekt, lijkt me niet dat je daarop zit te wachten

James

Citaat van: Inferno-058 op mei 11, 2024, 23:20:30
Zonder bivakmuts krijg je een stadionverbod van 1,5 jaar als je een fakkel afsteekt, lijkt me niet dat je daarop zit te wachten

Dat zal best. Maar ik kan het niet los zien van heel erg zielige stoerdoenerij. Dan even los van diegenen die hem op hebben voor het afsteken van vuurwerk zijn er ook die hem op hebben voor andere redenen waarvan de meeste 1 vs 1 schijtlijsters 1e klas zijn. Walg van dat soort lafbekken

Ronnie tng

Citaat van: James op mei 11, 2024, 23:43:20
Dat zal best. Maar ik kan het niet los zien van heel erg zielige stoerdoenerij. Dan even los van diegenen die hem op hebben voor het afsteken van vuurwerk zijn er ook die hem op hebben voor andere redenen waarvan de meeste 1 vs 1 schijtlijsters 1e klas zijn. Walg van dat soort lafbekken

Ik walg van lafbekken die stoer doen op internet , maar te laf zijn om er wat van te zeggen  :O

denistel

niet op deze avond volgens mij wat ik zei de graaf en vd belt stonden er bij en vonden het prima

Vlampiep

Gezichtsbedekking zou voor mij al een reden zijn om een stadionverbod te geven.
We moeten af van deze sneue lieden die het betaaldvoetbal zo langzamerhand de uitwedstrijden voor de normale echfe supporters onmogelijk gaan maken.

Inferno-058

Citaat van: denistel op mei 12, 2024, 08:19:07
niet op deze avond volgens mij wat ik zei de graaf en vd belt stonden er bij en vonden het prima
Ok?, voor zover ik weet is dat niet gecommuniceerd dan van tevoren

James

Citaat van: Ronnie tng op mei 12, 2024, 05:29:41
Ik walg van lafbekken die stoer doen op internet , maar te laf zijn om er wat van te zeggen  :O

Hier kun je als eenling nooit wat van zeggen want dan wint op dat altijd degene die het hardst slaat. Hier moet je vanuit een systeem tegen optreden net als hoe je het bier gooien vanuit de KNVB hebt aangepakt. Het was even doorzetten maar het heeft toch geholpen.

moodygrunn

Citaat van: sunderland op mei 08, 2024, 22:55:23
Wel weer typisch Cambuur. Dit zomaar midden op de dag naar buiten te brengen. Velen werken en kunnen niet op hun telefoon kijken onder hun werk.# slecht
Des te frustrerender is het dat anderen die w?l konden kopen, nu al shirts op marktplaats zetten...
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op mei 12, 2024, 20:58:05
Des te frustrerender is het dat anderen die w?l konden kopen, nu al shirts op marktplaats zetten...

Wat ik lees is dat ze de verkeerde maten hebben. Ik heb ook XXL gekocht die wat groter uitviel dan gehoopt. Dus als iemand nog van plan is deze zomer flink aan de zuip te gaan en aan te komen, ruil ik em graag voor een L of XL, anders gaat ie de hete was in :proost
Henk, held, bedankt

oost

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2024, 22:35:35
Wat ik lees is dat ze de verkeerde maten hebben. Ik heb ook XXL gekocht die wat groter uitviel dan gehoopt. Dus als iemand nog van plan is deze zomer flink aan de zuip te gaan en aan te komen, ruil ik em graag voor een L of XL, anders gaat ie de hete was in :proost

Hoog Calimero gehalte hier :O
Soms heb je geluk en soms niet

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op mei 12, 2024, 08:28:20
Gezichtsbedekking zou voor mij al een reden zijn om een stadionverbod te geven.
We moeten af van deze sneue lieden die het betaaldvoetbal zo langzamerhand de uitwedstrijden voor de normale echfe supporters onmogelijk gaan maken.

Iedereen loopt maar te roepen dat de sfeeractie zo vet was. Maar vergeet niet dat velen hiervoor een SV riskeren. En er in het verleden al veel vaker jongens zijn gestraft vanwege een fakkel of een rookpot.
Ja ik kan best begrijpen dat je dan even een muts opzet.
Als alles volgens de regels moet dan is het snel gedaan met de sfeer en sfeeracties. Hoe zie jij dit voor je?

Volgens mij is (bijna) iedereen supporter geworden door de rauwe identiteit. Daar hoort dit bij ben ik van mening. Je wil toch niet zo'n tamme dooie bende als bij DKV of een AZ?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets