Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De allerlaatste: SC Cambuur - Helmond Sport

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 03, 2024, 22:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

We hebben spelers nodig die beseffen bij wat een unieke club ze spelen, met dit publiek en deze trainer.
Er lopen een paar spelers rond die best goed kunnen voetballen, maar je ziet geen passie en ook bijna niemand die lekker vrijuit durft te spelen.
Terwijl je gewoon PO's had gehaald als ze allemaal niet zo gespannen en angstig was.

Breij was een uitzondering en daarmee ook de aanjager in het team.

Unknown

Genoten gisterenavond. Niet van de selectie of het vertoonde spel, maar van het station en onze supporters met alle sfeeracties. Bah, dit was de laatste hier..  ;(

Inferno-058

Op naar DTD, snel vergeten dit seizoen. Qua sfeer een fantastische aansluiting!

De Gast

De laatste ja. Ik ben dr wel blij met. Met die foeilelijke kunstgrasmat was de ziel er ook grotendeels al uitgehaald. Altijd maar weer blauwbekken ?s winters achter Oost. Alles kapot.

De mooiste herinnering wellicht de 3-1 tegen dkv.

Ollie

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 11, 2024, 00:28:46
Het resultaat maakt me niks uit. Ik vond het vooral mooi dat we 1-0 voor kwamen en dus nog een keer "echt" konden juichen.
Volgens mij heb ik meer om me heen staan kijken dan naar het veld.
Precies dit had ik ook. Heerlijke sfeer op deze speciale avond. YNWA was echt kippenvel, hele stadion zong mee. Wedstrijd was bijzaak

Leovardia

Wat een prachtige en memorabele avond?
Alles is hier verder al s?gt.
Enig storende. Die jonkjes die met bivakmutsen over het veld lopen. Waren er heel wat meer dan 2.
Een kwaadaardig gezwel voor de club is het. Om te kotsen
Kent skele juh.

papier

De fakkels op noord waren prachtig. Dat de scheids het spel stillegde toen er ook een vuurpijl oid werd afgeschoten snapte ik wel, vervolgens gooide nog iemand wat vuurwerk op het veld. Oh nee he wat dom dacht ik doen. Tegelijkertijd vond ik het wel passend en ook wel romantisch want we konden nog een minuur of 10 langer genieten van het stadion. You'll never walk alone in het moment erna was ook charmant en niet georganiseerd, ook passend bij ozne club. Genoten.

Poetser

De pyro en het YNWA was natuurlijk het absolute hoogtepunt.

Bankzitter

Hulde aan degene die bedacht om YNWA in te starten bij de onderbreking.

sunderland

Wat hebben wij een ontzettend slecht team, Helmond was voetballend gewoon beter.
Ben zo klaar met deze zwakke selectie.

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op mei 11, 2024, 12:28:10
Op naar DTD, snel vergeten dit seizoen. Qua sfeer een fantastische aansluiting!
aansluiting ? Helemaal eens. Op naar nieuwe spelers en Dtd.


sunderland

Citaat van: Vlampiep op mei 11, 2024, 08:44:21
Inderdaad, maar Henk nog slechter die laat Smit staan en haalt de beste man van ons van het veld,,Uldrikus er uit.  8P
dat dacht ik ook.

okkele

Citaat van: Leovardia op mei 11, 2024, 14:40:00
Wat een prachtige en memorabele avond?
Alles is hier verder al s?gt.
Enig storende. Die jonkjes die met bivakmutsen over het veld lopen. Waren er heel wat meer dan 2.
Een kwaadaardig gezwel voor de club is het. Om te kotsen
echt om te kotsen dat tokkie-volk.
sfeerbepalers helaas, net als dat negatieve volk hier.
kom je helaas nooit vanaf.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Inferno-058

#164
Citaat van: okkele op mei 11, 2024, 19:51:17
echt om te kotsen dat tokkie-volk.
sfeerbepalers helaas, net als dat negatieve volk hier.
kom je helaas nooit vanaf.
De mensen met de bivakmutsen zorgden voor het vuurwerk en de sfeeractie. Zonder deze mensen was het gister heeel wat minder geweest.