Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De allerlaatste: SC Cambuur - Helmond Sport

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 03, 2024, 22:46:09

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Beul B

Echt amper informatie tot nu toe over vrijdag...

wat wil je weten? Denistel

de uitslag...................

denistel

Citaat van: Beul B op mei 08, 2024, 15:06:29
Echt amper informatie tot nu toe over vrijdag...

wat wil je weten? Denistel

de uitslag...................

3-2 maar dat is niet het belangrijkste ..mooi afscheid nemen 12e min stil leggen van
de wedstrijd na de tijd ere ronde kampioenspelers ,,live muziek enz mooi avondje

Stiens

Stiens

Poetser

Drumfather SCC

Die 12 op de rug en die foeilelijke Adidas strepen op de borst verpesten het voor mij
Weg authentiek karakter in mijn ogen

Inferno-058

Westerpark

Werkelijk prachtig shirt, direct besteld. Zo heb ik ?m altijd gewild en dan nu ook nog ter ere van stadionafscheid. Eerdere retro varianten waren het telkens net niet: die shirtjes voor oud spelers die ooit geveild werden waren duur en kwalitatief leek dat niet best, dat Copa shirt uit 2014 had zo?n rare aanvoerdersband en leek meer op een t-shirt dan wedstrijdshirt, het 50-jarig jubileumshirt was mooi maar de DijkstraDraisma sponsoring vond ik niet passend en ook Quick was daar veel nadrukkelijker aanwezig.

Het nu uitgebrachte shirt lijkt modern qua fit en kwaliteit maar is klassiek qua uitstraling. Door de kleurstelling van het Adidas logo valt die mooi weg maar heeft het wel een offici?le look. En ook het rugnummer en Cambuurplein referentie vullen het mooi op. Het is best veel geld ja maar dit is tegenwoordig gangbaar en het is ook nog in kleine oplage. Misschien is die doos ook nog het bewaren waard.

M, L, XL binnen no time uitverkocht!

papier

Citaat van: Westerpark op mei 08, 2024, 17:19:41
Werkelijk prachtig shirt, direct besteld. Zo heb ik ?m altijd gewild en dan nu ook nog ter ere van stadionafscheid. Eerdere retro varianten waren het telkens net niet: die shirtjes voor oud spelers die ooit geveild werden waren duur en kwalitatief leek dat niet best, dat Copa shirt uit 2014 had zo?n rare aanvoerdersband en leek meer op een t-shirt dan wedstrijdshirt, het 50-jarig jubileumshirt was mooi maar de DijkstraDraisma sponsoring vond ik niet passend en ook Quick was daar veel nadrukkelijker aanwezig.

Het nu uitgebrachte shirt lijkt modern qua fit en kwaliteit maar is klassiek qua uitstraling. Door de kleurstelling van het Adidas logo valt die mooi weg maar heeft het wel een offici?le look. En ook het rugnummer en Cambuurplein referentie vullen het mooi op. Het is best veel geld ja maar dit is tegenwoordig gangbaar en het is ook nog in kleine oplage. Misschien is die doos ook nog het bewaren waard.

M, L, XL binnen no time uitverkocht!

Inderdaad, ik ben alweer te laat. S gaat me never nooit lukken en xxl/groter heb ik hopelijk ook nooit nodig :P

oost

Ik heb  hem ook besteld, echt een fantastische shirt  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jezus al uitverkocht alleen xxl, zou er niet meer bij komen?
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2024, 18:44:53

Nee. Het is een Limited edition. Er zijn 585 spelers geweest die het shirt van Cambuur 1 tijdens een offici?le wedstrijd hebben gedragen. Althans dat las ik ergens.

Ik heb helaas ook niet ??n, maar mooi dat er zo'n beperkte oplage is. Zijn ook uniek genummerd van 1 tot en met 585.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2024, 18:44:53

Ja hier wordt ik ook helemaal zat van, ik wil ook graag een kans hebben, alles heb je voor je club over maar nooit een kans als je overdag werkt .
Zelfde als met dat mooie Anthem trainingsjack en noem maar op. Trouwens dat boek over het stadion zouden ook maar 1000 van komen en dat is inmiddels ook al verhoogd naar 1964. Die hele merchandising van ons krijgt een hele dikke vette kut onvoldoende. Baal alweer als een stekker. :(