Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De allerlaatste: SC Cambuur - Helmond Sport

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 03, 2024, 22:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op mei 05, 2024, 11:03:06
Die stoel was ons al beloofd met de aanschaf van een gouden seizoenskaart.
Daar komt een opendag voor in september, dan kan je de stoel ophalen...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2024, 11:06:55
En de beloofde 'inloopdagen' voor supporters die in het nieuwe stadion een plek kunnen uitzoeken?
Gaat dit pas eind mei gebeuren?
Ard de Graaf vertelde dat dit in de eerste weken van mei zou gaan gebeuren.
Bericht krijgen, zei ik, maar de stoeltjes moeten er nog in, als die er niet inzitten is het lastig uitzoeken lijkt me :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Komende maanden een goede uitgang controle instellen, om zo een voortijdige sloop te voorkomen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 05, 2024, 10:27:36
geluidsinstallatie hangt al

Oh, verhuist de oude niet mee naar het nieuwe stadion? ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Met AI kan er veel tegenwoordig. Ik zou zeggen dat we Rein sampelen door de boxjes op Oost en dan AI het welkomswoord en opstellingen laten doen in de Kooi Arena.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 05, 2024, 11:19:25
Oh, verhuist de oude niet mee naar het nieuwe stadion? ;(
haha dat zou wat zijn. Als er een beetje geluid uit komt vervormd het al. Koektrommel geluid

Poetser

Citaat van: okkele op mei 05, 2024, 10:44:38
moet er niet aan denken !
"meenemen" = slopen en kapotmaken, voer voor de media tegenwoordig.
aub een waardig afscheid en geen beelden van tokkies die doelpalen breken en de plaatsen van staf en wisselspelers slopen.

Tja het zal aan mij liggen, maar dit is ook een soort traditie met oude stadion waar afscheid van genomen wordt.

Ergens in september met je stoeltje onder je arm lopen is ook zo'n anticlimax

sunderland

Mooi dat alle kampioenen zijn uitgenodigd. Muhren maar even massaal toe zingen. Dat ie volgend jaar maar terug mag komen.

upweer

Oproep!!! DEEL DIT BERICHT ZOVEEL MOGELIJK!!


Aanstaande vrijdag, 10 mei, is een speciale dag voor ons allemaal. Het is de laatste keer dat ons geliefde Cambuur in het stadion speelt. Laten we deze gelegenheid aangrijpen om samen te komen en onze herinneringen te koesteren.

Daarom roepen we jullie op om allemaal een sjaaltje mee te nemen naar de wedstrijd tegen Helmond Sport. Laat je sjaal zien, deel je verhalen en laten we samen een onvergetelijke sfeer cre?ren in het stadion.



Laten we de tribunes vullen met onze kleuren, onze passie en onze liefde voor Cambuur. Tot vrijdag, laten we er samen een dag van maken die we nooit zullen vergeten

Specuveter

Is deze wedstrijd al uitverkocht?
Of zijn er nog kaartjes?

Bernardo


denistel

is al uitverkocht..kom er er zelf 55 jaar alles mee gemaakt...hoogte en diepte punten.

veel goeie en fijne spelers meegemaakt en met velen nog contact en dat vind
ik er ook super aan en veel vrienden en vriendinnen gemaakt voor het leven
geweldig uitreizen gehad geholpen met open dagen kaartverkoop en mede
oprichter MI - Side en organisatie reunie in 2007 met veel oud spelers en trainers
3 jaar teamleider geweest o 15 met trainer V Rijswijk en grens J Nijp echt 3 super jaren.
Ook al 10 jaar jeugdscout nu ook mooi om talentjes verder te zien komen bij de club.
en dan het hertje natuurlijk eerst achter west waar spelers soms zelfs achter de tap
stonden tot het hertje onder noord tsjong wat een biertjes hebben we opgezoppen.

mooi afscheid nemen met kampioens spelers op het veld ook erg leuk lijkt mij
en laten we ons gedragen geen gekke dingen doen zou ik zeggen.

Galdiano

Echt amper informatie tot nu toe over vrijdag...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland


oost

Het  voelt nog steeds onwerkelijk dat vrijdag het allerlaatste competitie duel ooit is aan het Cambuurplein. 8P