Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De allerlaatste: SC Cambuur - Helmond Sport

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 03, 2024, 22:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: oost op mei 07, 2024, 19:02:17
Het  voelt nog steeds onwerkelijk dat vrijdag het allerlaatste competitie duel ooit is aan het Cambuurplein. 8P
Komt door de gebrekkige communicatie

Huizen

Citaat van: Inferno-058 op mei 07, 2024, 19:15:10
Komt door de gebrekkige communicatie

Snap dat het volkomen onduidelijk is allemaal i.v.m. het nieuwe stadion + onzekerheid of het wel echt de laatste wedstrijd is maar het "hele extra" speciale gevoel gaat er wel een beetje vanaf zo  :zucht Communicatie is key, ook in dit geval. Dat tussendoor Aan tafel bij Ard filmpje moet je ook maar net gezien hebben

Destroyer

Citaat van: denistel op mei 06, 2024, 16:48:26
is al uitverkocht..kom er er zelf 55 jaar alles mee gemaakt...hoogte en diepte punten.

veel goeie en fijne spelers meegemaakt en met velen nog contact en dat vind
ik er ook super aan en veel vrienden en vriendinnen gemaakt voor het leven
geweldig uitreizen gehad geholpen met open dagen kaartverkoop en mede
oprichter MI - Side en organisatie reunie in 2007 met veel oud spelers en trainers
3 jaar teamleider geweest o 15 met trainer V Rijswijk en grens J Nijp echt 3 super jaren.
Ook al 10 jaar jeugdscout nu ook mooi om talentjes verder te zien komen bij de club.
en dan het hertje natuurlijk eerst achter west waar spelers soms zelfs achter de tap
stonden tot het hertje onder noord tsjong wat een biertjes hebben we opgezoppen.

mooi afscheid nemen met kampioens spelers op het veld ook erg leuk lijkt mij
en laten we ons gedragen geen gekke dingen doen zou ik zeggen.

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: oost op mei 07, 2024, 19:02:17
Het  voelt nog steeds onwerkelijk dat vrijdag het allerlaatste competitie duel ooit is aan het Cambuurplein. 8P

Bizar en kan er niet bij zijn  ;(

Krijg je er van als je als supporter te positief denkt en nacompetitie niet haalt  :wall
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Iemand toevallig nog een kaartje voor zuid over?
Henk, held, bedankt

Westerpark

Bij mij leeft het juist enorm. Heb het ook al het hele jaar rood omcirkelt in de agenda. Dat er niet een heel programma van minuut tot minuut gecommuniceerd is maakt toch niet zoveel uit, moet vooral vanuit de supporters komen. En de club heeft er wel aandacht voor met de applausminuut, kampioenen eren, muziekoptredens. Verder is het aan onszelf/jezelf om het passend af te sluiten.

Mike SCC

Hoop eigenlijk ook op een lekker ouderwets sfeertje als in de jaren ?90 en ?00 waarbij er door 500 man geluid werd gemaakt voor 5000 en het lekker spookt  |:)

Grijskijkert

SC Cambuur roept bezoekers op om vrijdag het stadion heel te houden: 'We moeten er nog volop gebruik van maken'

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 06:36 ? Sport


SC Cambuur doet een nadrukkelijke oproep aan de eigen achterban en aan alle andere bezoekers om het Cambuurstadion vrijdagavond na de wedstrijd tegen Helmond Sport geen schade toe te brengen.

Aan wie het voornemen had zijn eigen stoeltje mee te nemen of een stuk uit het kunstgras te snijden om thuis een mooi aandenken te hebben, luidt de boodschap van de club uit Leeuwarden: doe het alsjeblieft niet. ?Dat is heel belangrijk?, laat algemeen directeur Ard de Graaf via de clubkanalen weten. ?Met name omdat het nieuwe stadion nog niet af is en, indien het ook niet op tijd af is, het oude dus nog het noodscenario zal blijven om op terug te vallen.?

De Graaf snapt het sentiment bij wat hoogstwaarschijnlijk de allerlaatste offici?le thuiswedstrijd zal zijn in het Cambuurstadion. Al is nog onzeker of de start van het nieuwe seizoen wordt gehaald, volgend seizoen moet Cambuur zijn thuiswedstrijden afwerken in het Kooi Stadion, het nieuwe onderkomen dat aan de andere kant van de stad verrijst. En dat is logischerwijs even slikken voor al die mensen die aan het Cambuurplein talloze herinneringen hebben liggen.

Stadion wordt nog volop gebruikt
?Los van het noodscenario zal de Onder 21 voorlopig gewoon nog in het oude stadion blijven trainen en daar ook de thuiswedstrijden spelen?, vervolgt De Graaf zijn pleidooi. ?Ook het eerste elftal zal er, in ieder geval in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, gebruik van blijven maken. Dus we gaan dit stadion, dit prachtige oude stadion, komende zomer en de maanden erna nog volop gebruiken. Het is dus belangrijk dat we dat ook goed kunnen blijven doen.?


Niet getreurd, zegt de directeur, want degenen die daar recht op hebben, krijgen in september in een nog nader te bepalen weekend de kans hun stoeltje te claimen. ?Dat wordt een weekend waarin door iedereen afscheid kan worden genomen van het stadion. Waarin je nog eens alle ruimtes kan bekijken, op de tribunes kan zitten, foto?s kan maken en dus - niet geheel onbelangrijk - je eigen stoeltje kunt bemachtigen. Logischerwijs een grote wens van supporters.?

Activiteiten op vrijdagavond

Het belooft vrijdag dus een gedenkwaardige avond te worden. Om de avond extra karakter te geven, heeft Cambuur diverse dingen georkestreerd. Naast muziek en ongetwijfeld vuurwerk, zijn alle spelers uitgenodigd die in het verleden in dienst van de club kampioen werden. Zij lopen na de wedstrijd een ereronde door het stadion. Verder wordt in de 12de minuut het spel stilgelegd om te applaudisseren voor alle supporters die in de afgelopen zestig jaar zijn overleden.
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Westerpark op mei 07, 2024, 23:28:57
Bij mij leeft het juist enorm. Heb het ook al het hele jaar rood omcirkelt in de agenda. Dat er niet een heel programma van minuut tot minuut gecommuniceerd is maakt toch niet zoveel uit, moet vooral vanuit de supporters komen. En de club heeft er wel aandacht voor met de applausminuut, kampioenen eren, muziekoptredens. Verder is het aan onszelf/jezelf om het passend af te sluiten.
Zo is het inderdaad, vanuit de supporters moet het komen  want anders is het een gekunsteld feestje zonder echte sfeer.
Verder hoop ik met velen dat er geen randdebielen aanwezig zullen zijn die gaan slopen o.i.d en hiermee de club opzadelen met problemen mbt de trainingen, kantoren e.d in de komende periode.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op mei 08, 2024, 09:39:20
SC Cambuur roept bezoekers op om vrijdag het stadion heel te houden: 'We moeten er nog volop gebruik van maken'

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 06:36 ? Sport


SC Cambuur doet een nadrukkelijke oproep aan de eigen achterban en aan alle andere bezoekers om het Cambuurstadion vrijdagavond na de wedstrijd tegen Helmond Sport geen schade toe te brengen.

Aan wie het voornemen had zijn eigen stoeltje mee te nemen of een stuk uit het kunstgras te snijden om thuis een mooi aandenken te hebben, luidt de boodschap van de club uit Leeuwarden: doe het alsjeblieft niet. ?Dat is heel belangrijk?, laat algemeen directeur Ard de Graaf via de clubkanalen weten. ?Met name omdat het nieuwe stadion nog niet af is en, indien het ook niet op tijd af is, het oude dus nog het noodscenario zal blijven om op terug te vallen.?

De Graaf snapt het sentiment bij wat hoogstwaarschijnlijk de allerlaatste offici?le thuiswedstrijd zal zijn in het Cambuurstadion. Al is nog onzeker of de start van het nieuwe seizoen wordt gehaald, volgend seizoen moet Cambuur zijn thuiswedstrijden afwerken in het Kooi Stadion, het nieuwe onderkomen dat aan de andere kant van de stad verrijst. En dat is logischerwijs even slikken voor al die mensen die aan het Cambuurplein talloze herinneringen hebben liggen.

Stadion wordt nog volop gebruikt
?Los van het noodscenario zal de Onder 21 voorlopig gewoon nog in het oude stadion blijven trainen en daar ook de thuiswedstrijden spelen?, vervolgt De Graaf zijn pleidooi. ?Ook het eerste elftal zal er, in ieder geval in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, gebruik van blijven maken. Dus we gaan dit stadion, dit prachtige oude stadion, komende zomer en de maanden erna nog volop gebruiken. Het is dus belangrijk dat we dat ook goed kunnen blijven doen.?


Niet getreurd, zegt de directeur, want degenen die daar recht op hebben, krijgen in september in een nog nader te bepalen weekend de kans hun stoeltje te claimen. ?Dat wordt een weekend waarin door iedereen afscheid kan worden genomen van het stadion. Waarin je nog eens alle ruimtes kan bekijken, op de tribunes kan zitten, foto?s kan maken en dus - niet geheel onbelangrijk - je eigen stoeltje kunt bemachtigen. Logischerwijs een grote wens van supporters.?

Activiteiten op vrijdagavond

Het belooft vrijdag dus een gedenkwaardige avond te worden. Om de avond extra karakter te geven, heeft Cambuur diverse dingen georkestreerd. Naast muziek en ongetwijfeld vuurwerk, zijn alle spelers uitgenodigd die in het verleden in dienst van de club kampioen werden. Zij lopen na de wedstrijd een ereronde door het stadion. Verder wordt in de 12de minuut het spel stilgelegd om te applaudisseren voor alle supporters die in de afgelopen zestig jaar zijn overleden.
|:)

Stiens

En een prachtige foto van de oude dame bij het artikel.


Galdiano

Citaat van: Vlampiep op mei 08, 2024, 09:39:39
Verder hoop ik met velen dat er geen randdebielen aanwezig zullen zijn die gaan slopen o.i.d en hiermee de club opzadelen met problemen mbt de trainingen, kantoren e.d in de komende periode.

En jij denkt dat dat wordt toegelaten? Daar zal dan echt wel hardhandig worden tegen opgetreden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Westerpark op mei 07, 2024, 23:28:57
Bij mij leeft het juist enorm. Heb het ook al het hele jaar rood omcirkelt in de agenda. Dat er niet een heel programma van minuut tot minuut gecommuniceerd is maakt toch niet zoveel uit, moet vooral vanuit de supporters komen. En de club heeft er wel aandacht voor met de applausminuut, kampioenen eren, muziekoptredens. Verder is het aan onszelf/jezelf om het passend af te sluiten.
:proost  :proost dat must niet vergete

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 08, 2024, 13:10:58
En jij denkt dat dat wordt toegelaten? Daar zal dan echt wel hardhandig worden tegen opgetreden.
als je het statement van MI SIDE leest dan zal dat niet snel gebeuren. Die roepen op om dit niet te tolereren

denistel

Citaat van: Naastismis op mei 05, 2024, 08:46:44
Net zoals de Utrecht supporters in 1981, wat een historische  beelden. Gewoon alles meenemen wat mee te nemen valt.

denk dast dan zelf niet eens weg komst