Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De allerlaatste: SC Cambuur - Helmond Sport

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 03, 2024, 22:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Naastismis op mei 05, 2024, 08:46:44
Net zoals de Utrecht supporters in 1981, wat een historische  beelden. Gewoon alles meenemen wat mee te nemen valt.
Het is niet uitgesloten dat er in het nieuwe seizoen 1 a 2 wedstrijden in het oude stadion moeten worden gespeeld, dus is slopen geen optie. Als ik goed ge?nformeerd ben komt de gelegenheid om stoeltjes cq andere memorabele dingen aan te schaffen op het moment dat het zeker is dat er niet meer in het oude stadion gespeeld gaat worden.

Viper

Dat is toch een bizar idee? Hoe kunnen mensen afscheid nemen, met in het achterhoofd dat ze nog twee keer terugkeren? Het haalt de spontaniteit er wel wat uit.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op mei 05, 2024, 08:57:26
Het is niet uitgesloten dat er in het nieuwe seizoen 1 a 2 wedstrijden in het oude stadion moeten worden gespeeld, dus is slopen geen optie. Als ik goed ge?nformeerd ben komt de gelegenheid om stoeltjes cq andere memorabele dingen aan te schaffen op het moment dat het zeker is dat er niet meer in het oude stadion gespeeld gaat worden.
hoor hier en daar dat er heel wat staat te gebeuren

sunderland

Citaat van: Viper op mei 05, 2024, 09:21:19
Dat is toch een bizar idee? Hoe kunnen mensen afscheid nemen, met in het achterhoofd dat ze nog twee keer terugkeren? Het haalt de spontaniteit er wel wat uit.
ze weten zelf ook niet hoe en wat. Waarom nu alles op de spits drijven en de knjb werkt ook niet mee hoorde ik al . Zeg dan 1 november ipv dat gejaagde gedoe.

oost

_O_

Grijskijkert

Net zoals de Utrecht supporters in 1981, wat een historische  beelden. Gewoon alles meenemen wat mee te nemen valt.
Dat is dus niet de bedoeling... hier is de uitleg! https://www.youtube.com/watch?v=5rWDYPrNNKQ&t=19s
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 05, 2024, 09:25:31
ze weten zelf ook niet hoe en wat. Waarom nu alles op de spits drijven en de knjb werkt ook niet mee hoorde ik al . Zeg dan 1 november ipv dat gejaagde gedoe.
Dat kan toch niet starten in het oude stadion kost richting een miljoen.... https://www.youtube.com/watch?v=5rWDYPrNNKQ&t=19s
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 05, 2024, 10:06:09
Dat kan toch niet starten in het oude stadion kost richting een miljoen.... https://www.youtube.com/watch?v=5rWDYPrNNKQ&t=19s
nee op deze manier gaat het goed. Wat een zootje. Ze communiceren bijna niks

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 05, 2024, 10:04:05
Dat is dus niet de bedoeling... hier is de uitleg! https://www.youtube.com/watch?v=5rWDYPrNNKQ&t=19s
duidelijk verhaal en bedankt hiervoor. Dit moet wel heel erg duidelijk naar buiten gebracht worden. Ik vrees met grote vreeze ?

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 05, 2024, 10:19:45
nee op deze manier gaat het goed. Wat een zootje. Ze communiceren bijna niks
Ze vertellen alleen dingen die zeker zijn en dingen die ze kunnen zeggen. De vaart zit er goed in zegt de Graaf, en dat hoor ik en zie ik ook, het veld gaat er volgende week in, het voor boren van de stoeltjes is een heel eind op weg. Maar in het stadion doet de verlichting het, geluidsinstallatie hangt al bestrating om het stadion is met 2 weken klaar. En eind deze maand krijgen seizoenkaarthouders een bericht :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

moet er niet aan denken !
"meenemen" = slopen en kapotmaken, voer voor de media tegenwoordig.
aub een waardig afscheid en geen beelden van tokkies die doelpalen breken en de plaatsen van staf en wisselspelers slopen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Mike SCC

Wel typisch Cambuur  :_schater |:)

Grijskijkert

Citaat van: okkele op mei 05, 2024, 10:44:38
moet er niet aan denken !
"meenemen" = slopen en kapotmaken, voer voor de media tegenwoordig.
aub een waardig afscheid en geen beelden van tokkies die doelpalen breken en de plaatsen van staf en wisselspelers slopen.
O21 speelt nog wedstrijden in de zomer wordt er nog getraind door de 1e selectie + een aantal oefenwedstrijden.
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Beul B op mei 04, 2024, 19:17:01
Steeksleutel mee en het eigen stoeltje meenemen? Hebben we toch nog een kleine beloning voor dit slechte seizoen. Trouwens Ultee had een hoger moyenne dan henk

Die stoel was ons al beloofd met de aanschaf van een gouden seizoenskaart.

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op mei 05, 2024, 10:27:36
Ze vertellen alleen dingen die zeker zijn en dingen die ze kunnen zeggen. De vaart zit er goed in zegt de Graaf, en dat hoor ik en zie ik ook, het veld gaat er volgende week in, het voor boren van de stoeltjes is een heel eind op weg. Maar in het stadion doet de verlichting het, geluidsinstallatie hangt al bestrating om het stadion is met 2 weken klaar. En eind deze maand krijgen seizoenkaarthouders een bericht :thumbsup
En de beloofde 'inloopdagen' voor supporters die in het nieuwe stadion een plek kunnen uitzoeken?
Gaat dit pas eind mei gebeuren?
Ard de Graaf vertelde dat dit in de eerste weken van mei zou gaan gebeuren.