Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De allerlaatste: SC Cambuur - Helmond Sport

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 03, 2024, 22:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Over een week heeft het laatste fluitsignaal geklonken in onze oude dame ;(

Nog ??n keer knallen met zijn allen!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

nee,wel?

wat er oek op het veld gebeurd late we er met sien allen een waardig afskied van make van ut oude wief dat het su wel verdiend na jarenlang trouwe dienst.

Vlampiep

Om afscheid te nemen  van mijn oude liefde ga ik deze wedstrijd bijwonen, niet om weer geconfronteerd te worden met deze kansloze selectie, maar om met mijn maten verhalen op te halen wat we hier allemaal hebben beleefd en daarna ons te buiten gaan aan de kouwe kletsen.

sunderland

Zal heel emotioneel zijn voor mij. 44 jaar geleden kwam ik voor het eerst en ja dan ben je verkocht. We gaan ?s middags langer voorzitten |:)

Noordcambuur


Vlampiep

Op tienjarige leeftijd met mijn vader naar Sc Leeuwarden, nu 62 jaar later met een vrachtwagen aan herinneringen afscheid nemen.
Mag hopen dat het bier de emoties wat kunnen dempen  :proost

Inferno-058

Ongelofelijk dat we het tijdperk aan het Cambuurplein zo afsluiten. Het Cambuurplein had een waardiger afscheid verdient.

Noordcambuur

Misschien idee voor volgende week vrijdag om in het geel/blauw aanwezig te zijn.
Of in de uit tenue,ik heb nog een heel oud Cambuur tenue liggen om die aan te trekken  :y

Iedereen heeft wel een mooi Cambuur shirt liggen van de jaren 50/60/70/80 of van nu geweldig toch.
Maar ook mooie Cambuur sjaals of petjes?. |:)

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op mei 04, 2024, 11:47:45
Ongelofelijk dat we het tijdperk aan het Cambuurplein zo afsluiten. Het Cambuurplein had een waardiger afscheid verdient.
klopt? het Cambuur Plein heeft ook heel veel van deze jaren meegemaakt dus is dat wel gewend

Destroyer

Nou ik zal 'm. Er maar in gooien... We sluiten in stijl af. Vaak teleurstelling meegemaakt net zoals dit dramatische seizoen.

Maar o o o wat koester ik al die prachtige mooie momenten die we ook hebben meegemaakt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland


PePe

Citaat van: sunderland op mei 04, 2024, 17:30:13
Wut al emotioneel als ik er aan denk

Kom op zeg, dat hoeft toch niet.
We verhuizen alleen maar naar een nieuw huis, verder blijft alles het zelfde.

Zuid1991

Citaat van: PePe op mei 04, 2024, 17:35:04
Kom op zeg, dat hoeft toch niet.
We verhuizen alleen maar naar een nieuw huis, verder blijft alles het zelfde.
Suh ist, volgende week zal ik ook wel emotioneel van binnen zijn maar we gaan naar een prachtig nieuw onderkomen wat doet denken aan ons oude onderkomen.
Daar in het nieuwe, wacht ons een betere toekomst. En dat maakt mij optimistisch. Geniet allen volgende week, lach en huil maar weet wat voor moois we ervoor terugkrijgen. |:)

Onze cultuur blijft! |:)

Beul B

Steeksleutel mee en het eigen stoeltje meenemen? Hebben we toch nog een kleine beloning voor dit slechte seizoen. Trouwens Ultee had een hoger moyenne dan henk

Naastismis

Citaat van: Beul B op mei 04, 2024, 19:17:01
Steeksleutel mee en het eigen stoeltje meenemen? Hebben we toch nog een kleine beloning voor dit slechte seizoen. Trouwens Ultee had een hoger moyenne dan henk

Net zoals de Utrecht supporters in 1981, wat een historische  beelden. Gewoon alles meenemen wat mee te nemen valt.