Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc cambuur- fc Dordrecht

Gestart door nee,wel?, april 20, 2024, 23:06:04

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Die lui scoren 3 keer door terug getrokken voorzetten bij de penalty stip.  Die Tol en Smand staan 3 keer helemaal  lucht te dekken. Totale onkunde. Die Santoni deed wat omzettingen in de rust. Die lui gingen wat hoger staan. Totale paniek bij de heren spelers en ts. Staast 3-1 voor. Hele bezem mut erdoor. Oek bij de ts. Heilige Henkie faalt hopeloos na de winterstop. Maar dat magst niet zeggen. 

denistel

Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2024, 11:32:14
Die lui scoren 3 keer door terug getrokken voorzetten bij de penalty stip.  Die Tol en Smand staan 3 keer helemaal  lucht te dekken. Totale onkunde. Die Santoni deed wat omzettingen in de rust. Die lui gingen wat hoger staan. Totale paniek bij de heren spelers en ts. Staast 3-1 voor. Hele bezem mut erdoor. Oek bij de ts. Heilige Henkie faalt hopeloos na de winterstop. Maar dat magst niet zeggen.

laatste half uur wel 1e kwartier na rust hadden we op 4-1 kunnen komen.

wiekie1969

Dat ben ik met je eens. Maar hoeveel wedstrijden hebben we na de winterstop gewonnen. Je verliest 7 vd 8 wedstrijden van de beloftenteams. Dat zijn 21 punten. Je wint maar 13 van de 36 wedstrijden. Dan hoor ik Henk na afloop zeggen dat hij tevreden was. Dat snap ik dan echt niet. Het geknuffel kan niet maar eeuwig doorgaan.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2024, 11:41:03
Dat ben ik met je eens. Maar hoeveel wedstrijden hebben we na de winterstop gewonnen. Je verliest 7 vd 8 wedstrijden van de beloftenteams. Dat zijn 21 punten. Je wint maar 13 van de 36 wedstrijden. Dan hoor ik Henk na afloop zeggen dat hij tevreden was. Dat snap ik dan echt niet. Het geknuffel kan niet maar eeuwig doorgaan.

dat bin ik met dei eens het mag allemaal wel wat pittiger op alle gebieden.

polderrob

er is niet ge?nvesteerd in kwaliteit in de verdediging ?n het middenveld. Dit gebeurt al jaren niet en nu heb je dus de ongewenste resultaten. Als je ziet hoe er gezocht wordt naar niet werkbare oplossingen in de verdediging en het geklungel in het vinden van de voorhoede ( lees;knal naar voren en hopen dat onze Let kan doorkoppen) is kenmerkend voor het grote tekort aan kwaliteit in inzicht van de technische staf. Graag zou ik weer kijken naar de tijden van weleer toen er kerels in het veld stonden, gesteund door technisch goede spelers en een paar strategen, plus een goede doelman. Conclusie van dit gezeur: geef onze Let weer een minimaal 2 jarig contract, leg Breij langjarig vast, koester je talenten en haal een paar echt goed voetballers. Wat dat verdient Cambuur en dat verdienen wij. In het prachtige nieuwe stadion hoort een eredivisie ploeg en niet deze selectie die het in de tweede divisie nog moeilijk zou krijgen. Ach, wat droom ik nu toch.... hopelijk worden dromen waar.
Succes mannen in het nieuwe stadion en in het nieuwe seizoen

Huizen

Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2024, 11:32:14
Die lui scoren 3 keer door terug getrokken voorzetten bij de penalty stip.  Die Tol en Smand staan 3 keer helemaal  lucht te dekken. Totale onkunde. Die Santoni deed wat omzettingen in de rust. Die lui gingen wat hoger staan. Totale paniek bij de heren spelers en ts. Staast 3-1 voor. Hele bezem mut erdoor. Oek bij de ts. Heilige Henkie faalt hopeloos na de winterstop. Maar dat magst niet zeggen.

Tol, Smand, Bergsma, vd Meer.. als de windkracht iets te sterk staat heb je niks aan deze gasten. We hebben verdedigers met veel meer uitstraling en kracht nodig. Ik ben altijd wel gecharmeerd van zo?n Amevor bijvoorbeeld

wiekie1969

Citaat van: polderrob op april 28, 2024, 13:01:34
er is niet ge?nvesteerd in kwaliteit in de verdediging ?n het middenveld. Dit gebeurt al jaren niet en nu heb je dus de ongewenste resultaten. Als je ziet hoe er gezocht wordt naar niet werkbare oplossingen in de verdediging en het geklungel in het vinden van de voorhoede ( lees;knal naar voren en hopen dat onze Let kan doorkoppen) is kenmerkend voor het grote tekort aan kwaliteit in inzicht van de technische staf. Graag zou ik weer kijken naar de tijden van weleer toen er kerels in het veld stonden, gesteund door technisch goede spelers en een paar strategen, plus een goede doelman. Conclusie van dit gezeur: geef onze Let weer een minimaal 2 jarig contract, leg Breij langjarig vast, koester je talenten en haal een paar echt goed voetballers. Wat dat verdient Cambuur en dat verdienen wij. In het prachtige nieuwe stadion hoort een eredivisie ploeg en niet deze selectie die het in de tweede divisie nog moeilijk zou krijgen. Ach, wat droom ik nu toch.... hopelijk worden dromen waar.
Succes mannen in het nieuwe stadion en in het nieuwe seizoen

Alles staat of valt met voetbal visie. Het kapitaal staat op het veld. Daarvoor ben je tenslotte een voetbalclub. Kappen met dat geknuffel.  Hopelijk heeft Lambooij een wat groter netwerk en meer voetbal contacten dan Reijnen. Je kunt nu misschien een kwalitatief betere selectie krijgen. Gebeurt dat niet dan speel je volgend seizoen tussen de 15e en 20e plaats. Dat moet niet de bedoeling zijn lijkt mij.

wiekie1969

Citaat van: denistel op april 28, 2024, 12:00:15
dat bin ik met dei eens het mag allemaal wel wat pittiger op alle gebieden.

Ik zag vorige week een interview met Van Kaam na de kansloze wedstrijd tegen Groningen. De desinteresse straalde er vanaf. Het zal allemaal wel dacht hij.  Dan bist aanvoerder van je elftal. Dit soort spelers brengen je echt niet verder. We hewwe winnaars nodig die elke wedstrijd alles geven. Lambooij mut aan het werk.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2024, 14:36:10
Ik zag vorige week een interview met Van Kaam na de kansloze wedstrijd tegen Groningen. De desinteresse straalde er vanaf. Het zal allemaal wel dacht hij.  Dan bist aanvoerder van je elftal. Dit soort spelers brengen je echt niet verder. We hewwe winnaars nodig die elke wedstrijd alles geven. Lambooij mut aan het werk.
heb dat ook gezien en dacht precies hetzelfde. Als linkermiddenvelder speelt hij een stuk beter vind ik. Aanvoerder van niks

papier

Citaat van: sunderland op april 28, 2024, 16:13:25
heb dat ook gezien en dacht precies hetzelfde. Als linkermiddenvelder speelt hij een stuk beter vind ik. Aanvoerder van niks

Goede voetballer. Geen aanvoerder/leider.

Bankzitter

Betere techniek dan Breij maar het gaat niet alleen om
goed kunnen voetballen. Wie maakt de goals en geeft assist?

oost

Van Kaam mag van mij wel vertrekken is in 2 jaar niet beter geworden, voetballend vind ik hem ook niet sterk. Gebrek aan inzicht, bal behandeling en verdedigend erg zwak :rodekaart.
Misschien wil groningen hem terug of wil Zwolle hem voor een jaartje huren?
Maar ik ben wel een beetje klaar met hem 8)