Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc cambuur- fc Dordrecht

Gestart door nee,wel?, april 20, 2024, 23:06:04

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Aanstaande vrijdagavond 20:00 speelt cambuur thuis tegen fc dordrecht.  Voor cambuur is het aftellen zowel naar het einde van de competitie alsook het hoofdstuk aan het cambuurplein. Gezien het inspiratie en aspiratieloze vertoonde spel van de afgelopen weken hebben we ook niks te zoeken in de nacompetitie en daar hoeven we geen traan om te laten. Voor het  naderende afscheid van het cambuurplein zal dit net even anders zijn  nog maar even  genieten van aanwezig zijn in de nostalgie die nooit weer komt hoe mooi een nieuw stadion ook is.

Noordcambuur


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op april 20, 2024, 23:08:40
Ik ben er niet bij?. :y

Toedels!

Ik geniet nog 2x van "mijn" stadion.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Mike SCC

Lekker nog 2x genieten van het lauwe pisbier en vooral niet te veel op de wedstrijd letten  :proost

Poetser


Noordcambuur

Citaat van: Poetser op april 21, 2024, 10:55:24
Wil je nou een kleurplaat?
nee een stickertje  :_schater
Misschien andere verplichtingen  :proost

Galdiano

De terugkeer van Bosschaart. De man die tenminste wat toevoegde aan de TS, en er stond voor de club wanneer het moest.  |:)

Alles beter dan de huidige bankzitters....   :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost

De ene laatste keer aan het Cambuurplein, ik besef het soms nog steeds niet :_schater.
Als ik dan langs onze nieuwe tempel rijd kan ik mij soms niet voorstellen dat wij hier straks elke 14 dagen zijn, ondanks dat het nieuw is oogt het wel als echt een stadion. Helemaal vergeleken met de ballen bakken in Zwolle en Groningen  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op april 21, 2024, 11:02:24
De terugkeer van Bosschaart. De man die tenminste wat toevoegde aan de TS, en er stond voor de club wanneer het moest.  |:)

Alles beter dan de huidige bankzitters....   :zucht
Ben oprecht benieuwd waarom je dit vind, niemand is het gelukt om met een fatsoenlijke verklaring te komen En dat ze rustig zijn tijdens de wedstrijd vind ik geen reden de 1 heeft 20 woorden en gebaren nodig terwijl een ander aan 1 woord voldoende heeft. En wat ik eerder zei is dat ze op de training meer dan aanwezig zijn en hun werk doen. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Mooi de steeksleutel mee in de wedstrijd tegen Helmond
Kan ik zelf mijn stoeltje eruit halen.
Of word het t?ch niet laatste wedstrijd in onze oude stadion??
Zullen we daar nog over worden ge?nformeerd??

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op april 21, 2024, 11:59:44
Mooi de steeksleutel mee in de wedstrijd tegen Helmond
Kan ik zelf mijn stoeltje eruit halen.
Of word het t?ch niet laatste wedstrijd in onze oude stadion??
Zullen we daar nog over worden ge?nformeerd??
zal wel een afscheidswedstrijd komen denk ik.

Galdiano

#11
Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 11:18:32
Ben oprecht benieuwd waarom je dit vind, niemand is het gelukt om met een fatsoenlijke verklaring te komen En dat ze rustig zijn tijdens de wedstrijd vind ik geen reden de 1 heeft 20 woorden en gebaren nodig terwijl een ander aan 1 woord voldoende heeft. En wat ik eerder zei is dat ze op de training meer dan aanwezig zijn en hun werk doen. :thumbsup

Ze zijn veel te passief, te weinig passie en te soft.
Ook ik kijk wel eens een training, en er wordt echt te weinig ingegrepen. Waar Bosschaart of Sandor wel eens ingrepen wordt dit nu vaak alleen gedaan door Henk.

Tijdens wedstrijden zitten ze wat vooruit te staren en spatten nooit eens op.
Ik kan mij situaties herrineren waar Sandor op stoof om Henk te wijzen op bepaalde patronen of verbeteringen.
Ik heb het gevoel dat Barto en Burghout niet goed Henk kunnen ondersteunen in het tactische gedeelte.
Wat ze dan wel toevoegen? Ik heb geen idee.
Sandor en Bosschaart straalden beide wat uit bij het vervangen van Henk. Ik zie zowel Barto als Burghout dit niet doen.

Mooie anekdote laatst van Sandor ook met Van der Vlag die een kip na moest doen.
Sandor Boschaart, vd, vlag en, Barto waren een leuke groep. Na het wegvallen van Sandor en Bosschaart is het helemaal niks meer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 11:18:32
Ben oprecht benieuwd waarom je dit vind, niemand is het gelukt om met een fatsoenlijke verklaring te komen En dat ze rustig zijn tijdens de wedstrijd vind ik geen reden de 1 heeft 20 woorden en gebaren nodig terwijl een ander aan 1 woord voldoende heeft. En wat ik eerder zei is dat ze op de training meer dan aanwezig zijn en hun werk doen. :thumbsup
het zijn gewoon softies. Heb jij ze in een wedstrijd wel eens zien toevoegen zoals eens iemand naar de kant halen en aanwijzingen geven waardoor het beter werd?

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 21, 2024, 11:02:24
De terugkeer van Bosschaart. De man die tenminste wat toevoegde aan de TS, en er stond voor de club wanneer het moest.  |:)

Alles beter dan de huidige bankzitters....   :zucht
laat bosbaard maar mooi hier. Heb het ook al zo vaak gezegd er moet iemand naast Henk waarmee hij kan sparren of die hem onder de wedstrijd steunt. Nu is er nooit meer een wissel of een omzetting waardoor het beter gaat. Met Sandor gebeurde dat heel vaak. Weet nog een wedstrijd hier vorig jaar tegen Fortuna met die nare trainer van hun. We waren 15 minuten veel beter, hij haalde de linkeraanvaller naar het middenveld en wij waren niks meer. Dat zijn goede ingrepen

Galdiano

Als je Sandor en Pascal vraagt wat ze fijn vonden, is hun antwoord steevast de ruimte die ze kregen van Henk. Ze mochten zich ontwikkelen en hun mening delen en gingen daarover in discussie. Daarnaast complete trainingen voorbereiden.
Barto en Burghout pakken de ruimte niet. Althans niet tijdens wedstrijden en trainingen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets