Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc cambuur- fc Dordrecht

Gestart door nee,wel?, april 20, 2024, 23:06:04

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 21, 2024, 12:57:22
Als je Sandor en Pascal vraagt wat ze fijn vonden, is hun antwoord steevast de ruimte die ze kregen van Henk. Ze mochten zich ontwikkelen en hun mening delen en gingen daarover in discussie. Daarnaast complete trainingen voorbereiden.
Barto en Burghout pakken de ruimte niet. Althans niet tijdens wedstrijden en trainingen.
die laatste 2 hebben dat inzicht ook niet anders hadden ze dat wel gedaan. Henk laat dat wel toe dat weet ik zeker.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 21, 2024, 12:23:34
het zijn gewoon softies. Heb jij ze in een wedstrijd wel eens zien toevoegen zoals eens iemand naar de kant halen en aanwijzingen geven waardoor het beter werd?
Jawel gister nog, maar of het toen beter werd, na rust was het wel wat stabieler.. Barto zal wel blijven en Burghout en v/d Vlag zal komende weken wel bekend worden.
Maar het wensenlijstje wordt als maar langer, compleet nieuwe selectie en lopende contracten afkopen nieuwe assistenten is het allemaal wel realistisch wat een aantal willen?
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 13:51:53
Maar het wensenlijstje wordt als maar langer, compleet nieuwe selectie en lopende contracten afkopen nieuwe assistenten is het allemaal wel realistisch wat een aantal willen?
Het lijkt mij ook niet realistisch te denken dat er een geheel gewijzigde selectie gaat komen inclusief de assistenten. Als Lambooij kans ziet om een as te cre?eren met wat gelouterde spelers, lijkt het mij best mogelijk met jeugdspelers fris en aantrekkelijk voetbal tentoon te stellen.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 13:51:53
Jawel gister nog, maar of het toen beter werd, na rust was het wel wat stabieler.. Barto zal wel blijven en Burghout en v/d Vlag zal komende weken wel bekend worden.
tis maar een wensenlijstje. Een goede assistent is misschien wel het belangrijkste. Daarna een goede as in het veld. Kop staart. Een betrouwbare keeper met uitstraling en een spits zijn in mijn ogen het allerbelangrijkste

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 21, 2024, 14:26:48
tis maar een wensenlijstje. Een goede assistent is misschien wel het belangrijkste. Daarna een goede as in het veld.
Wat is een haalbare/geschikte assistent?
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 14:29:45
Wat is een haalbare/geschikte assistent?
geen idee zo goed zit ik daar niet in. Bosbaard had ik wel vertrouwen in. Denistel heeft veel vertrouwen in van de wey. Een assistent die zelf wel heeft gevoetbald op een beetje nivo en wat anders kijkt naar voetbal dan de meesten. Las van de week de naam van Geert arend Roorda. Geen idee daarbij

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 21, 2024, 14:34:19
geen idee zo goed zit ik daar niet in. Bosbaard had ik wel vertrouwen in. Denistel heeft veel vertrouwen in van de wey. Een assistent die zelf wel heeft gevoetbald op een beetje nivo en wat anders kijkt naar voetbal dan de meesten.
Maar ze liggen beide nog vast.. Yuri Rose?
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 14:36:30
Maar ze liggen beide nog vast.. Yuri Rose?
als ze graag willen moet dat geen probleem zijn. Geen idee hoe Yuri Rose over voetbal denkt.

Galdiano

Wat mij betreft is er maar ??n top kandidaat en dat is Van der Weij. Weet wat profvoetbal inhoud, daarnaast al jaren een top amateurtrainer. Nu ook weer met Genemuiden strijdend voor kampioenschap dit terwijl ze afgelopen seizoen net zijn gepromoveerd. Weet alles goed over te brengen en is meer een persoonlijkheid dan een Barto of Burghout zoals ik kan beoordelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Ik werd van Barto nou niet enthousiast als ik die bij de sportcast van OF hoorde. Prima gozer, maar of die goed kan analyseren of motiveren, dat hoor ik niet terug. Burghout is helemaal anoniem, zie of hoor je niks van.

Vd Weij komt bij Hertenkamp wel goed over. Nou snap ik wel dat 'ie meer vrijuit kan praten maar hij zegt zinnige dingen.

papier

Ook voor de TS geldt dat je verschillende types moet hebben. Qua specialiteit, qua mentaliteit en qua werkwijze. Een team vult elkaar aan. Net als in de selectie lijkt het meer van hetzelfde, en hoewel dat intern vaak fijn werken is. Haal je juist met discussies het beste in elkaar boven.

PePe

Hebben we sinds de blessure van Michael Breij nog maar weinig punten gepakt.
Michael laat het hele team beter spelen door zijn drive!! (Moet blijven)

sunderland

Verwacht dat we mee hobbelen en terecht verliezen deze wedstrijd

Stiens

Terugkeer Michael Breij lichtpuntje in blessure-malaise SC Cambuur: elftal afwezigen tegen FC Dordrecht

SC Cambuur kampt met een waslijst aan blessures. Mede daarom schakelt trainer Henk de Jong tegen FC Dordrecht weer over naar zijn oude systeem. Lichtpuntje: Michael Breij keert terug in de basis.

Breij liet de wedstrijd van zaterdag tegen FC Groningen nog aan zich voorbij gaan omdat hij het nog niet helemaal vertrouwde, maar vrijdag lijkt hij tegen FC Dordrecht ?gewoon? weer in de basis te staan. De ervaren aanvaller is voldoende hersteld van de hardnekkige hamstringblessure die hem wekenlang aan de kant hield en zal starten als rechtsbuiten.

Elftal aan afwezigen
Het is een opluchting voor zijn trainer, aangezien de waslijst met afwezigen inmiddels uitpuilt. Naast de al langer geblesseerden (Agustin Anello, Vito Wormgoor, Marcel Schaapman) mist Henk de Jong ook Milan de Koe, Sekou Sylla, Gabi Caschilli, Jeremy van Mullem, Vincent Pichel, Matthias Nartey, Leon Bergsma, de geschorste Remco Balk en mogelijk ook Floris Smand.

Mede door het elftal aan afwezigen grijpt De Jong terug op een systeem met vier verdedigers. Hij heeft gewoonweg te weinig opties voor de laatste linie om vast te houden aan vijf man achterop. Bovendien, zo zegt De Jong, zal hij ook volgend seizoen vasthouden aan vier verdedigers. Het kan volgens hem geen kwaad om daar nu alvast weer op terug te grijpen.

Basisplaats Mercera
Voor Tyrique Mercera zal de wedstrijd tegen FC Dordrecht een heuglijke worden. De jongeling mag zich opmaken voor zijn basisdebuut in het profvoetbal, hij start als meest verdedigende middenvelder in een verder vrij aanvallend elftal. De 20-jarige Mercera maakte dit seizoen tot nu toe in zeven competitieduels zijn opwachting, goed voor 134 minuten aan speeltijd.

SC Cambuur zal aan FC Dordrecht een flinke kluif hebben. Daar waar het seizoen van de Leeuwarders is uitgelopen op een complete mislukking, staan Zuid-Hollanders vierde en zijn ze nog altijd in de strijd om rechtstreekse promotie. Het wordt een weerzien met Pascal Bosschaart. De assistent-trainer van FC Dordrecht werkte vorig seizoen nog als assistent bij SC Cambuur.

Vermoedelijke basiself: Van Osch; Ottesen, Tol, Smand (of Van der Meer), Poll; Mercera; Breij, De Jong, Van Kaam, Smit; Uldrikis.

sunderland

Mercera op 6 dus . Vorige week deed ie het al heel knap en dat vond ik de 2 e helft het enige lichtpuntje samen met van kaam die daardoor beter ging spelen