Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Groningen - Cambuur Leeuwarden zaterdag 20 april 21:00

Gestart door Noordcambuur, april 16, 2024, 11:21:49

Vorige topic - Volgende topic

denistel

lui fysiek veel sterker die klappen er op neem ik aan

michello

Laatste keren hebben we het goed gedaan daar. Zullen nu overklast worden is mijn gevoel, maar wie weet?.

Ollie

UPDATE 18-4: De teller staat inmiddels op 950 geel-blauwe supporters en daar kunnen dus nog maximaal 150 supporters bij. De buscombi is al wel uitverkocht en ook het maximaal aantal kentekens is bereikt. Het is dus alleen nog mogelijk om je bij te schrijven voor de autocombi.

Ben ook benieuwd hoeveel SCC'ers er buiten het uitvak zitten :D

Noordcambuur



Ben ook benieuwd hoeveel SCC'ers er buiten het uitvak zitten :D
[/quote] |:)

nee,wel?

vier dubbele dekking op postema.......... 8P :y nou ja aan de support ligt het niet, en waarschijnlijk hewwe de jongkjes weer lekker traind suc6 verzekerd

Noordcambuur

Henk neemt deze  wedstrijd wel heel serieus een besloten training  :O

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 19, 2024, 08:35:19
Henk neemt deze  wedstrijd wel heel serieus een besloten training  :O

En terecht!

Onze laatste kans. En Henk kennende geeft hij deze wedstrijd extra lading.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op april 19, 2024, 09:40:21
En terecht!

Onze laatste kans. En Henk kennende geeft hij deze wedstrijd extra lading.
sorry Galdiano als je nu 4 wedstrijden voor het einde van de competitie dat er wat op spel staat dan kom je er wel heel laat mee?.

Drumfather SCC

Citaat van: Noordcambuur op april 19, 2024, 09:48:45
sorry Galdiano als je nu 4 wedstrijden voor het einde van de competitie dat er wat op spel staat dan kom je er wel heel laat mee?.

Eens en die kans is allang geweest...
Het seizoen is klaar

oost

Tsja ik wil graag geloven dat het nog zou kunnen.
Op papier is dat natuurlijk ook zo.
Maar het verlies tegen jong ajax is echt wel de nekslag..ik zie geen enkele basis om komende 3 of 4 duels 9 punten te pakken. Laat staan 6. Jammer maar het laatste seizoen in dit stadion is geworden zoals zovelen. De wel bekende nachtkaars ;(

Ollie

Citaat van: Drumfather SCC op april 19, 2024, 11:26:27
Eens en die kans is allang geweest...
Het seizoen is klaar
Natuurlijk nog niet helemaal klaar, morgen is echt de laatste kans. Onze resultaten tegen Groningen zijn niet slecht.. Je moet ergens vertrouwen uit kunnen halen.

Bankzitter

Ik heb de sterkhouders in dit team al 2 jaar vrijwel nooit iets extra's zien geven op de momenten dat het moest, ook vrijwel nooit toen we op degraderen stonden. Tegen N.E.C. voor de berker.... en verder?

Dat gaat ook de laatste wedstrijden helaas niet gebeuren, na Den Haag was het klaar.  De laatste wedstrijden 4-3-3 met wat Jong spelers en dan flink doorselecteren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op april 19, 2024, 12:14:28
Ik heb de sterkhouders in dit team al 2 jaar vrijwel nooit iets extra's zien geven op de momenten dat het moest, ook vrijwel nooit toen we op degraderen stonden. Tegen N.E.C. voor de beker.... en verder?

Tegen Vitesse in de beker, uitwedstrijden tegen graafschap, den haag, vvv en vorig seizoen uit tegen.... FC Grunn  :proost

Maar het is inderdaad hopen tegen beter weten in
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: oost op april 19, 2024, 11:51:04
Tsja ik wil graag geloven dat het nog zou kunnen.
Op papier is dat natuurlijk ook zo.
Maar het verlies tegen jong ajax is echt wel de nekslag..ik zie geen enkele basis om komende 3 of 4 duels 9 punten te pakken. Laat staan 6. Jammer maar het laatste seizoen in dit stadion is geworden zoals zovelen. De wel bekende nachtkaars ;(
amen

papier

Citaat van: Bankzitter op april 19, 2024, 12:14:28
Ik heb de sterkhouders in dit team al 2 jaar vrijwel nooit iets extra's zien geven op de momenten dat het moest, ook vrijwel nooit toen we op degraderen stonden. Tegen N.E.C. voor de berker.... en verder?

Dat gaat ook de laatste wedstrijden helaas niet gebeuren, na Den Haag was het klaar.  De laatste wedstrijden 4-3-3 met wat Jong spelers en dan flink doorselecteren.

Misschien wel goed dat we er hard afgaan, meteen een einde aan alle illusies. Winnen we per ongeluk zul je zien dat MVV geen punten pakt en dan denken we weer eventjes dat het stiekem nog zou kunnen om het de laatste wedstrijd tegen Helmond te verspelen. Echt wat een kutseizoen.