Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Groningen - Cambuur Leeuwarden zaterdag 20 april 21:00

Gestart door Noordcambuur, april 16, 2024, 11:21:49

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 19, 2024, 12:29:43
Tegen Vitesse in de beker, uitwedstrijden tegen graafschap, den haag, vvv en vorig seizoen uit tegen.... FC Grunn  :proost

Maar het is inderdaad hopen tegen beter weten in

Ik zeg niet dat we geen goede wedstrijden hebben gespeeld... ik zie te weinig dat ze snappen wanneer je het alleen met leuk voetbal niet redt, welke wedstrijden of fases in de wedstrijd het er echt om gaat. Een over-mijn-lijk mentaliteit zit er gewoon niet in.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op april 19, 2024, 14:00:21
Ik zeg niet dat we geen goede wedstrijden hebben gespeeld... ik zie te weinig dat ze snappen wanneer je het alleen met leuk voetbal niet redt, welke wedstrijden of fases in de wedstrijd het er echt om gaat. Een over-mijn-lijk mentaliteit zit er gewoon niet in.
eens.  Laatste weds moet Bergsma een overtreding maken wat voor kaart het ook maar oplevert.

Mike SCC

Citaat van: papier op april 19, 2024, 13:05:57
Misschien wel goed dat we er hard afgaan, meteen een einde aan alle illusies. Winnen we per ongeluk zul je zien dat MVV geen punten pakt en dan denken we weer eventjes dat het stiekem nog zou kunnen om het de laatste wedstrijd tegen Helmond te verspelen. Echt wat een kutseizoen.

Was na die twee overwinningen hiervoor ook zo  :_schater

Je kunt nergens op rekenen met dit team. We zijn gewoon te zwak dit jaar om ?berhaupt playoffs te halen. En dat komt voor een groot deel door de onkunde achterin.

oost

Middenveld en achterhoede is gewoon veel te zwak.
Te weinig kerels en te veel ideale schoonzoonen (hoewel de meeste zelfs te jong zijn om een schoon zoon te zijn). De dames achterin tsja laat ik daar maar niks overzeggen.
Uit huilen en HELEMAAL opnieuw beginnen.

papier

Citaat van: sunderland op april 19, 2024, 14:36:47
eens.  Laatste weds moet Bergsma een overtreding maken wat voor kaart het ook maar oplevert.

Die kerel speelt altijd alsof het een vriendschappelijke wedstrijd/training is. Weg ermee.

papier

Citaat van: Mike SCC op april 19, 2024, 17:04:57
Was na die twee overwinningen hiervoor ook zo  :_schater

Je kunt nergens op rekenen met dit team. We zijn gewoon te zwak dit jaar om ?berhaupt playoffs te halen. En dat komt voor een groot deel door de onkunde achterin.

Hebben we ook niks te zoeken. Wat een kutseizoen. Wat een kutselectie is er neergezet.

oost

Citaat van: papier op april 19, 2024, 17:56:02
Hebben we ook niks te zoeken. Wat een kutseizoen. Wat een kutselectie is er neergezet.

Ik denk dat wij heel erg blij mogen zijn dat feyenoord Rijnen heeft opgehaald.
De kritieken waren anders niet mals geweest.
Is toch bizar dat clubs als Mvv en Dordrecht boven ons staan. Ook nog terecht. Dit seizoen hebben we zonder te overdrijven de zwakste selectie van afgelopen 12 jaar :rodekaart

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: oost op april 19, 2024, 18:02:35
Ik denk dat wij heel erg blij mogen zijn dat feyenoord Rijnen heeft opgehaald.
De kritieken waren anders niet mals geweest.
Is toch bizar dat clubs als Mvv en Dordrecht boven ons staan. Ook nog terecht. Dit seizoen hebben we zonder te overdrijven de zwakste selectie van afgelopen 12 jaar :rodekaart

Reijnen gun ik het beste en ook het voordeel van de twijfel wil ik hem wel gunnen, hij heeft z'n fouten niet goed kunnen maken. Maar zelfs Stevie Wonder zag toch wel dat de samenstelling, al is het alleen al het feit dat we maar 2 buitenspelers hadden (en dan tel ik vd water mee), niet goed was. Ik vind het schandalig dat de technisch DIRECTEUR daar niet naar heeft gehandeld. Laat maar gebeuren, toch maar laatste seizoen in het oude stadion.

denistel

Citaat van: oost op april 19, 2024, 17:48:53
Middenveld en achterhoede is gewoon veel te zwak.
Te weinig kerels en te veel ideale schoonzoonen (hoewel de meeste zelfs te jong zijn om een schoon zoon te zijn). De dames achterin tsja laat ik daar maar niks overzeggen.
Uit huilen en HELEMAAL opnieuw beginnen.

Spitsen stonden anders ook niet op scherp maandag

okkele

Citaat van: sunderland op april 19, 2024, 14:36:47Bergsma een overtreding maken
:_schater
dat kan alleen maar als ie met zn hand op de bal struikeld.
grootste suurtsje in de sport.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Eentje kan nog maar, liever niet centraal achterin maar goed.
Op 6 nog keuze uit 2 softies (vKaam, vMullem) aangevuld met De Jong. En Uldrikis heeft ook te veel wedstrijden dat ?ie te slap speelt. Tol
en Smand ook niet echt hard. Door de as kan je zo naar de goal wandelen waar ook een onzeker keepertje eacht.

De beste periode was toen Gabi, Breij en Balk nog ?s dwars door iemand heen liepen.

Vlampiep

Citaat van: denistel op april 19, 2024, 22:44:54
Spitsen stonden anders ook niet op scherp maandag
Helemaal mee eens Denistel.
Cambuur speelde best een goede wedstrijd. De assist op maat bleef te vaak achterwege, maar als de spitsen werden bereikt, faalden deze als beginnelingen.
Als de afronding beter was geweest, had Cambuur de wedstrijd gewoon met 2-4 gewonnen.

Mike SCC

Citaat van: Bankzitter op april 20, 2024, 08:40:43
Eentje kan nog maar, liever niet centraal achterin maar goed.
Op 6 nog keuze uit 2 softies (vKaam, vMullem) aangevuld met De Jong. En Uldrikis heeft ook te veel wedstrijden dat ?ie te slap speelt. Tol
en Smand ook niet echt hard. Door de as kan je zo naar de goal wandelen waar ook een onzeker keepertje eacht.

De beste periode was toen Gabi, Breij en Balk nog ?s dwars door iemand heen liepen.

Smand kan in potentie nog wel een goede mandekker zijn, heeft alleen niet echt goede rolmodellen naast zich staan. Wat betreft de laatste zin eens. Er mag wel wat peper in de reet bij de rest  :_spank