Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Ik zou Maxim Dekker hier wel willen zien

sunderland

Citaat van: DeBruyne op juni 17, 2026, 15:36:11
''AZ begint maandag zonder vijf spelers aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Maxim Dekker, Mayckel Lahdo, Zico Buurmeester, Ibrahim Sadiq en Lequincio Zeefuik hoeven zich niet te melden voor de eerste training.''

Ik zou zeggen stuur maar een paar deze kant op....
buurmeester en zeefuik graag

Galdiano

Jullie hebben er allemaal geen kijk op.
Ibrahim Sadiq

Maar is ooit voor 4 miljoen gehaald, dus zal nog flink voor betaald moeten worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Josli

Citaat van: Galdiano op juni 17, 2026, 19:48:20
Jullie hebben er allemaal geen kijk op.
Ibrahim Sadiq

Maar is ooit voor 4 miljoen gehaald, dus zal nog flink voor betaald moeten worden.

Haha je haalt me de woorden uit de mond.
Zeefuik past hier overigens totaal niet vind ik.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op juni 17, 2026, 17:00:02
buurmeester en zeefuik graag
Heeft een probleem met hard werken en normaal doen en je krijgt die vader er gratis bij... :zucht

Derkx R.H.

En voor de mensen die denken/roepen dat Sadiq wat is, speler is prima, maar financieel(transfersom & non eu salaris) niet haalbaar, dus die mensen hebben er niet veel kijk op :zweep

Derkx R.H.


zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 08:31:29
Eensch..
wordt Binder volgende week ook verwacht op de eerste training?

Beginnen met 20-21 spelers?

Scc4-ever

Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 08:27:20
Heeft een probleem met hard werken en normaal doen en je krijgt die vader er gratis bij... :zucht
wie is zijn vader dan?. Bedoel je Genero Zeefuik?. Dat is zijn oudere broer.

Gasgeve

Citaat van: Scc4-ever op juni 18, 2026, 09:52:18
  wie is zijn vader dan?. Bedoel je Genero Zeefuik?. Dat is zijn oudere broer.
Zijn moeder kan heel goed koken heb ik gehoord!

Arno A

Beginnen met 20-21 spelers?
[/quote]

Ja zoiets denk ik. Dus dan moeten er eigenlijk nog wel vijf spelers bij .

Specuveter

De betere en ervaren spelers wachten eerst even af
Dus zal voorlopig nog wel even rustig blijven
Nog 7 weken tot start competitie
En dan nog diverse transfers tot 1September.

justremco

Citaat van: Arno A op juni 18, 2026, 10:48:20
Beginnen met 20-21 spelers?


Ja zoiets denk ik. Dus dan moeten er eigenlijk nog wel vijf spelers bij .

Henk had het onlangs in een podcast over 12 nieuwen, maar of dat realistisch is?

zeewolde

Citaat van: justremco op juni 18, 2026, 11:57:32
Henk had het onlangs in een podcast over 12 nieuwen, maar of dat realistisch is?
dan moeten er ook nog spelers weg denk ik


zeewolde

Jasper Uneken in belangstelling van Fortuna en clubs uit Noord Europa

Ten opzichte van Fortuna en PSV liggen wij toch in Noord Europa?