Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 18:17:52
dat hoop ik niet , eerst maar ervaring.
ervaren spelers komen vaak laat. Die gaan eerst alle opties bekijken.

Specuveter

Willem 2 niet verder met Dodeman.
Snap dat niet helemaal
Iets voor ons?
Heb je in ieder geval wel een prima vrije trap en corner specialist

sunderland

Citaat van: Specuveter op juni 15, 2026, 22:07:34
Willem 2 niet verder met Dodeman.
Snap dat niet helemaal
Iets voor ons?
Heb je in ieder geval wel een prima vrije trap en corner specialist
die suut mutte we niet hewwe

Eewal

Citaat van: Specuveter op juni 15, 2026, 22:07:34
Willem 2 niet verder met Dodeman.
Snap dat niet helemaal
Iets voor ons?
Heb je in ieder geval wel een prima vrije trap en corner specialist
nee bedankt

De Gast

Ook nee. We mutte 1 of 2 niveaus hoger anders dan dat.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juni 15, 2026, 16:25:07
Twee van Lille toevallig??
Is dat niet te veel van het goede?

Bernardo

Citaat van: Specuveter op juni 15, 2026, 22:07:34
Willem 2 niet verder met Dodeman.
Snap dat niet helemaal
Iets voor ons?
Heb je in ieder geval wel een prima vrije trap en corner specialist

Typisch voorbeeld van KKD speler

PePe

Citaat van: Derkx R.H. op juni 16, 2026, 07:47:51
Is dat niet te veel van het goede?

Nee, te veel van Lille!

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 16, 2026, 07:47:51
Is dat niet te veel van het goede?
als het maar goed en direct inzetbaar is maakt het mij niks uit waar vandaan

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op juni 16, 2026, 12:03:16
als het maar goed en direct inzetbaar is maakt het mij niks uit waar vandaan
Ik bedoelde vooral de communicatie, valt me op dat de Franse jeugd belachelijk slecht Engels spreekt of begrijpt. En daarmee het direct inzetbare twijfelachtig maakt.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 16, 2026, 12:21:34
Ik bedoelde vooral de communicatie, valt me op dat de Franse jeugd belachelijk slecht Engels spreekt of begrijpt. En daarmee het direct inzetbare twijfelachtig maakt.
begrijp ik.
Als het Ferrah,s zijn kan het wel :devil

el haj

Lille heeft wel een ?cht goede jeugdopleiding hoor. Voor degenen die Brazili? - Marokko hebben gezien; Bouaddi is vast wel opgevallen - die achttienjarige middenvelder die zich moeiteloos staande hield (en wmb motm was). Ook een product van de jeugdopleiding daar.

Kom maar op met die Lille spelers als je het mij vraagt.

DeBruyne

Zo lang het maar niet kale huur is..

el haj

Denk dat we 't daar allemaal wel over eens zijn!

DeBruyne

''AZ begint maandag zonder vijf spelers aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Maxim Dekker, Mayckel Lahdo, Zico Buurmeester, Ibrahim Sadiq en Lequincio Zeefuik hoeven zich niet te melden voor de eerste training.''

Ik zou zeggen stuur maar een paar deze kant op....