Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter


wagen306

Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.

Derkx R.H.

#58787
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Zoiets zei je vorig seizoen ook, en kijk waar we nu staan.

En dat geen cent te makken is ook zwaar overdreven, spelersbegroting(puur salarisen) gaat met ruim 2.5 miljoen omhoog t.o.v. vorig seizoen.
Ik begrijp dat jij Bouhoudane niet kent, die is beter dan Balk en v/d Sande te samen en kan ons in de toekomst weer een paar "centen" opleveren.
En eredivisie-ervaring kost geld en levert niks op ten opzichte van jonge spelers die waarde vertegenwoordigen, en ging het nou veel slechter als v/d Sande of Diemers aan de kant zaten?

Johan-12

Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 16:57:27
Zoiets zei je vorig seizoen ook, en kijk waar we nu staan.

En dat geen cent te makken is ook zwaar overdreven, spelersbegroting(puur salarisen) gaat met ruim 2.5 miljoen omhoog t.o.v. vorig seizoen.
Ik begrijp dat jij Bouhoudane niet kent, die is beter dan Balk en v/d Sande te samen en kan ons in de toekomst weer een paar "centen" opleveren.
En eredivisie-ervaring kost geld en levert niks op ten opzichte van jonge spelers die waarde vertegenwoordigen, en ging het nou veel slechter als v/d Sande of Diemers aan de kant zaten?
Ja, op KKD niveau maakten vd Sande en Diemers verschil.

Eewal

Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Wat een onzinnig bericht dit. Jij weet dat Cambuur al een bod heeft gedaan?

Specuveter

Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
beetje meer positiviteit Jan!!!

wagen306

Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters

Geelblauwstiens

Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 17:26:05
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters

Volgens mij zit je wat in de emotie?
Het was ook best warm.

Poetser

#58793
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 17:26:05
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters

Best gestegen? Ik had meer verwacht en ook wel meer bereid te betalen.

Verder moet je misschien even een airco opzoeken.

Bankzitter

Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 17:26:05
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters

Het stadion is van de club? van wie is het stadion volgens jou dan??

Delamere

Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 17:26:05
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters
Dit krijg je dus als je Beerenburg met azijn drinkt. Dronkemanspraat met een niet te harden zuurgraad.

wagen306

Hahahaha het stadion is van de club. Dan moet je je eens goed laten informeren. Pieter Kooi zit er voor miljoenen in. Verder zijn er talloze leningen verstrekt. Door de bouwers (materiaal), als de eisers hun geld vorderen kan Cambuur dit nimmer betalen of wel dan? En dan moet ik een aircootje nemen. Gebruik eens je verstand zou ik zeggen!

Delamere

Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 21:30:07
Hahahaha het stadion is van de club. Dan moet je je eens goed laten informeren. Pieter Kooi zit er voor miljoenen in. Verder zijn er talloze leningen verstrekt. Door de bouwers (materiaal), als de eisers hun geld vorderen kan Cambuur dit nimmer betalen of wel dan? En dan moet ik een aircootje nemen. Gebruik eens je verstand zou ik zeggen!
En nog even lekker in een vlek wrijven.
Als, als?
Als je schoonmoeder ook je moeder is, ben je met je zus getrouwd.
Als de banken morgen alle hypotheken afbetaald willen hebben, is het overgrote deel van Nederland dakloos.
Als?.

sunderland

Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Heo Jan, Balk is transfervrij en dus niet meer van ons, Diemers eigenlijk ook, van de Sande kon dit niet laten lopen en Cambuur eigenlijk ook niet. We gaan het zien waar Lars mee komt?.

Derkx R.H.

Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 21:30:07
Hahahaha het stadion is van de club. Dan moet je je eens goed laten informeren. Pieter Kooi zit er voor miljoenen in. Verder zijn er talloze leningen verstrekt. Door de bouwers (materiaal), als de eisers hun geld vorderen kan Cambuur dit nimmer betalen of wel dan? En dan moet ik een aircootje nemen. Gebruik eens je verstand zou ik zeggen!
Dan plegen die bouwers contractbreuk...En de kortlopende lening zijn bijna weg(hiervoor zijn de inkomende transfersommen voor gebruikt)
Blijven de langlopende leningen van Kooi/gemeente/v/d Brink aan de club, over dat is dus de hypotheek op het stadion en die wordt volgens afspraak afgelost net wat half Nederland doet die een hypotheek hebben. Vertel mij eens wat het belang van die partijen zou zijn om het geld direct op te eisen(als dat ?berhaupt contractueel mogelijk is, Lore weet jij hier meer van?)