Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: Lore op juni 06, 2026, 14:02:38
Totdat je licentie wordt afgenomen

Als je ziet wat Vitesse allemaal geflikt heeft. Dan kan Cambuur ook nog wel even door.
Als de licentie afgepakt zou worden, is dat te gek voor woorden. Vitesse heeft jarenlang de zaak bedonderd.

Lore

Citaat van: mark1989 op juni 06, 2026, 18:16:14
Als je ziet wat Vitesse allemaal geflikt heeft. Dan kan Cambuur ook nog wel even door.
Als de licentie afgepakt zou worden, is dat te gek voor woorden. Vitesse heeft jarenlang de zaak bedonderd.

De licentie wordt ook echt niet zomaar afgenomen. Maar daar moet je het ook helemaal niet op aan laten komen. Dus als je moet bezuinigen op het spelersbudget, dan moet dat maar. En voor degenen die denken dat degradatie de problemen alleen maar erger zou maken. Degraderen helpt niet, maar in de eredivisie blijven met een en onverantwoord spelersbudget is erger

Bankzitter

Ja eens als dat niet anders kan maar je zou toch eerst moeten kijken waar je nog meer in kan snijden.

Zoals ik het begrijp is het spelersbudget niet buitensporig maar juist andere uitgaven.
En als je dan in voetbalttak snijdt dan liever een scout of assistent minder.

Lore

Citaat van: Bankzitter op juni 06, 2026, 20:14:17
Ja eens als dat niet anders kan maar je zou toch eerst moeten kijken waar je nog meer in kan snijden.

Zoals ik het begrijp is het spelersbudget niet buitensporig maar juist andere uitgaven.
En als je dan in voetbalttak snijdt dan liever een scout of assistent minder.

De grootste buitensporige uitgaven zijn volgens mij de korte termijn schulden ontstaan door aflossingsverplichtingen mbt het stadion. Daar kan je alleen iets mee als je kan herfinancieren.

FCHandhaving

Citaat van: Arno A op juni 06, 2026, 13:08:13
Zouden we Dave Kwakman niet kunnen huren van AZ. Heeft al in de eredivisie gespeeld voor Groningen en Volendam. Ik denk dat Plat hem vast wel kent

Zou de perfecte middenvelder voor ons zijn, heerlijke speler.

Specuveter

Ik hoop niet dat de financi?le situatie invloed gaat hebben op aantrekken van nieuwe spelers

Andy King

Citaat van: Bankzitter op juni 06, 2026, 20:14:17
Ja eens als dat niet anders kan maar je zou toch eerst moeten kijken waar je nog meer in kan snijden.

Zoals ik het begrijp is het spelersbudget niet buitensporig maar juist andere uitgaven.
En als je dan in voetbalttak snijdt dan liever een scout of assistent minder.

Natuurlijk niet bezuinigen op de scouting! Daar ligt juist onze kracht.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juni 07, 2026, 08:26:31
Ik hoop niet dat de financi?le situatie invloed gaat hebben op aantrekken van nieuwe spelers
De financi?le situatie was er al en daarin is niets veranderd, het is een bestuurlijke crisis en Kooi wil betere mensen op de vrijkomende positie zodat de club stappen vooruit kan zetten. Dit heeft totaal geen invloed op het aantrekken van nieuwe spelers.

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op juni 07, 2026, 13:32:24
Natuurlijk niet bezuinigen op de scouting! Daar ligt juist onze kracht.
er moet bezuinigd worden onder de hoofdtrainer wat moet je met zoveel assistenten die gasten hebben een best maandsalarissen.

En al die directeuren die kosten de club handen vol geld ??

okkele

mag ik het zeggen?
eerst die 2 huppel"coaches" weg, wat een geldverspilling man.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Derkx R.H.

Citaat van: okkele op juni 07, 2026, 14:02:59
mag ik het zeggen?
eerst die 2 huppel"coaches" weg, wat een geldverspilling man.
Namen rugnummers graag..

Bankzitter

#58676
Citaat van: Noordcambuur op juni 07, 2026, 13:54:11
er moet bezuinigd worden onder de hoofdtrainer wat moet je met zoveel assistenten die gasten hebben een best maandsalarissen.

En al die directeuren die kosten de club handen vol geld ??

We hebben 2 directeuren (De Graaf en vd Zee) waarvan er eentje ophoudt. Dat is probleem
Toch niet?

Managers en stafleden ect. zijn er wel veel.

Korezev

Citaat van: Noordcambuur op juni 07, 2026, 13:54:11
er moet bezuinigd worden onder de hoofdtrainer wat moet je met zoveel assistenten die gasten hebben een best maandsalarissen.

En al die directeuren die kosten de club handen vol geld ??
Volgens mij zijn ze op zoek naar een directeur of heb ik zitten slapen, ze kunnen dus geld overhouden

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op juni 07, 2026, 13:54:11
er moet bezuinigd worden onder de hoofdtrainer wat moet je met zoveel assistenten die gasten hebben een best maandsalarissen.

En al die directeuren die kosten de club handen vol geld ??
maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt bij de club. we moeten als de sodemieter een goede directie krijgen.

Benniepos

Johan  Plat nieuwe trainer, Henk assistent en andere functies. Waarom moet de Reus er nu bij dan?