Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: papier op mei 20, 2026, 13:49:38
Direct 2 jarig contract geven.
op die leeftijd alleen nog 1 jarige contracten :_schater

papier

Citaat van: Scc4-ever op mei 20, 2026, 14:27:22
In dat oude lijstje met spelers staat Jody Lukoki ook. Maar t lijkt mij niet dat die nog voetbalt. Gaat ook wat moeilijk omdat hij overleden is.

Voetbalt de sterren van de hemel.

EdsjeSCC

Niveautje weer hoor

Jandehulk


oost

Misschien ben ik ongeduldig maar waar blijven de nieuwe spelers?
Ik lees overal namen Jetten Verkooijen rommeney

Zijn dit spelers die echt benaderd zijn en nee hebben gezegd ?
Of is het allemaal gelul?

Want als cambuur zich op zulke spelers richt wil ik niet weten wat plan B is :_spank

Eewal

Citaat van: oost op mei 20, 2026, 20:47:17
Misschien ben ik ongeduldig maar waar blijven de nieuwe spelers?
Ik lees overal namen Jetten Verkooijen rommeney

Zijn dit spelers die echt benaderd zijn en nee hebben gezegd ?
Of is het allemaal gelul?

Want als cambuur zich op zulke spelers richt wil ik niet weten wat plan B is :_spank
moeten allemaal nog naar vd Valk.

justremco

Citaat van: oost op mei 20, 2026, 20:47:17
Misschien ben ik ongeduldig maar waar blijven de nieuwe spelers?
Ik lees overal namen Jetten Verkooijen rommeney

Zijn dit spelers die echt benaderd zijn en nee hebben gezegd ?
Of is het allemaal gelul?

Want als cambuur zich op zulke spelers richt wil ik niet weten wat plan B is :_spank

Jij verwacht dat we zomaar even betere spelers kunnen halen dan bovenstaand trio?

wagen306

Dat mag je toch wel verwachten, als je o.a. afscheid neemt van een speler als Diemers lijkt me. Diemers heeft het niet handig aangepakt, maar Lambooy ook niet. Komt bij mij over dat Lambooy het niet kan handelen met mondige splers. Maar het is niet alleen het vertrek van  Diemers, ook Jonker en Visser echte Liwwarders, clubmensen bovendien. Je had eindelijk weer een 058 gezicht.  Bovenstaande spelers Jetten Verkooijen en Rommeney zijn ook niet de spelers die ervoor zorgen dat je erin blijft. Maar misschien is dat ook wel de huidige politiek er een jaartje voor spek en bonen bijhangen in de eredivisie. En in de KKD weer spelers opleiden.

Bankzitter

#58463
Het plan is om spelers te halen met niveau om boven degradatiezone te spelen. Dat is in meerdere interviews al gezegd. De transfermarkt is nog niet eens open.

Het stadion is ook niet rendabel in de KKD. Dan kom je de KKD niet makkelijk meer uit.

PePe

Het zou dom zijn, om wel te gaan investeren om in de eredivisie te komen, en het nu niet te doen om er in te blijven!!

oost

Citaat van: justremco op mei 20, 2026, 21:37:10
Jij verwacht dat we zomaar even betere spelers kunnen halen dan bovenstaand trio?

Als je een rol van betekenis wil gaan spelen en waarde wil cre?ren dan moet je zulke spelers idd binnen halen. Liefst spelers van een wat hoger niveau maar spelers die zich al bewezen hebben kunnen we vast niet betalen

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 20, 2026, 22:21:16
Het plan is om spelers te halen met niveau om boven degradatiezone te spelen. Dat is in meerdere interviews al gezegd. De transfermarkt is nog niet eens open.

Het stadion is ook niet rendabel in de KKD. Dan kom je de KKD niet makkelijk meer uit.

Hoezo is het stadion niet rendabel in de KKD. Dat is nieuws, vertel?

Galdiano

Citaat van: wagen306 op mei 20, 2026, 22:05:04
Dat mag je toch wel verwachten, als je o.a. afscheid neemt van een speler als Diemers lijkt me. Diemers heeft het niet handig aangepakt, maar Lambooy ook niet. Komt bij mij over dat Lambooy het niet kan handelen met mondige splers. Maar het is niet alleen het vertrek van  Diemers, ook Jonker en Visser echte Liwwarders, clubmensen bovendien. Je had eindelijk weer een 058 gezicht.  Bovenstaande spelers Jetten Verkooijen en Rommeney zijn ook niet de spelers die ervoor zorgen dat je erin blijft. Maar misschien is dat ook wel de huidige politiek er een jaartje voor spek en bonen bijhangen in de eredivisie. En in de KKD weer spelers opleiden.

Jij bent duidelijk geen ondernemer.   8)
Het is natuurlijk mooi dat er Leeuwarders in het geel en blauw spelen, maar je moet ze niet houden om het houden. Wij zijn geen sociale werkplaats.
Als je betere kan krijgen moet je gewoon door selecteren. Er moet geld verdiend worden.
Er daar is Lambooij uitstekend mee bezig.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Citaat van: Lore op mei 21, 2026, 07:40:18
Hoezo is het stadion niet rendabel in de KKD. Dat is nieuws, vertel?

Misschien wat te sterk gezegd dat het stadion niet rendabel kan zijn in de KKD , maar er dreigt dan bij degradatie een situatie waarin het spelersbudget gaat leiden onder de hoge stadionkosten. Met als gevolg mindere prestaties, minder  toeschouwers en nog minder inkomsten. Dat is een spiraal die je moet voorkomen.

We kunnen wel een stootje hebben als we wat langer in de eredivisie blijven, maar nu is snelle degradatie gewoon best een risico.

Dus ik geloof er absoluut niet in het beleid is om volgend seizoen "spek en bonen" mee te doen door op de spelersbegroting te besparen.

PePe

Is Lambooij met vakasie of su? (dr gebeurt niks)