Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: 666 op mei 07, 2026, 13:54:49
De window is nog niet eens open en de 1e spelers moeten nog binnenkomen....  :devil

En daarna 5 weken om 9 nieuwe basisspelers in te passen.

666

Citaat van: zeewolde op mei 07, 2026, 14:08:30
En daarna 5 weken om 9 nieuwe basisspelers in te passen.

precies  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Specuveter

Nu Diemers niet meer blijft
Verkooyen in 3...2...1 |:)

Galdiano

Citaat van: zeewolde op mei 07, 2026, 13:44:05
Dromen van Europees voetbal?
Zoals Vitesse , NAC en Willem 2 al zo vaak deden?

Realisme is veel belangrijker. Wij gaan straks met een jong team de eredivisie in. Dat gaat flink afgestraft worden.

Waarom schreeuwt iedereen dat het een jong team gaat worden?
We gaan het allemaal meemaken.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2026, 14:42:05
Waarom schreeuwt iedereen dat het een jong team gaat worden?
We gaan het allemaal meemaken.
idd we gaan het meemaken. Duidelijk is wel dat een speler met ervaring en veel wedstrijden hier niet komt omdat die niet te betalen is!

Eewal

Er zullen er uiteindelijk wel weer 11 in de basis staan. Ik heb vertrouwen in Lambooij.

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op mei 07, 2026, 14:08:30
En daarna 5 weken om 9 nieuwe basisspelers in te passen.
Misschien wel 11, Lambooij moet wel heel zeker van zijn zaak zijn wil hij dit fixen....

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op mei 07, 2026, 14:44:39
idd we gaan het meemaken. Duidelijk is wel dat een speler met ervaring en veel wedstrijden hier niet komt omdat die niet te betalen is!
Zo ist spelers met ervaring zijn duur....

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op mei 07, 2026, 14:32:44
Nu Diemers niet meer blijft
Verkooyen in 3...2...1 |:)
2 verschillende types, Verkooijen is meer een betere uitvoering van Jamie Jacobs :thumbsup

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 14:51:34
2 verschillende types, Verkooijen is meer een betere uitvoering van Jamie Jacobs :thumbsup
Dan Simons van Eindhoven maar??

zeewolde

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2026, 14:42:05
Waarom schreeuwt iedereen dat het een jong team gaat worden?
We gaan het allemaal meemaken.

Wat denk je dat ervaren spelers moeten kosten, die ook nog eens het nivo aankunnen?
En dan Diemers niet willen behouden. Iets wat Plat wel graag had gewild.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op mei 07, 2026, 14:54:53
Dan Simons van Eindhoven maar??
Daar is ook veel interesse voor en hoeft dan niet te verhuizen ;)

Bernardo

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2026, 14:42:05
Waarom schreeuwt iedereen dat het een jong team gaat worden?
We gaan het allemaal meemaken.

Kwaliteit in de leeftijd van Diemers kost geld en de meesten gaan ook niet voor 1 jaar tekenen, zoals Cambuur wil. Ja spelers die lang geblesseerd zijn geweest misschien, maar mag hopen dat we die tijd gehad hebben.

Bij Cambuur is in alle geledingen alles gericht op jonge mensen, zie ook de nieuwe hoofdtrainer.

Stanley

Waarom is hier zo weinig vertrouwen. De angst regeert, zonder dat iemand nog iets weet over speelstijl, spelersbudget, selectie enz.
Hebben jullie een glazen bol of of is er zoveel  angst voor degradatie. Ik geloof echt in de voortgang van het huidige beleid, wat tot nu toe onder moeilijke omstandigheden al veel heeft opgeleverd.

sunderland

Citaat van: Stanley op mei 07, 2026, 15:02:18
Waarom is hier zo weinig vertrouwen. De angst regeert, zonder dat iemand nog iets weet over speelstijl, spelersbudget, selectie enz.
Hebben jullie een glazen bol of of is er zoveel  angst voor degradatie. Ik geloof echt in de voortgang van het huidige beleid, wat tot nu toe onder moeilijke omstandigheden al veel heeft opgeleverd.
dat huidige beleid was een mix