Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Stanley op mei 07, 2026, 15:02:18
Waarom is hier zo weinig vertrouwen. De angst regeert, zonder dat iemand nog iets weet over speelstijl, spelersbudget, selectie enz.
Hebben jullie een glazen bol of of is er zoveel  angst voor degradatie. Ik geloof echt in de voortgang van het huidige beleid, wat tot nu toe onder moeilijke omstandigheden al veel heeft opgeleverd.
Speelstijl was Plat duidelijk over(toen hij in het stadion was even met hem gesproken) en heeft tijd nodig om het er in te krijgen(wat hij ook aangaf), spelersbudget is inderdaad de grote vraag en daar valt en staat de selectie mee.

mario

Citaat van: Stanley op mei 07, 2026, 15:02:18
Waarom is hier zo weinig vertrouwen. De angst regeert, zonder dat iemand nog iets weet over speelstijl, spelersbudget, selectie enz.
Hebben jullie een glazen bol of of is er zoveel  angst voor degradatie. Ik geloof echt in de voortgang van het huidige beleid, wat tot nu toe onder moeilijke omstandigheden al veel heeft opgeleverd.
De vorige keer dat over Cambuur 2.0 werd gesproken ging het vreselijk mis. Gooi je oude schoenen niet weg wanneer je nog geen nieuwe hebt.

Derkx R.H.

Citaat van: mario op mei 07, 2026, 15:20:46
De vorige keer dat over Cambuur 2.0 werd gesproken ging het vreselijk mis. Gooi je oude schoenen niet weg wanneer je nog geen nieuwe hebt.
Daar wordt niet over gesproken toch? En je weet niet of er een paar dozen met nieuwe schoenen in het kantoor van Lambooij staan....

Bankzitter

De ziekte van Henk was wel erg van invloed op dat verloren seizoen.
En het gebrek aan een goede keeper.

Yellow Army

Citaat van: Stanley op mei 07, 2026, 15:02:18
Waarom is hier zo weinig vertrouwen. De angst regeert, zonder dat iemand nog iets weet over speelstijl, spelersbudget, selectie enz.
Hebben jullie een glazen bol of of is er zoveel  angst voor degradatie. Ik geloof echt in de voortgang van het huidige beleid, wat tot nu toe onder moeilijke omstandigheden al veel heeft opgeleverd.

5 sterkhouder zijn of gaan vertrekken, nieuwe trainer, nieuwe speelstijl en een spelersbudget wat niet tot de hemel zal reiken. Normaal gesproken is de kracht van een promovendus dat het kan voortborduren op het succes van vorig seizoen, dat zijn we nu wel een beetje kwijt ben ik bang
Area 58

Eewal

Cambuur 2.0 met de grootste flop uit de historie. Vervelend seizoen was dat. Ik heb er nu veel meer vertrouwen in moet ik zeggen. Top stadion, duurste uitgaande transfer op komst, hoop seinen staan op groen..

Naastismis


Specuveter


DayDreamer

Ervan uitgaan de dat Baoef vertrekt, is alleen Amofa goed genoeg voor de eredivisie, moet nog heel wat gebeuren deze zomer.

NRG

Wel vermakelijk om alle namen te lezen die hier voorbij komen. Net alsof Lambooij zich daar wat van aantrekt. We zien wel welke spelers er straks staan. Hebben wij totaal geen invloed op.

sunderland

Citaat van: Yellow Army op mei 07, 2026, 16:46:09
5 sterkhouder zijn of gaan vertrekken, nieuwe trainer, nieuwe speelstijl en een spelersbudget wat niet tot de hemel zal reiken. Normaal gesproken is de kracht van een promovendus dat het kan voortborduren op het succes van vorig seizoen, dat zijn we nu wel een beetje kwijt ben ik bang
zo simpel is het. Alle clubs die promoveren gaan sowieso met veel zelfde spelers verder. Wij compleet nieuw op alle gebieden

Destroyer

En Ado had in het begin van het seizoen nog amper spelers laat staan een trainer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lowieke

Citaat van: Destroyer op mei 07, 2026, 21:13:16
En Ado had in het begin van het seizoen nog amper spelers laat staan een trainer.
Laten wij dat ook doen, worden we kampioen.

Derkx R.H.

#58273
Een Spaanse middenvelder/ rechtsback incoming?

https://www.transfermarkt.nl/benat-gerenabarrena/profil/spieler/709214

Lore

Citaat van: DayDreamer op mei 07, 2026, 18:14:36
Ervan uitgaan de dat Baoef vertrekt, is alleen Amofa goed genoeg voor de eredivisie, moet nog heel wat gebeuren deze zomer.

Jansen toch ook wel? Hij is voetballend drama, maar is juist heel goed in het keepende deel. En volgens mij gaan wij dat nog veel meer nodig hebben dan dit seizoen