Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

#58230
Citaat van: sunderland op mei 06, 2026, 16:47:19
Er blijft niks over?. Jansen, Amofa, Mulders ??.  Je zult straks zien dat we eerst 4 maanden nodig hebben om aan elkaar te wennen. Niet negatief bedoeld maar dan loop je al zwaar achter de feiten aan. Je kunt niet met allemaal jonkjes de strijd aan gaan die eerst hier moeten wennen en dan nog wennen aan het nivo.
Als je nu leest dan Jansen in de belangstelling staat, dat Diemers weggaat en van de Sande, Souren.
We wachten af..
Alles valt en staat bij de snelheid van het samenstellen van de selectie, als alles op het laatste moment gebeurt dan is het scenario wat je schetst aannemelijk... En hebben ze de lijstjes voor elkaar en als de financi?le back-up er is, dan kan je snel een selectie samenstellen, dan kan het wel eens heel goed uitpakken. Dit ook omdat we heel anders gaan spelen onder Plat. :thumbsup

Bankzitter

Vorig seizoen hebben we ook afscheid genomen van alle twijfelgevallen (spelers waar het wel in leek te zitten maar er nooit echt uitkwam). En ook als we geld konden verdienen (Nartey). Het heeft prima uitgepakt omdat de lijstjes maar ook de presentatie naar spelers toe goed op orde was.
Er zal wel weer fors worden doorgeselecteerd.
Hopelijk wel met het doel nu een selectie samen te stellen die wel wat langer bij elkaar blijft. Dat is natuurlijk ook afhankelijk van handhaving.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2026, 10:03:02
Vorig seizoen hebben we ook afscheid genomen van alle twijfelgevallen (spelers waar het wel in leek te zitten maar er nooit echt uitkwam). En ook als we geld konden verdienen (Nartey). Het heeft prima uitgepakt omdat de lijstjes maar ook de presentatie naar spelers toe goed op orde was.
Er zal wel weer fors worden doorgeselecteerd.
Hopelijk wel met het doel nu een selectie samen te stellen die wel wat langer bij elkaar blijft. Dat is natuurlijk ook afhankelijk van handhaving.
Lambooij zegt dat de doelen hoger liggen dan alleen handhaving, ben daarom ook erg benieuwd met welk spelersbudget er gewerkt wordt komend seizoen.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 08:22:54
Alles valt en staat bij de snelheid van het samenstellen van de selectie, als alles op het laatste moment gebeurt dan is het scenario wat je schetst aannemelijk... En hebben ze de lijstjes voor elkaar en als de financi?le back-up er is, dan kan je snel een selectie samenstellen, dan kan het wel eens heel goed uitpakken. Dit ook omdat we heel anders gaan spelen onder Plat. :thumbsup
we gaan heel anders spelen maar die spelstijl is juist zo moeilijk. Als er 1 verzaakt klopt het al niet meer

Bankzitter

Hij zegt dat je de lat hoger moet leggen dan handhaving omdat ook als dat niet haalt, je nog steeds goede kans heb er in te blijven. Prima instelling, lijkt me.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2026, 10:25:00
Hij zegt dat je de lat hoger moet leggen dan handhaving omdat ook als dat niet haalt, je nog steeds goede kans heb er in te blijven. Prima instelling, lijkt me.
lat hoger? Wie zijn wij dan? er is geen cent

Andy King

Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2026, 10:03:02
Vorig seizoen hebben we ook afscheid genomen van alle twijfelgevallen (spelers waar het wel in leek te zitten maar er nooit echt uitkwam). En ook als we geld konden verdienen (Nartey). Het heeft prima uitgepakt omdat de lijstjes maar ook de presentatie naar spelers toe goed op orde was.
Er zal wel weer fors worden doorgeselecteerd.
Hopelijk wel met het doel nu een selectie samen te stellen die wel wat langer bij elkaar blijft. Dat is natuurlijk ook afhankelijk van handhaving.

Dat langer bijelkaar blijven kan je wel shaken. Waarde cree?ren op het veld en tussentijds verkopen. Dat is een doel. Als dan alles goed gaat kun je zo een hoger niveau aantikken. Blijft een uitdaginkje voor Lambooij en scouting.

zeewolde

9 nieuwe basisspelers komend seizoen???

Voordat er een ingespeeld team staat.

En dan zoveel mensen hier die alleen maar jonkies willen hebben.


Iedere speler met ervaring gaat zeker zoveel kosten als Diemers, of ze zijn niet goed genoeg.
Gaat een loodzwaar seizoen worden komend seizoen.

En ja ik weet dat de transferperiode nog moet beginnen, maar de voorbereiding start danook alweer bijna.
En dat zonder veel potenti?le basisspelers. Je hebt alleen Amofa en Jansen nog over voor de basis en mogelijk Kvam.

EdsjeSCC

Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2026, 10:25:00
Hij zegt dat je de lat hoger moet leggen dan handhaving omdat ook als dat niet haalt, je nog steeds goede kans heb er in te blijven. Prima instelling, lijkt me.


Hahaha wat is dat voor kul?

Laten we dan maar voor het kampioenschap gaan! Als dat niet lukt toch goede kans op europees voetbal

Galdiano

Geen paniek mensen. Cambuur wil nu doorpakken.
Van Henk tot Kooi en van Ard tot Lars spreken ze allemaal publiekelijk uit nu gas te willen geven en zelfs dromen van europees voetbal. Dat doen ze niet voor niets.  :y

Ze gaan flink doorpakken deze window!  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2026, 13:35:33
Geen paniek mensen. Cambuur wil nu doorpakken.
Van Henk tot Kooi en van Ard tot Lars spreken ze allemaal publiekelijk uit nu gas te willen geven en zelfs dromen van europees voetbal. Dat doen ze niet voor niets.  :y

Ze gaan flink doorpakken deze window!  :thumbsup

Dromen van Europees voetbal?
Zoals Vitesse , NAC en Willem 2 al zo vaak deden?

Realisme is veel belangrijker. Wij gaan straks met een jong team de eredivisie in. Dat gaat flink afgestraft worden.

EdsjeSCC

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2026, 13:35:33
Geen paniek mensen. Cambuur wil nu doorpakken.
Van Henk tot Kooi en van Ard tot Lars spreken ze allemaal publiekelijk uit nu gas te willen geven en zelfs dromen van europees voetbal. Dat doen ze niet voor niets.  :y

Ze gaan flink doorpakken deze window!  :thumbsup

Ik spreek ook wel eens uit dat ik zaterdags een hattrick ga maken door middel van een omhaal, rabona en madjer. Meestal haal ik de rust niet door kramp en de teller op 0 goals

Bernardo

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2026, 13:35:33
Geen paniek mensen. Cambuur wil nu doorpakken.
Van Henk tot Kooi en van Ard tot Lars spreken ze allemaal publiekelijk uit nu gas te willen geven en zelfs dromen van europees voetbal. Dat doen ze niet voor niets.  :y

Ze gaan flink doorpakken deze window!  :thumbsup



Tja hebben ze eerder gedacht, we laten spelers gaan en halen er betere voor terug. Ik moet het allemaal nog maar zien. Vrees dat het heel jong gaat worden en als het dan tegenzit gaat het gewoon mis.

666

De window is nog niet eens open en de 1e spelers moeten nog binnenkomen....  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Citaat van: EdsjeSCC op mei 07, 2026, 13:34:51

Hahaha wat is dat voor kul?

Laten we dan maar voor het kampioenschap gaan! Als dat niet lukt toch goede kans op europees voetbal

Ik citeer alleen maar wat er in Hertenkamp door Lambooij gezegt is(en ook eerdere interviews).