Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: denistel op april 23, 2026, 13:34:54
uiteraard stap voor stap maar die moet je wel maken,berkhout als verdediger
zeer matig vind ik, vd sande komt te kort om 1e spits te zijn in de ere divisie.
en ik heb wel vertrouwen in lambooij ruben jan en de rest we gaan het zien.
Wie kan er wel mee volgens jou?

Mijn post was cynisch bedoeld.
Maar wat Huizen schrijft ben ik het mee eens.
Alleen vd Sande zie ik wat anders.

En als versterking mocht Galvez niet blijven en Telstar degraderen, zo'n Jef Hardeveld .

denistel

Citaat van: zeewolde op april 23, 2026, 13:39:49
Wie kan er wel mee volgens jou?

Mijn post was cynisch bedoeld.
Maar wat Huizen schrijft ben ik het mee eens.
Alleen vd Sande zie ik wat anders.

En als versterking mocht Galvez niet blijven en Telstar degraderen, zo'n Jef Hardeveld .

Baouf -Amofa-Diemers-zouden de 3 zijn en dan mulders jansen galvez me twijfel
vd sande idd een goede pinchhitter,talenten zat in de jeugd maar die staan er niet
in 1x in de ere divisie. ook ik heb er zin in hoor maar hoop wel op een team
die aardig mee kan doen.

Specuveter

Ik hoorde vandaag de naam Zeefuik.
Bij jong Volendam speelde hij denk ik onder Plat?
Een echte kapstok spits en wat ik heb gezien is hij best wel snel.
Denk in een aanvallend team dat hij wel tot zijn recht kan komen.

Gasgeve

Citaat van: Specuveter op april 23, 2026, 13:59:27
Ik hoorde vandaag de naam Zeefuik.
Bij jong Volendam speelde hij denk ik onder Plat?
Een echte kapstok spits en wat ik heb gezien is hij best wel snel.
Denk in een aanvallend team dat hij wel tot zijn recht kan komen.
Zou een topper voor ons zijn.

Huizen

Citaat van: Specuveter op april 23, 2026, 13:59:27
Ik hoorde vandaag de naam Zeefuik.
Bij jong Volendam speelde hij denk ik onder Plat?
Een echte kapstok spits en wat ik heb gezien is hij best wel snel.
Denk in een aanvallend team dat hij wel tot zijn recht kan komen.

Dat zou top zijn

Eewal

Welke Zeefuik? Ik heb soms het idee dat daar tien van zijn  :_schater

Gasgeve

Citaat van: Eewal op april 23, 2026, 16:24:44
Welke Zeefuik? Ik heb soms het idee dat daar tien van zijn  :_schater
Die met die moeilijke voornaam.

Specuveter

Citaat van: Eewal op april 23, 2026, 16:24:44
Welke Zeefuik? Ik heb soms het idee dat daar tien van zijn  :_schater
speelt nu bij Heracles gehuurd van Az.
Volgens mij werd hij vorig seizoen ook al gelinkt aan Cambuur

Bernardo


denistel

Citaat van: Bernardo op april 23, 2026, 17:01:00
Die nooit scoort.

idd een rammer is dat altijd op het randje zou me verbazen.een paar geleden
leek dat heel wat te worden maar dit seizoen niet heel goed.

Andy King

Citaat van: zeewolde op april 22, 2026, 17:23:27
Hoe hebben wij kunnen promoveren?

Jansen niet goed genoeg, Diemers niet , Galvez niet.
Amofa te nonchalant.

Wie kan er volgend jaar nog mee als basisspeler?
Volgens mij had ik het alleen over Galvez.

Gasgeve

Citaat van: Bernardo op april 23, 2026, 17:01:00
Die nooit scoort.
21 jaar. Genoeg potentie. We kunnen geen spits kopen die dit seizoen 20 goals heeft gemaakt.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op april 23, 2026, 20:27:14
21 jaar. Genoeg potentie. We kunnen geen spits kopen die dit seizoen 20 goals heeft gemaakt.
wat een gezeik hier, mijn post was helemaal cynisch.
Zeefuik zou een besten zijn, zou dan Henk met hem aan de slag laten gaan in zijn nieuwe functie. Die jongen is veel beter dan hij zelf weet.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op april 23, 2026, 20:27:14
21 jaar. Genoeg potentie. We kunnen geen spits kopen die dit seizoen 20 goals heeft gemaakt.
idd. Zullen ook echt niet betere krijgen

Zwolsecambuurfan

Citaat van: sunderland op april 23, 2026, 21:16:34
wat een gezeik hier, mijn post was helemaal cynisch.
Zeefuik zou een besten zijn, zou dan Henk met hem aan de slag laten gaan in zijn nieuwe functie. Die jongen is veel beter dan hij zelf weet.

Cynisme is het negeren van de ziel