Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Eens met wat je schrijft. Maar de vraag is of de echt grote talenten wel bij ons gestald worden, aangezien er uiteraard clubs uit de City group voorrang krijgen.
Blijft altijd een gokje natuurlijk, hoe een talent zich doorontwikkeld. Zodoende mijn vraag of men heeft gehoord of er nog intensiever samengewerkt gaat worden of vooral eigen aankopen?

sk13

Een ferrah wil hier graag blijven. Stel er is geen interesse. Kan je misschien deal met lille maken. Hij tekent bij scc en je doet bijv 60-40% . Als voorbeeld he.

mark1989

Citaat van: sk13 op april 22, 2026, 11:24:04
Een ferrah wil hier graag blijven. Stel er is geen interesse. Kan je misschien deal met lille maken. Hij tekent bij scc en je doet bijv 60-40% . Als voorbeeld he.

Dat soort constructies zouden kunnen. Het probleem is alleen dat er wel interesse is. En dus wil Lille hem dan verkopen of hij moet bijtekenen. Als Ferrah zou zeggen, ik wil perse bij Cambuur blijven kom je op het salaris. Hij kan bij clubs die interesse hebben wss 4x zoveel verdienen. Daar kan Cambuur nooit aan tippen. Dus dan moet Ferrah wel heel graag bij Cambuur blijven. Ik hoop het, maar verwacht het niet.

sunderland

Citaat van: SCC op april 22, 2026, 09:54:59
Vraag aan de mensen die regelmatig bij de trainingen komen en bronnen hebben:

Wordt er nu we in de Eredivisie gaan spelen ?n we 2 seizoenen lang met Galvez een goede samenwerking hebben met Man City ook (intensiever) doorgegaan met deze samenwerking?
Want binnen de City groep gaan de betere talenten natuurlijk naar andere clubs die ook binnen de City Group vallen, dus wil je daar wel "afhankelijk" van worden? Ditzelfde geldt voor de samenwerking met Lille.
En bovendien zijn er nog 2 nadelen:
1) je krijgt zulke spelers pas laat in (of zelfs na) de voorbereiding, aangezien zulke spelers eerst kansen binnen de selectie krijgen (of er gewacht wordt of er betere alternatieven dan Cambuur komen);
2) als er geen koopoptie komt, zit er geen verdienmodel in, wat zo langzamerhand ons nieuw beleid lijkt te worden. Dus dan moet het al een unieke kans ala Ferrah zijn, maar dan treed mijn punt hierboven in werking.
over Galvez, kom regelmatig bij de training en die jongen is iedere x de absolute beste. Aan de bal zeer goed en tactisch ook uitstekend. Daarbij heeft hij hele grote stappen gemaakt in verdedigend opzicht dit seizoen. In het begin stond ie nog wel eens verkeerd maar dat is allang voorbij. Daarom vind ik het gezeik van Denistel ook onterecht. Het was zo maar nu allang niet meer en dan moet je dat benoemen en niet in het verleden blijven hangen. Dus graag mee naar de eredivisie

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op april 22, 2026, 13:27:12
over Galvez, kom regelmatig bij de training en die jongen is iedere x de absolute beste. Aan de bal zeer goed en tactisch ook uitstekend. Daarbij heeft hij hele grote stappen gemaakt in verdedigend opzicht dit seizoen. In het begin stond ie nog wel eens verkeerd maar dat is allang voorbij. Daarom vind ik het gezeik van Denistel ook onterecht. Het was zo maar nu allang niet meer en dan moet je dat benoemen en niet in het verleden blijven hangen. Dus graag mee naar de eredivisie

Ik vind zijn aanvallende inbreng prima maar verdedigend laat hij nogal vaak een steekje vallen. Ben er nog niet van overtuigd dat hij meekan in de Ere, ook bij de trainingen zie je vaak het zelfde euvel. Maar ieder mag zijn mening hebben we gaan het zien waar Lambooij mee komt.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op april 22, 2026, 13:27:12
over Galvez, kom regelmatig bij de training en die jongen is iedere x de absolute beste. Aan de bal zeer goed en tactisch ook uitstekend. Daarbij heeft hij hele grote stappen gemaakt in verdedigend opzicht dit seizoen. In het begin stond ie nog wel eens verkeerd maar dat is allang voorbij. Daarom vind ik het gezeik van Denistel ook onterecht. Het was zo maar nu allang niet meer en dan moet je dat benoemen en niet in het verleden blijven hangen. Dus graag mee naar de eredivisie
De kans is klein dat het met Cambuur gebeurt...er zijn kapers op de kust die ook gezien hebben wat jij terecht constaterende.

Andy King

Citaat van: Oud Cambuur op april 22, 2026, 14:48:02
Ik vind zijn aanvallende inbreng prima maar verdedigend laat hij nogal vaak een steekje vallen. Ben er nog niet van overtuigd dat hij meekan in de Ere, ook bij de trainingen zie je vaak het zelfde euvel. Maar ieder mag zijn mening hebben we gaan het zien waar Lambooij mee komt.

Eens. Laat toch nog wel eens een man lopen. En daarnaast vind ik hem letterlijk te licht voor de eredivisie.

zeewolde

Citaat van: Andy King op april 22, 2026, 16:49:05
Eens. Laat toch nog wel eens een man lopen. En daarnaast vind ik hem letterlijk te licht voor de eredivisie.

Hoe hebben wij kunnen promoveren?

Jansen niet goed genoeg, Diemers niet , Galvez niet.
Amofa te nonchalant.

Wie kan er volgend jaar nog mee als basisspeler?

sunderland

Citaat van: zeewolde op april 22, 2026, 17:23:27
Hoe hebben wij kunnen promoveren?

Jansen niet goed genoeg, Diemers niet , Galvez niet.
Amofa te nonchalant.

Wie kan er volgend jaar nog mee als basisspeler?
niemand. Compleet nieuw team. De andere teams in de eerste div hebben veel betere. En in de eredivisie hebben de de concurrenten veeel betere volgend seizoen. Als je die teams ziet hebben ze veel beteren dan Galvez en Diemers..

justremco

Wat een flauwekul allemaal, bij elke club lopen betere spelers maar ook zeker wel mindere spelers. Het gaat erom hoe je het als team doet en of de speelstijl en spelprincipes er een beetje uit komen. Je gaat mij niet wijs maken dat bijv WillemII en Graafschap zoveel beter dan ons zijn want dan zouden ze fluitend moeten promoveren en niet 10 en 12 punten achter staan terwijl wij sinds de promotie niet meer gewonnen hebben

denistel

Citaat van: zeewolde op april 22, 2026, 17:23:27
Hoe hebben wij kunnen promoveren?

Jansen niet goed genoeg, Diemers niet , Galvez niet.
Amofa te nonchalant.

Wie kan er volgend jaar nog mee als basisspeler?

nou niet heel veel hoor gewoon realistisch zijn

denistel

Citaat van: sunderland op april 22, 2026, 21:52:24
niemand. Compleet nieuw team. De andere teams in de eerste div hebben veel betere. En in de eredivisie hebben de de concurrenten veeel betere volgend seizoen. Als je die teams ziet hebben ze veel beteren dan Galvez en Diemers..

man of 3 4 vriend wil je niet het hele seizoen onderin bungelen maar das mijn mening
en rest kkd is zeker niet beter alleen d haag en vooral contanter.we gaan het zien zeer benieuwd
naar de aanwinsten

Huizen

Ongelooflijk wat een negatief gepraat weer hier

Jansen, Amofa, Galvez, Diemers kunnen zeker mee rechterrijtje Eredivisie.
Mulders, Berkhout, Vd Sande gaan dit ook redden
Talenten mogen het laten zien
Categorie Balk, Souren, Rolke twijfel, vandaar dat de meeste daarvan ook vertrekken

Lambooij laat al 2 seizoenen zien dat hij goede spelers haalt samen met Ruben en Jan.

We zijn geen topclub. Wees realistisch

Stap voor stap

Cambuur komt eraan  |:)

denistel

Citaat van: Huizen op april 23, 2026, 13:27:54
Ongelooflijk wat een negatief gepraat weer hier

Jansen, Amofa, Galvez, Diemers kunnen zeker mee rechterrijtje Eredivisie.
Mulders, Berkhout, Vd Sande gaan dit ook redden
Talenten mogen het laten zien
Categorie Balk, Souren, Rolke twijfel, vandaar dat de meeste daarvan ook vertrekken

Lambooij laat al 2 seizoenen zien dat hij goede spelers haalt samen met Ruben en Jan.

We zijn geen topclub. Wees realistisch

Stap voor stap

Cambuur komt eraan  |:)

uiteraard stap voor stap maar die moet je wel maken,berkhout als verdediger
zeer matig vind ik, vd sande komt te kort om 1e spits te zijn in de ere divisie.
en ik heb wel vertrouwen in lambooij ruben jan en de rest we gaan het zien.

Huizen

Moet 100% een goede spits komen na 2 jaren zonder echte spits!  |:)
Berkhout heb ik wel vertrouwen in. Vd Sande mooie pinchhitter en kan je goed gebruiken in de duels tegen de ondersten

Nu al zin in nieuwe seizoen