Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op maart 20, 2026, 15:37:16
Nee, weinig tot geen potentie. Geen transferwaarde. En veel te oud.
Wij zoeken jonge talentvolle spelers. Geen spelers die transfervrij bij een concurrent mogen vertrekken.

Kan me nog herinneren dat je helrmaal weg was van Binder. Jong, talent en restwaarde en vd Hurk was minder. We hebben ook routinees nodig
.

AL

Citaat van: mark1989 op maart 20, 2026, 15:37:16
Nee, weinig tot geen potentie. Geen transferwaarde. En veel te oud.
Wij zoeken jonge talentvolle spelers. Geen spelers die transfervrij bij een concurrent mogen vertrekken.

Als we 26 al te oud vinden......

Bankzitter

Spelers zijn in het algemeen op hun best rond 25-28.
Het is juist de ideale leeftijd en daardoor vaak te duur.

mark1989

Citaat van: Bankzitter op maart 20, 2026, 17:04:04
Spelers zijn in het algemeen op hun best rond 25-28.
Het is juist de ideale leeftijd en daardoor vaak te duur.

Voor hele goede spelers geldt dat inderdaad. Maar als Cambuur de komende jaren wil groeien dan moeten we veel jonge spelers opleiden en doorverkopen. Dat je een goede mix moet hebben in je elftal met ook wat oudere spelers. Eens. Maar met Diemers hebben we al ervaring op het middenveld. Daar past niet nog een bij. Dus ik zou het geen verstandige zet vinden.

Bens

Ik vindt de transferperiode een mooie tijd. Vooral nu Cambuur gaat spelen in de eredivisie. Welke nieuwe spelers worden gehaald. Is er geld om nieuwe spelers te halen. Welke spelers gaan Cambuur verlaten. Twee spelers zijn al bekend die Cambuur verlaten. Al met al er komt een mooie spannende tijd aan.

Eewal

Citaat van: Bens op maart 25, 2026, 10:34:15
Ik vindt de transferperiode een mooie tijd. Vooral nu Cambuur gaat spelen in de eredivisie. Welke nieuwe spelers worden gehaald. Is er geld om nieuwe spelers te halen. Welke spelers gaan Cambuur verlaten. Twee spelers zijn al bekend die Cambuur verlaten. Al met al er komt een mooie spannende tijd aan.
Hier heb ik ook zin in idd! Lambooij krijgt in ieder geval geen bore out de komende maanden  :)

Destroyer

Postema als tweede spits? Of te licht?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mark1989

Citaat van: diekhuzen op maart 20, 2026, 16:11:20
Kan me nog herinneren dat je helrmaal weg was van Binder. Jong, talent en restwaarde en vd Hurk was minder. We hebben ook routinees nodig
.

Ja dat is zo, maar Binder blijkt een misslag. Toch vind ik dat je als Cambuur dit soort risico's moet nemen. Van de 3 jonge spelers die je dan haalt mislukt er ook weleens iemand. Het had ook heel anders uit kunnen pakken zoals bij Sjostrand.
Bij van de Hurk weet je zeker dat je die niet aan het eind voor 2 miljoen verkoopt. En ik vind hem niet goed genoeg voor de eredivisie. Daarom zou ik hem nooit halen.

Lore

Gisteren in Emmen werd Lambooij toe gezongen. Terecht, maar kan mij niet herinneren dat een TD ooit is toegezongen in het stadion, tenminste niet positief

michello

El Kadiri ik noem ?m nog maar eens. Past perfect in onze stijl en ons beleid want is nog vrij jong. Heeft na Ferrah de meeste dribbels in de KKD en ook nog eens prima cijfers aan statistieken. In de eredivisie zullen we elke positie goed bezet moeten hebben, dus met Kvam aan de linkerkant zou prima kunnen. Aflopend contract !

upweer

Citaat van: Lore op maart 25, 2026, 11:45:22
Gisteren in Emmen werd Lambooij toe gezongen. Terecht, maar kan mij niet herinneren dat een TD ooit is toegezongen in het stadion, tenminste niet positief

Niet mee gekregen? wat zongen ze dan?


upweer

Citaat van: michello op maart 25, 2026, 11:49:03
El Kadiri ik noem ?m nog maar eens. Past perfect in onze stijl en ons beleid want is nog vrij jong. Heeft na Ferrah de meeste dribbels in de KKD en ook nog eens prima cijfers aan statistieken. In de eredivisie zullen we elke positie goed bezet moeten hebben, dus met Kvam aan de linkerkant zou prima kunnen. Aflopend contract !

Monzialo? Maar verwacht wel weer iets leuks uit de hoed van Lambooij. 
Alles wat hij aanraakt veranderd in goud ( op spitsen na)

Lore

Citaat van: upweer op maart 25, 2026, 11:51:28
Niet mee gekregen? wat zongen ze dan?

Geen idee eigenlijk meer. Standaard liedje met zijn naam.

Kort, maar verdiend!

Sonnema

Zou het terug halen van Vd Streek een optie kunnen zijn. Contract loopt af en is 32 jaar, nog 2 jaar ballen bij Cambuur.

PePe

Citaat van: Sonnema op maart 25, 2026, 13:31:36
Zou het terug halen van Vd Streek een optie kunnen zijn. Contract loopt af en is 32 jaar, nog 2 jaar ballen bij Cambuur.

Prima voetballer, maar geen restwaarde