Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op maart 15, 2026, 10:33:41
Wat een onzin dit..
nou misschien om minuten te maken hij zit regelmatig bij de selectie maar valt niet in.
Volgens mij heeft hij gisteren meegedaan bij O21.

sunderland

#57946
Citaat van: diekhuzen op maart 15, 2026, 09:13:12
Ik vind beide backs verdedigend te matig voor eredivisie. Verder zullen we op enkele spelers na die we vroegtijdig  kunnen aantrekken vooral achteraan de rij staan
heb jij wel gezien welke backs in de eredivisie spelen? De meesten zijn iig zeker niet beter. We zijn hier vooral goed om onszelf naar beneden te halen en te onderschatten .

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2026, 10:38:47
nou misschien om minuten te maken hij zit regelmatig bij de selectie maar valt niet in.
Volgens mij heeft hij gisteren meegedaan bij O21.
Kvam is gehaald voor de toekomst en zal bewust rustig worden gebracht. Onze Franse vriend staat wekelijks in het veld, moet nog wennen, maar kan uitstekend voetballen..

mark1989

Citaat van: diekhuzen op maart 15, 2026, 09:13:12
Ik vind beide backs verdedigend te matig voor eredivisie. Verder zullen we op enkele spelers na die we vroegtijdig  kunnen aantrekken vooral achteraan de rij staan

Het gaat er ook om of je als club in staat bent om betere te kunnen halen.
Ik denk dat een betere back als Galvez voor Cambuur niet haalbaar is. Voor Rick Mulder misschien wel, maar dan zal een risico moeten nemen door een speler te halen die mogelijk beter is, maar dat moet dan nog maar blijken. Prio ligt in mijn ogen op de aanval. We scoren te moeilijk en er zijn te weinig spelers met een goed afstandschot.

sunderland

Citaat van: mark1989 op maart 15, 2026, 13:29:20
Het gaat er ook om of je als club in staat bent om betere te kunnen halen.
Ik denk dat een betere back als Galvez voor Cambuur niet haalbaar is. Voor Rick Mulder misschien wel, maar dan zal een risico moeten nemen door een speler te halen die mogelijk beter is, maar dat moet dan nog maar blijken. Prio ligt in mijn ogen op de aanval. We scoren te moeilijk en er zijn te weinig spelers met een goed afstandschot.
noem jij eens een speler met een goed afstandschot? Wij hebben er 2 maar die kappen altijd af .

mark1989

Citaat van: sunderland op maart 15, 2026, 14:00:55
noem jij eens een speler met een goed afstandschot? Wij hebben er 2 maar die kappen altijd af .

In de huidige selectie zijn dat er te weinig op het middenveld dan. De vleugelspelers hebben beide een goed schot. maar je hebt in de as ook doelpunten nodig.
Op middenveld heeft alleen Diemers een goed afstandschot en Rolke als hij speelt.
Dus daar zal op gescout moeten worden. Zeker in de eredivisie heb je dat echt nodig.

denistel

Citaat van: mark1989 op maart 16, 2026, 12:36:01
In de huidige selectie zijn dat er te weinig op het middenveld dan. De vleugelspelers hebben beide een goed schot. maar je hebt in de as ook doelpunten nodig.
Op middenveld heeft alleen Diemers een goed afstandschot en Rolke als hij speelt.
Dus daar zal op gescout moeten worden. Zeker in de eredivisie heb je dat echt nodig.

denk niet dat daar specifiek op wordt gescout hoor, ons spel is toch meer via combinaties
bij de goal proberen te komen.rolke heeft wel een goed schot maar komt tempo te kort
voor de ere divsie,Sven Simons Eindhoven heeft wel een goed schot in huis verder ook
een zeer goeie speler.

sunderland

Citaat van: denistel op maart 16, 2026, 12:53:33
denk niet dat daar specifiek op wordt gescout hoor, ons spel is toch meer via combinaties
bij de goal proberen te komen.rolke heeft wel een goed schot maar komt tempo te kort
voor de ere divsie,Sven Simons Eindhoven heeft wel een goed schot in huis verder ook
een zeer goeie speler.
ben ik ook zeer gecharmeerd van. Als een speler van ons R?lke of Diemers wel kan schieten doen ze het niet. Dus daarop schouten doen ze niet en heeft geen zin

Jespergames

Boy Kemper transfervrij overnemen voor volgend seizoen??

Bankzitter

Die wil naar het buitenland.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 20, 2026, 12:30:34
Die wil naar het buitenland.
dan moet hij zeker naar ons toe komen?.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op maart 20, 2026, 12:37:33
dan moet hij zeker naar ons toe komen?.
Binnen een jaartje cambuur geregeld, bedoel je?
Henk, held, bedankt

Gasgeve

Citaat van: Jespergames op maart 20, 2026, 12:24:53
Boy Kemper transfervrij overnemen voor volgend seizoen??
Vind ik totaal niet bij ons passen. Voetballend veel te slecht, kan nooit aan de binnenkant spelen ook. Harde werker en daar is ook alles mee gezegd.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op maart 20, 2026, 12:50:18
Vind ik totaal niet bij ons passen. Voetballend veel te slecht, kan nooit aan de binnenkant spelen ook. Harde werker en daar is ook alles mee gezegd.
eens. Ik denk overigens wel dat Henk en De Graaf hem dat kunnen leren.
Zou niet in ons beleid passen

mark1989

Citaat van: Jespergames op maart 20, 2026, 12:24:53
Boy Kemper transfervrij overnemen voor volgend seizoen??

Nee, weinig tot geen potentie. Geen transferwaarde. En veel te oud.
Wij zoeken jonge talentvolle spelers. Geen spelers die transfervrij bij een concurrent mogen vertrekken.