Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Fish!!!

Zonneveld graag! Talentje en kan alleen maar groeien. Blummel balt niet voor niets op zijn 29e in de marge van het profvoetbal.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2025, 13:52:27
Ik zou voor Blummel gaan van Eindhoven kent de KKD en altijd goede cijfers qua goals/assists , nog 1 jarig contract. 28 jaar, nog wat ervaring erbij. Al zal Cambuur dat wel weer te oud vinden  :_schater
dat is wel een toppertje hoor phoeeee leuke voetballer   :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Fish!!! op augustus 18, 2025, 16:31:31
Zonneveld graag! Talentje en kan alleen maar groeien. Blummel balt niet voor niets op zijn 29e in de marge van het profvoetbal.
Zonneveld kan ik niet zo goed?.

zeewolde

Citaat van: Fish!!! op augustus 18, 2025, 16:31:31
Zonneveld graag! Talentje en kan alleen maar groeien. Blummel balt niet voor niets op zijn 29e in de marge van het profvoetbal.
beter dan van Veen of Kooistra?
Anders heb je hier toch niks aan

justremco

Volgens Jonathan Ploeg van de LC is Zonneveld niet in beeld

Oud Cambuur

Citaat van: justremco op augustus 18, 2025, 16:54:10
Volgens Jonathan Ploeg van de LC is Zonneveld niet in beeld
H
We hebben Sjostrand en van der Veen al voor de linksbuiten dus dat lijkt mij ook logisch dan

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 18, 2025, 16:59:38
H
We hebben Sjostrand en van der Veen al voor de linksbuiten dus dat lijkt mij ook logisch dan
en Kooistra

sunderland

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 16:44:27
beter dan van Veen of Kooistra?
Anders heb je hier toch niks aan
dat klopt helemaal. Je moet niet je eigen tegenhouden. Die je haalt moet sowieso basis zijn want anders ist zeer dom

Bankzitter

We zullen ook wel wat bij O21 halen, het ligt er een beetje aan wie echt serieus aanhaakt bij de selectie en wie niet.
Henstra had ik eerder verwacht dan vVeen maar de waarheid ligt op het veld

zeewolde

Een huurspeler uit buitenland.

Dit volgens Cambuurlive op X. Ik weet niet hoe betrouwbaar dit account is.

Bernardo

SC Cambuur is dicht bij nieuwe aanvaller en zet in op huurconstructie
2025-08-18 19:05


SC Cambuur is dicht bij de komst van een nieuwe rechtsbuiten. De club zet in op een huurconstructie. Daartegenover staat het mogelijke vertrek van Matthias Nartey.

LEEUWARDEN
SC Cambuur is dicht bij de komst van een nieuwe rechtsbuiten. De club zet in op een huurconstructie. Daartegenover staat het mogelijke vertrek van Matthias Nartey.

Technisch manager Lars Lambooij hoopt de nieuwe rechtsbuiten, van wie de naam vooralsnog onbekend is, nog deze week te presenteren. Het gaat om een buitenlandse speler die onder contract staat bij een buitenlandse club. Waarschijnlijk kan trainer Henk de Jong maandagavond dus al over hem beschikken als Cambuur in de derde speelronde op bezoek gaat bij Jong AZ.

Daarmee kan, zoals vorige week al vermoed en gemeld, definitief een streep door de naam van Sanel Saljic. Maandenlang was Lambooij met Austria Wien in onderhandeling over de komst van de 19-jarige Oostenrijker. Naar verluidt wilde Saljic dolgraag naar Cambuur, maar wenste zijn club hem om sportieve redenen te behouden. Hij kreeg tot nu toe speeltijd in elke wedstrijd.

Een flinke streep door de rekening van Cambuur, dat zich genoodzaakt zag door te schakelen. Waarschijnlijk met succes, naar nu blijkt. Met het huren van een nieuwe rechtsbuiten is de selectie van de Leeuwarder eerstedivisionist in principe rond, zo liet Lambooij eerder al weten. Afgelopen week werd met Isma?l Baouf de gewenste versterking voor de verdediging vastgelegd.

Daartegenover staat evenwel het mogelijke vertrek van Matthias Nartey. De middenvelder staat al langer in de belangstelling van diverse clubs, maar inmiddels is er concrete interesse in hem getoond, bevestigt Lambooij. Om welke club het gaat, willen de diverse betrokkenen niet zeggen. Wel is inmiddels duidelijk geworden dat het om een club uit het buitenland gaat.

Concrete interesse wil zeggen dat Cambuur op dit moment onderhandelt over een mogelijke vergoeding. Al zou Lambooij de middenvelder er graag bij willen houden. De technisch manager ziet in hem een speler met potentie, die komend seizoen een rol kan spelen in het behalen van de doelstelling: het bereiken van de play-offs. Tegelijkertijd gunt hij de Leeuwarder een stap.

Als de clubs eruit komen, dan is het aan Nartey om de knoop wel of niet door te hakken. Naar verluidt is het op voorhand geen zekerheidje dat hij ook daadwerkelijk vertrekt. Al zal hij bij het maken van zijn keuze ongetwijfeld de huidige bezetting op het middenveld in ogenschouw nemen. Met andere woorden: er is geen garantie dat hij zoveel speeltijd krijgt als vorig seizoen

zeewolde

Zou de huurspeler eindelijk uit de Slot/Hulshof connectie komen?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 20:57:28
Zou de huurspeler eindelijk uit de Slot/Hulshof connectie komen?
dat zou wel heel mooi zijn ik ben wel heel benieuwd  :y

Sakas

Ichem Ferrah (19 jaar) verlengt zijn contract bij LOSC

De veelbelovende aanvallende middenvelder gaat op huurbasis naar Cambuur, dat uitkomt in de tweede divisie

Op X van een Franse journalist
Laat sien ast foor Cambuur bist!

zeewolde

Citaat van: Sakas op augustus 18, 2025, 22:46:59
Ichem Ferrah (19 jaar) verlengt zijn contract bij LOSC

De veelbelovende aanvallende middenvelder gaat op huurbasis naar Cambuur, dat uitkomt in de tweede divisie

Op X van een Franse journalist

Ben benieuwd,

3 goals in 3e klasse Frankrijk vorig seizoen
24 wedstrijden.
Geen assists.