Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: diekhuzen op augustus 17, 2025, 12:58:49
Geen idee, ik heb een seizoenkaart van Cambuur en kijk niet naar de concurrenten. Geen team heeft 20 gelijkwaardige spelers, maar bij ons is het erg broos voorin en de back positie. Met name voorin is zorgwekkend als je echt mee wil doen om de prijzen.  Geld investeren in een centrale spits kan promotiekansen verhogen en wat mij betreft daar meer in investeren.

Op elke positie kun je wel investeren en in theorie vergroot je je promotiekansen. Maar het blijft voetbal en gelukkig is het niet zo dat meer geld altijd bepalend is.
Cambuur heeft gekozen voor 2 spitsen. Binder en Kian Visser. En dan hebben we nog sub opties zoals Van der Sande.
Meer halen is niet realistisch. Dan had je Binder of Visser niet moeten nemen. Cambuur heeft niet de luxe om elke positie driedubbel bezet te hebben.
Mocht iemand niet goed genoeg blijken of geblesseerd dan hebben we pech gehad. Maar vorig seizoen ondanks dat nog steeds 3e geworden dus het niet meteen rampzalig.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2025, 18:28:07
Er is nog amper tijd geweest om aanvallende patronen te trainen. Eerst achterin alles maar goed zetten en opbouw.
wat een onzin. Je hebt al minimaal 40 trainingen achter de rug.  Het is heel duidelijk hoe we spelen

Bankzitter

We hadden al verder moeten zijn,zeker waar. Je ziet dat het nog niet ingespeeld is , automatismen missen.

Vd Sande komt er nog in en waarschijnlijk een rechtsbuiten. De 10 ligt nog helemaal open.
Er kan zo maar een compleet ander aanvalsblok komen, veel concurentie.

Na een wedstrijd of 5 zien we wel of we genoeg kwaliteit voorin hebben. Ik ben niet zo pessimistisch.

Bens

Ik hoop dat Lambooij er nu van doordrongen is dat hij niet meer op Saljic hoeft te rekenen. Dat hij nu snel overschakelt naar een ander op zijn lijstje. Het heeft nu al te lang geduurd. Graag een speler die geen training achterstand heeft en niet geblesseerd is. Zodat is gelijk in gezet kan worden.

Specuveter

Hoe verder je in de maand Augustus komt des te meer goede spelers komen er nog vrij!
Dus zal mij niks verbazen dat aantrekken van laatste speler(s) nog wel even duurt.

Zal je zien dat er vandaag of morgen nieuwe speler komt :_schater

Noordcambuur

Nou kom maar op met de nieuwe spelers :y

Tanjajeah

Citaat van: Specuveter op augustus 18, 2025, 09:15:10
Hoe verder je in de maand Augustus komt des te meer goede spelers komen er nog vrij!
Dus zal mij niks verbazen dat aantrekken van laatste speler(s) nog wel even duurt.

Zal je zien dat er vandaag of morgen nieuwe speler komt :_schater

Klopt helemaal, dat is de reden dat clubs als Volendam, Excelsior en Telstar, die weinig te besteden hebben, wachten tot het laatste moment met het halen van ?chte (huur)versterkingen.

Specuveter

Is laatste transferdag dan 1 September?
Ik zie ??n pizza dag aankomen.

Proppie

In Nederland sluit de zomerse transfermarkt van 2025 op 2 september om 23.59 uur. Daarmee zijn de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie later dan de vijf grootste Europese competities. Voor de Premier League, La Liga, de Bundesliga en de Ligue 1 ligt de transferdeadline op 1 september om 20.00 uur. Daardoor hebben de Eredivisie en KKD het voordeel dat er na het sluiten van de eigen markt geen spelers meer kunnen worden weggekocht door clubs uit toplanden.

Drumfather SCC

Austria Wien wil Saljic niet laten gaan
Bron; OF

Doorschakelen dus!

Huizen

Wat mij betreft een "Nederlandse" speler die de competitie kent. Hopelijk zit er een verrassing ala Vd Sande in de hoed!  |:)

zeewolde

Ik lees iets over Nino Zonneveld.

Hopelijk voor o21 en anders een grap?

Sonnema

Is een groot talent, zou knap wezen dat je die binnen kan halen.

Bernardo

Citaat van: Bussum op augustus 18, 2025, 13:12:03
Wat mij betreft een "Nederlandse" speler die de competitie kent. Hopelijk zit er een verrassing ala Vd Sande in de hoed!  |:)

Ik zou voor Blummel gaan van Eindhoven kent de KKD en altijd goede cijfers qua goals/assists , nog 1 jarig contract. 28 jaar, nog wat ervaring erbij. Al zal Cambuur dat wel weer te oud vinden  :_schater

Jandehulk

Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2025, 13:52:27
Ik zou voor Blummel gaan van Eindhoven kent de KKD en altijd goede cijfers qua goals/assists , nog 1 jarig contract. 28 jaar, nog wat ervaring erbij. Al zal Cambuur dat wel weer te oud vinden  :_schater
die mag wel komen .