Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Tactisch zeer sterk en laat ook anderen beter voetballen. Erg goed gevoel bij

sunderland

Citaat van: Specuveter op juli 30, 2025, 18:16:09
Eindelijk wat ervaring erbij.
Vond hem bij Den Haag een fijne speler
Met pit ?n gif.
Vraag me wel af waar hij gaat spelen?
Op de plek van Narthy?
Verkapte rechtsbuiten?
Gaat Balk nog weg?
ergens in de as . Anders bin ze gek

Holwerd voor Cambuur

Grappig, op ??n of andere manier heb ik dat altijd een "typische Cambuurspeler" gevonden. Dus ik heb hier een goed gevoel bij :thumbsup

Rottier is bijvoorbeeld ook zo'n speler trouwens.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Huizen

Citaat van: zeewolde op juli 30, 2025, 17:55:37
32 wedstrijden 0 goals vorig seizoen

21 invalbeurten.. en buitenland is vaak andere koek voor Nederlandse spelers. Zeer verrast en blij met deze transfer

Bens

Een prima speler voor Cambuur begrippen.

Leeuwarder94

Dit is toch gewoon een hele goede speler voor Cambuur. Garant voor goals in de kkd en kan ook wel op meerdere posities. Juiste leeftijd en heeft karakter! Dit zijn spelers waar je beter van wordt.
De wens is de vader van de gedachte

Bernardo

Kan op alle posities voorin wel uit de voeten.

Scc0511

Blij mee! Harde werker en typische Cambuur speler! Schiet er wel 10/15 in :scc  :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juli 28, 2025, 09:07:14
Zou er maar niet op rekenen
ik zat er een dag er naast Galvez en van der Sande?. :_schater

sk13

Heb geen lc dus kan het artikel niet lezen. Kan iemand dat hier plaatsen?

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 30, 2025, 19:18:41
ik zat er een dag er naast Galvez en van der Sande?. :_schater
Galvez was vorige week al bekend he. Maar zoals gezegd in begin van de week er komen 2 nieuwe spelers bij deze week dus nog 1 te gaan

Oud Cambuur

SC Cambuur haalt doelpunten op het middenveld en strikt Jort van der Sande
Jort van der Sande wordt de volgende nieuwe speler van SC Cambuur. De aanvallende middenvelder wordt vermoedelijk volgende week gepresenteerd en tekent een meerjarig contract in Leeuwarden.
Met de komst van Van der Sande (29) haalt SC Cambuur een doelpuntenmaker op het middenveld. Hij speelde het afgelopen seizoen voor Dundee United. Zijn verblijf in Schotland was wat betreft rendement niet succesvol. Van der Sande scoorde vorig jaar niet, maar hij bewees zich eerder wel als een trefzekere middenvelder in de eerste divisie.
Van der Sande was de voorbije jaren voor FC Eindhoven, NAC Breda en ADO Den Haag goed voor respectievelijk 13, 13 en 11 competitietreffers. Cambuur heeft goede hoop dat hij in Leeuwarden een vergelijkbaar aantal haalt.
Wensen op transfermarkt
Met Mark Diemers en Matthias Nartey, die vastbesloten is om zijn rendement op te krikken, heeft de ploeg van Henk de Jong in die linie dus drie spelers die een doelpunt kunnen maken. Nicky Souren is de controleur.
Cambuur is nog niet klaar op de transfermarkt. De club wil nog een centrale verdediger en een vleugelaanvaller, het liefst een rechtsbuiten, aan de selectie toevoegen.

moodygrunn

Citaat van: sk13 op juli 30, 2025, 19:30:15
Heb geen lc dus kan het artikel niet lezen. Kan iemand dat hier plaatsen?
https://archive.ph/Hfycy
In Henk en Sandor we trust

sk13