Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore


Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 31, 2025, 07:01:33
R?lke heeft 6 goals na de winterstop, kan op meerdere posities de concurrentiestrijd aangaan. Veel te vroeg om hem al af te schrijven.
klopt kan heel goed gebruikt worden op meerdere posities en die hebben we wel nodig.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op juli 31, 2025, 08:07:04
Als er een club komt snel
afscheid nemen
wie mag er wel blijven in jouw ogen ben heel benieuwd  :y

Korezev

Citaat van: Trainert! op juli 31, 2025, 08:07:04
Als er een club komt snel
afscheid nemen
De positiviteit straalt er weer van af

Inferno-058

Citaat van: Poetser op juli 30, 2025, 15:16:50
Wat hier de laatste tijd geschetst wordt is typisch de Leeuwarder mentaliteit. Het is niks met niks allemaal. Alleen maar doemdenken.

We moeten omdenken.. wat meer bravoure en we zien het wel. Het glas moet halfvol.

Tis su negatief allemaal.
Het seizoen is tot nu toe ook niet best. Dat kan je niet ontkennen, ik vind dan niet dat je er omheen moet draaien. Ben blij met vd Sande, hopelijk brengt hij wat gif in het elftal.

Bankzitter

#56960
Het seizoen moet nog beginnen :_schater

Maar ok?, de voorberreiding is erg kort en automatismen zijn er nog niet. Dat zal bij meer teams zo zijn.

Afwachten hoe goed oa Binder, Sjostrand en Bekrhout zijn... een beetje vertrouwen in de scouting mag best na vorig seizoen (Nieling, Pauwels, Jansen, Galvez, Souren)

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op juli 31, 2025, 11:34:20
Het seizoen is tot nu toe ook niet best. Dat kan je niet ontkennen, ik vind dan niet dat je er omheen moet draaien. Ben blij met vd Sande, hopelijk brengt hij wat gif in het elftal.

Ik ben van mening dat iedereen z'n verwachtingen moet bijstellen.

Als je kijkt naar budget spelen we precies waar we moeten spelen.

We bestaan 60 jaar, waarvan zo'n 45 jaar in de krochten van het betaalde voetbal.

We zijn een nieuwe weg ingeslagen met (gelukkig) een nieuw stadion en dus op de lange termijn meer mogelijkheden dan andere KKD clubs, maar nu nog niet.

Geduld, begrip en wat meer positivisme met z'n allen helpt onze club alleen maar verder. Dat andere gewauwel helpt niks.

Ik weet zeker dat spelers, staf etc hier ook meelezen. Dat heeft gewoon invloed.

Tanjajeah

Pauwels  > Sj?strand
Hilterman   > Binder
Afolabi   > Visser
de Leeuw   > van der Sande
Nieling   > Amofa
van Mullem   > Berkhout
Mercera   > Mulders
Ottesen   > Jermoumi
Reiziger  >   Meijster

Zeg het maar, er beter of minder geworden?

Nu Alhaft en Cassas nog vervangen.

papier

Citaat van: Poetser op juli 31, 2025, 11:45:07
Ik ben van mening dat iedereen z'n verwachtingen moet bijstellen.

Als je kijkt naar budget spelen we precies waar we moeten spelen.

We bestaan 60 jaar, waarvan zo'n 45 jaar in de krochten van het betaalde voetbal.

We zijn een nieuwe weg ingeslagen met (gelukkig) een nieuw stadion en dus op de lange termijn meer mogelijkheden dan andere KKD clubs, maar nu nog niet.

Geduld, begrip en wat meer positivisme met z'n allen helpt onze club alleen maar verder. Dat andere gewauwel helpt niks.

Ik weet zeker dat spelers, staf etc hier ook meelezen. Dat heeft gewoon invloed.

Inderdaad de boel een beetje in perspectief blijven zien:
- Club bestaat 60 jaar
- Van die 60 jaar 9 seizoenen eredivisie
- Meer dan de helft van die 9 seizoenen (5) in de laatste 15 jaar

Noordcambuur

Citaat van: Tanjajeah op juli 31, 2025, 12:01:22
Pauwels  > Sj?strand
Hilterman   > Binder
Afolabi   > Visser
de Leeuw   > van der Sande
Nieling   > Amofa
van Mullem   > Berkhout
Mercera   > Mulders
Ottesen   > Jermoumi
Reiziger  >   Meijster

Zeg het maar, er beter of minder geworden?

Nu Alhaft en Cassas nog vervangen.
ik kan het nog niet beoordelen pas na 10 competitie wedstrijden.

mark1989

#56965
Citaat van: Poetser op juli 31, 2025, 11:45:07
Ik ben van mening dat iedereen z'n verwachtingen moet bijstellen.

Als je kijkt naar budget spelen we precies waar we moeten spelen.

We bestaan 60 jaar, waarvan zo'n 45 jaar in de krochten van het betaalde voetbal.

We zijn een nieuwe weg ingeslagen met (gelukkig) een nieuw stadion en dus op de lange termijn meer mogelijkheden dan andere KKD clubs, maar nu nog niet.

Geduld, begrip en wat meer positivisme met z'n allen helpt onze club alleen maar verder. Dat andere gewauwel helpt niks.

Ik weet zeker dat spelers, staf etc hier ook meelezen. Dat heeft gewoon invloed.

En zo is het precies!
Er lijkt me ook niks aan als je nu al zo negatief het stadion in loopt. En het zal knokken worden en niet altijd even mooi. Maar dat is KKD.
Ik heb wel ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen.

Bernardo

Citaat van: ChantiSCC op juli 31, 2025, 07:57:08
Ik zou Sven Blummel hier graag willen zien, linkspoot op de rechterflank die altijd goals maakt.

Eens goede speler en dan graag van Nieff erbij en er staat een prima elftal. Souren zal wel met interlands weg zijn, dus daar heb je dan meteen met van Nieff ook een stand-in voor.

michello

Citaat van: Bernardo op juli 31, 2025, 13:05:44
Eens goede speler en dan graag van Nieff erbij en er staat een prima elftal. Souren zal wel met interlands weg zijn, dus daar heb je dan meteen met van Nieff ook een stand-in voor.

Helemaal met je eens maar helaas m.b.t. Van Nieff :https://www.transfermarkt.nl/yoell-van-nieff/profil/spieler/187301

Bernardo


sunderland

Ben blij dat ik niet bij Trainert woon. Wat een depressief figuur. Hij weet ook werkelijk alles een negatieve lading te geven.
Niet best dat je zo bent